Sankthansfråder i Buddahytten

Madklubber & fællesspisning
Dato: 16/4 2018 15:59 | Indlæg redigeret den: 3/5 2018 11:01
Hej lækre greenies !
Hækkemanden har været her og lavet en mega bunke til bål, så vi skal brænde af skal vi
Der er fællesfråder her d. 22. - 24. juni.
Det kører som altid, man kommer som man er, medbringer/laver noget vegansk, har drikkevarer med og hygger sig gevaldigt og uhøjtideligt og hippieagtigt
Jeg har noget at ligge på til max 4 pers., resten må I selv tage med.
Dr er plads til 5 indeboende overnattende samt 6 udendørs plus dagsterrorister, som kommer og leger med men ikke overnatter
Først til mølle princip.
Min mobil 40 13 79 79 er åben fra fredag kl 12 til vi er samlede, jeg henter fra stationen indtil kl 20.....jeg kan btw ikke skrive tilbage
Ahimsa.
Hej lækre greenies !
Hækkemanden har været her og lavet en mega bunke til bål, så vi skal brænde af skal vi

Der er fællesfråder her d. 22. - 24. juni.
Det kører som altid, man kommer som man er, medbringer/laver noget vegansk, har drikkevarer med og hygger sig gevaldigt og uhøjtideligt og hippieagtigt

Jeg har noget at ligge på til max 4 pers., resten må I selv tage med.
Dr er plads til 5 indeboende overnattende samt 6 udendørs plus dagsterrorister, som kommer og leger med men ikke overnatter

Først til mølle princip.
Min mobil 40 13 79 79 er åben fra fredag kl 12 til vi er samlede, jeg henter fra stationen indtil kl 20.....jeg kan btw ikke skrive tilbage

Ahimsa.
Dato: 16/4 2018 16:29
Jeg vil gerne deltage hvis du lige kan køre forbi Pattaya og tilbage igen om søndagen.
Jeg vil gerne deltage hvis du lige kan køre forbi Pattaya og tilbage igen om søndagen.

Dato: 3/5 2018 11:02
Det er noteret
Btw, jeg har lige rettet datoerne, da det er i juni og ikke maj.....sry guys
Det er noteret

Btw, jeg har lige rettet datoerne, da det er i juni og ikke maj.....sry guys

Dato: 4/5 2018 09:22
Fedt fedt !!!
Listen lige nu :
Inde : Ego
Torsten
Ulla
Kathrine
Winda
Ude : Mie
Veranda : Hippieungen
Glæder mig altså
Fedt fedt !!!
Listen lige nu :
Torsten
Ulla
Kathrine
Winda
Veranda : Hippieungen
Glæder mig altså

Dato: 4/5 2018 13:14
Hip hurra, Onkel Morfar skal med!
Jeg tænker at mit dovne korpus snupper en indeplads, og så kan vi lige se om det hellere vil ligge ude, når tiden nærmer sig, eller hvis nogen har mere brug for pladsen...
Hip hurra, Onkel Morfar skal med!

Jeg tænker at mit dovne korpus snupper en indeplads, og så kan vi lige se om det hellere vil ligge ude, når tiden nærmer sig, eller hvis nogen har mere brug for pladsen...

Dato: 4/5 2018 21:43
Jubiii......den gamle morfar har sat sig på den sidste indeplads :), så pt er der 4 udepladser ledige.....plus dagsterrorister slf ;).
Jubiii......den gamle morfar har sat sig på den sidste indeplads :), så pt er der 4 udepladser ledige.....plus dagsterrorister slf ;).
Dato: 21/5 2018 20:17
Iha altså, det er lige under copenhell :\ øv... håber at kunne finde noget tid over sommeren til at besøge folket ovre i jylland :]
Iha altså, det er lige under copenhell :\ øv... håber at kunne finde noget tid over sommeren til at besøge folket ovre i jylland :]
Dato: 22/5 2018 08:28
Nice !
Listen pt :
Torsten
Ulla
Kathrine
Winda
Kasper
Nat
Don & Lisa
Johan
Ergo er der 1 udeplads tilbage
Zhcoop : Øv bøv, I må komme senere på sommeren !!!
Ahimsa.
Nice !
Listen pt :
Torsten
Ulla
Kathrine
Winda
Kasper
Nat
Don & Lisa
Johan
Ergo er der 1 udeplads tilbage

Zhcoop : Øv bøv, I må komme senere på sommeren !!!
Ahimsa.