Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Vinter Solhverv

Madklubber & fællesspisning

Zhcoop
Forum-indlæg: 544
Opskrifter: 7
Område: KBH
Moderator Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 6/11 2017 23:33

Hej derude [:

Jeg tænkte om der var andre end mig der har lyst til at holde Vinter Solhverv d. 21. eller 22. December et sted på Sjælland, gerne i København - jeg kan måske lægge hus til, hvis det er ok for mine roommies ;] og hvis ikke i kbh, så bliver det syd for Køge, ude på landet hos min far :P

Hvad er folk friske på?
Amanda Stampe
Forum-indlæg: 150
Opskrifter: 2
Område: Sjælland
Moderator
Dato: 9/11 2017 13:18

Jeg er ikke sikker på om jeg er hjemme i DK der endnu, men jeg synes at det er god ide!

Love n light
VerdensDejligste
Forum-indlæg: 43
Opskrifter: 12
Dato: 10/11 2017 07:04

Fed idé. Det er selv tvivlsomt, om jeg kan deltage pga vekslende overskud. Men idéen er god og jeg vil gerne orienteres
Zhcoop
Forum-indlæg: 544
Opskrifter: 7
Moderator Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 10/11 2017 10:23

Super [: - lidt mere brainstorming:

Jeg tænker at vælge dagen efter hvor flest kan, og tænker at det bliver stille og rolig hygge, så ikke noget dødsdruk eller i den dur, men danses må der meget gerne ^^ evt. spille spil eller andet hyggeligt.

Mht. mad så tænker jeg at alle tager en vegansk ret med - jeg elsker at lave mad, så laver nok mange retter :P - og så deles vi om det.
Hvis man vil have bestemt drikkelse kan det medbringes. Tænker at sørge for vand og te [:

Jeg tænker det er mest hyggeligt ude på landet, dog kan det måske få nogle til at hoppe fra, da det tager 1-1½ times tid at komme derned fra kbh... til gengæld er der den søde mis fra mit profilbillede og masser af plads og ro til at hygge :D