Sankthansfråder i Buddahytten

Madklubber & fællesspisning
Dato: 31/5 2018 20:11
Hej Per
Jeg er så super heldig, at min dejlige kæreste kommer fra Norge, så jeg vil gerne snuppe den sidste udeplads til ham
Han hedder Dmitrii
Hej Per

Jeg er så super heldig, at min dejlige kæreste kommer fra Norge, så jeg vil gerne snuppe den sidste udeplads til ham

Han hedder Dmitrii
Dato: 2/6 2018 22:20
Alletiders Nat !
Så kommer der en newbie med, og vi kan glæde os til indvielsesritualet ;).
Så er der udsolgt, men en Venter kan etableres ;).
Alletiders Nat !
Så kommer der en newbie med, og vi kan glæde os til indvielsesritualet ;).
Så er der udsolgt, men en Venter kan etableres ;).
Dato: 19/6 2018 12:18
Så er det snart !!
Mangler bare at fjerne det værste ukrudt i Hippiehulen, så er jeg klar
Der er fuld hus, men der kan laves en Venter. Tama kommer og leger med denne gang :D.
Jeg er klar fredag fra kl 14 af, skriv/ring jer, der skal hentes på stationen, husk nu at jeg ikke kan skrive tilbage ;). BuddaVeganerTaxa servicen udløber kl 20.
I går fik jeg en kasse skraldevarer, jeg har soigneret det bedste, så vi har towler, tomater, gulerødder og lidt broccoli at lege med ! Husk drikkevarer, da min økonomi er elendig. Som sædvanlig tøffer der en bil ind til byen lørdag for at handle.
Fredag har jeg en rice`n`curry til at varme og en gang peberrodsbagte rødbeder og brød, så er der da lidt at starte på
Sikket fantastisk team, og jeg glæder mig trekvart åndssvagt til at kramme jer alle sammen <3.
Ahimsa.
Så er det snart !!
Mangler bare at fjerne det værste ukrudt i Hippiehulen, så er jeg klar

Der er fuld hus, men der kan laves en Venter. Tama kommer og leger med denne gang :D.
Jeg er klar fredag fra kl 14 af, skriv/ring jer, der skal hentes på stationen, husk nu at jeg ikke kan skrive tilbage ;). BuddaVeganerTaxa servicen udløber kl 20.
I går fik jeg en kasse skraldevarer, jeg har soigneret det bedste, så vi har towler, tomater, gulerødder og lidt broccoli at lege med ! Husk drikkevarer, da min økonomi er elendig. Som sædvanlig tøffer der en bil ind til byen lørdag for at handle.
Fredag har jeg en rice`n`curry til at varme og en gang peberrodsbagte rødbeder og brød, så er der da lidt at starte på

Sikket fantastisk team, og jeg glæder mig trekvart åndssvagt til at kramme jer alle sammen <3.
Ahimsa.
Dato: 21/6 2018 09:36 | Indlæg redigeret den: 21/6 2018 09:44
UH LA LA, sikke en dejlig deltagerliste vi har fået strikket sammen!
-og nu er det allerede i morgen! Det er jo bare skide godt.. Jeg glæder mig til at se jer allesammen
Per San, Natalie, Dmitrii og jeg kommer med toget 15.47, og vi vil meget gerne benytte BuddaVeganerTaxa servicen
Køkkenhygge comin' up!
Fra Sommerfråderen '13
UH LA LA, sikke en dejlig deltagerliste vi har fået strikket sammen!

Per San, Natalie, Dmitrii og jeg kommer med toget 15.47, og vi vil meget gerne benytte BuddaVeganerTaxa servicen

Køkkenhygge comin' up!
Fra Sommerfråderen '13

Dato: 21/6 2018 12:18
Skidegodt Lisa
Det er noteret Kasser, taxaen er bestilt
See yaa the morra
Ahimsa.
Skidegodt Lisa

Det er noteret Kasser, taxaen er bestilt

See yaa the morra

Ahimsa.
Dato: 25/6 2018 12:50
Tusinde tak for jeres vidunderlige besøg og indsats i køkkenet og hytten
Det var vildt hyggeligt, og jeg nød det lige så meget som jer
Eneste glemte ting er Kathrines pose med duriandimser......dem får du næste gang, vi ses, jeg looooooover ikke at røre dem...hehe :p.
Ahimsa.
Tusinde tak for jeres vidunderlige besøg og indsats i køkkenet og hytten

Det var vildt hyggeligt, og jeg nød det lige så meget som jer

Eneste glemte ting er Kathrines pose med duriandimser......dem får du næste gang, vi ses, jeg looooooover ikke at røre dem...hehe :p.
Ahimsa.