Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

vegansk madklub for kvinder nørrebro

Madklubber & fællesspisning

blomsten
Forum-indlæg: 5
Område: KBH
Dato: 1/4 2018 17:46 | Indlæg redigeret den: 1/4 2018 17:49

hej jeg bor på nørrebro,
jeg har lige oprettet en bruger herinde fordi jeg synes det kunne være hyggeligt at være med i en vegansk madklub for kvinder.
Det ville være fedt hvis vi var nogle omkring den samme alder, jeg er 30år og bor i kbh.
jeg er naturvidenskabelig studerende, dyreaktivist.. se evt min profil.

glæder mig til at se se om der kommer nogen respons på dette opslag. og skriv endelig.

ha en rigtigt go påskesøndag!

Zhcoop
Forum-indlæg: 718
Opskrifter: 10
Område: Sjælland
Moderator Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 1/4 2018 19:21

Det lyder mega hyggeligt :]
Jeg vil gerne med til vegansk madklub - nogen grund til kun for kvinder?
blomsten
Dato: 1/4 2018 19:24

ja vi kvinder må stå sammen i køkkenet ;)
blomsten
Dato: 1/4 2018 19:25

men fedt du er på! lad os se om der flere der byder ind!
Zhcoop
Forum-indlæg: 718
Opskrifter: 10
Område: Sjælland
Moderator Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 1/4 2018 19:28

Ok :] har du et mandefrit-køkken at lægge ud med?
Jeg bor sammen med blandede køn, så det bliver lidt træls hvis jeg skal smide de hankønnede ud for en vegansk madklub.
blomsten
Dato: 1/4 2018 19:52 | Indlæg redigeret den: 1/4 2018 19:53

ja altså når kæresten ikke er hjemme, men du skal da ikk smide nogle ud, så feministisk forestiller jeg mig heller ikke at en planteædende kvinde madklub bliver :)
MakuOlena
Forum-indlæg: 230
Dato: 30/7 2018 11:05

Jeg bor ikke på Nørrebro, men til februar skal jeg studere på Nørrebro, så jeg vil gerne tilslutte mig på et tidspunkt. Lige pt. er transporten til og fra KBH for dyr for mig at benytte mig af alt for ofte, men når jeg skal studere får jeg ungdomskort igen og vil rigtig gerne være med. Jeg bor i Rungsted og er 26 år, har været veganer i 7 år til januar :) Har også mulighed for at huse gæster til middag i Rungsted, det er ikke SÅ langt som jeg får det til at lyde ovenfor, det er blot 27min med kystbanen nordpå(men 7 zoner, så lige pt må jeg spare på turene til kbh).