Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Vegetar/veganer Sønderborg?

 

Madklubber & fællesspisning

kozz
Forum-indlæg: 6
Område: Sydjylland
Dato: 30/6 2017 07:29

Hej.

Jeg tilspørger lige jer her, om i kender nogen vegetar/veganer madklubber, som holder til nær Sønderborg?
Giv Mig Grundfarverne
Forum-indlæg: 6
Område: Andet
Dato: 17/7 2017 09:52 | Indlæg redigeret den: 17/7 2017 10:04

Kender ikke til nogen, men ville helt klart være interesseret i at starte en op, hvis der er nogen der er med på den? :)
Arnomett
Forum-indlæg: 1
Område: Sønderjylland
Dato: 29/10 2017 13:14

Lad os gøre noget ved det.

Jeg bor i Guderup og har plads til 4, hvis folk sidder virkeligt tæt og improviserer - så mon ikke også der kan være 6, hvis det skal være...

På søndag fra kl. 15 til noget madlavning og spisning ved 18 tiden. Jeg opretter et event og skriver ud til nogle sønderjyder.
GrønneRasmus
Forum-indlæg: 1
Område: Sønderjylland
Dato: 29/10 2017 22:45

Hejsa!

Jeg skriver på vegne af migselv, og andre gamechangers i Sønderjylland. Vi er i gang med at lave en lokalafdeling af Dansk Vegetar Forening hernede i Sønderjylland og har allerede fået lidt omtale, og nogle medlemmer, der er dog stadig lidt vej endnu ;)
Men én af måderne vi kan holde på folk, og lære nye at kende er self. ved noget dejlig fællesspisning, og hvis I er friske på at gøre en forskel hernede i Sønderjylland, så er I da meget velkomne! :D

Indtil videre er det kun mig (Rasmus Madsen, https://www.facebook.com/BefriAbuseren) og Nadia Anneline som står for begivenhederne hernede, men vi vil rigtig gerne hvad flere med på vognen, hvis I har lyst :)

Så skriv gerne til os, og bliv medlem af gruppen 'Vegetarisk Forening - Sønderjylland - Lokalt' - linket:
https://www.facebook.com/groups/1423468014534459/?fref=nf

Ellers skriv gerne til mig her eller på mit nr. 42 75 34 63 og så kan vi da udvikle det hele lidt mere :)

Grønne hilsner,
Ramsus fra Augustenborg
Dennis_Laursen89
Forum-indlæg: 207
Område: KBH
Dato: 30/10 2017 06:59

Super fedt, Rasmus! :D