Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Vegansk mad i aften på Amager

Madklubber & fællesspisning

VerdensDejligste
Forum-indlæg: 48
Opskrifter: 13
Område: Ikke oplyst
Dato: 6/2 2018 10:15

Kære alle
Café Julius på Amager har åbent i aften og inviterer på vegansk suppe fra kl. 17. Caféen har åbent fra kl. 16 til 20
Maden koster 60 kr for voksne og 30 kr for børn under 12 år

Det er noget nyt, at de inviterer på vegansk mad, så kom og støt op. Det gør jeg - og tager en veninde med.

Vær eventuelt opmærksom på at der også tilberedes kød i køkkenet. Men suppen er helt og holdent vegansk.

Det er en non-profit café. Al overskud går til gode formål både lokalt og internationalt. Se mere på http://cafejulius.dk.

Hilsen en ny praktikant i caféen :D
Shetlandsgade 6
Skotlands Plads
Jan Jægermark
Forum-indlæg: 6
Opskrifter: 1
Område: Århus
Dato: 6/2 2018 10:18

Fedt initiativ :) Hvis jeg var på Amager, havde jeg nok tjekket det ud. Jeg håber, det bliver en succes, så de får lyst til at gøre det igen.
Curator
Forum-indlæg: 637
Område: KBH
Dato: 6/2 2018 12:52 | Indlæg redigeret den: 6/2 2018 12:52

Jeg var klart kommet hvis ikke jeg skulle spise andres mad i aften. Suppen ser god ud :p
VerdensDejligste
Forum-indlæg: 48
Opskrifter: 13
Område: Ikke oplyst
Dato: 7/2 2018 08:36

Det var en succes og suppen blev udsolgt. Det hjalp også at der blev kræset lidt med tilbehøret. Vi serverede også et hjemmebagt rosmarinbrød og små tern af chili og mango, der kunne drysses over. Mums.

Mange tak for jeres opbakning

Jeg hjælper til i køkkenet om en uges tid 15/2 og så tror jeg, vi serverer vegetable pakoras og vegansk butter chicken a la vanløse blues. Men det ligger ikke helt fast endnu.
Zhcoop
Forum-indlæg: 625
Opskrifter: 10
Område: KBH
Moderator Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 7/2 2018 22:37

Nuj! det lyder lækkert :D super fedt med vegansk suppe til ok penge ^^ det er god stil <3