Odense

Madklubber & fællesspisning
Dato: 28/1 2018 07:41
Hej
Er der interesse for vegansk/vegetarisk fællesspisning i Odense?
Mvh
Linda
Hej
Er der interesse for vegansk/vegetarisk fællesspisning i Odense?
Mvh
Linda
Dato: 31/1 2018 17:18 | Indlæg redigeret den: 31/1 2018 17:50
Alletiders
Så mangler vi bare hvor og hvornår? 
vegetarisk forening Fyn har oprettet events "folderuddeling og/eller spiseklub"?
https://da-dk.facebook.com/pg/vegetariskforeningfyn/events/?ref=page_internal
Alletiders

vegetarisk forening Fyn har oprettet events "folderuddeling og/eller spiseklub"?
https://da-dk.facebook.com/pg/vegetariskforeningfyn/events/?ref=page_internal
Dato: 1/2 2018 21:33
For mit vedkommende går der nok lige en måned or so, før jeg kan være med til noget. Skal lige have styr på noget flytning og vuggestueindkøring
Men lyder godt med de events!
For mit vedkommende går der nok lige en måned or so, før jeg kan være med til noget. Skal lige have styr på noget flytning og vuggestueindkøring

Men lyder godt med de events!
Dato: 29/5 2018 11:49
Skulle vi ikke tage og finde på noget her inden så længe? Måske mødes i en park i det gode vejr?
Skulle vi ikke tage og finde på noget her inden så længe? Måske mødes i en park i det gode vejr?

Dato: 30/5 2018 16:11
Alletiders
Hvor og hvornår? Kongens Have f.eks? Hvis vi skal spise noget har Food Stall (OBC) forskelligt to go
Er ellers åben for alle forslag...
Alletiders

Hvor og hvornår? Kongens Have f.eks? Hvis vi skal spise noget har Food Stall (OBC) forskelligt to go

Er ellers åben for alle forslag...
Dato: 1/6 2018 19:44
Jeg er ret fleksibel.. Kongens Have lyder fint
Er du på facebook? Tænker vi må være mere end to der vil med
Er ikke selv på fb så kan ikke tjekke derinde..
Jeg er ret fleksibel.. Kongens Have lyder fint

Er du på facebook? Tænker vi må være mere end to der vil med

Er ikke selv på fb så kan ikke tjekke derinde..
Dato: 2/6 2018 03:52
Er på FB. Har været med til fællesspisning et par gange, arrangeret af Vegetarisk Forening Fyn. Her var der ikke overvældende mange med, og de har om nogen fingeren på pulsen
God weekend
Er på FB. Har været med til fællesspisning et par gange, arrangeret af Vegetarisk Forening Fyn. Her var der ikke overvældende mange med, og de har om nogen fingeren på pulsen

God weekend

Dato: 11/7 2021 16:13
Ah, jeg var begyndt at undre mig over hvor det torsdagsspisning i Odense var blevet af.
Jeg blokerede for al datatrafik til/fra FB for ca. to år siden, så kan ikke se hvad der foregår der.
Når det her corona-halløj snart er overstået, vil jeg gerne være med til noget fællesspisning i Odense.
Er der en email eller andet til kontakt, når man ikke er på FB?
Ah, jeg var begyndt at undre mig over hvor det torsdagsspisning i Odense var blevet af.
Jeg blokerede for al datatrafik til/fra FB for ca. to år siden, så kan ikke se hvad der foregår der.
Når det her corona-halløj snart er overstået, vil jeg gerne være med til noget fællesspisning i Odense.
Er der en email eller andet til kontakt, når man ikke er på FB?