Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Veggie Madklub (KBH)

Madklubber & fællesspisning

SiriLake
Forum-indlæg: 1
Område: KBH
Dato: 14/8 2018 21:13 | Indlæg redigeret den: 14/8 2018 21:14

Hej allesammen!

Jeg vil helt vildt gerne være med i en vegansk eller vegetarisk madklub, da jeg har fået en spirende interesse for madlavning og ønsker at dele denne interesse med andre madglade vegetar/veganske entusiaster.
Hvis vi er flere nye interesserede, så kunne vi måske starte en madklub sammen? Jeg har aldrig været med i en madklub før, men reglerne (hvor ofte, hvor mange, hvor osv) kan vi aftale indbyrdes.
Jeg tænker, at det ville være en super hyggelig måde at lære nye opskrifter og tips, nyde mad i fællesskab og udforske sin egen madkunst. Og så kunne vi også servere vin eller cocktails, hvis er med på det :p

Lidt om mig: Jeg er 22 år, studerende på Københavns Universitet, gift, ingen børn. I min fritid nyder jeg læsning, film, fotografering (særlig af dyr) og billedredigering, musik og at rejse. Jeg bor i Vanløse med min mand og vores guldhamster Hemingway. Jeg har været vegetar i to år.

Hvis I kunne være interesserede, så smid en lille introduktion af jer selv og så kunne vi måske finde ud af noget?
Eller hvis der er en madklub i forvejen med åben plads, vil jeg meget gerne komme i betragtning :)

MakuOlena
Forum-indlæg: 230
Dato: 14/9 2018 17:01

Hej Siri :)

Jeg kunne godt tænke mig at være med i en ny madklub :)
Jeg er 26 og bosat i Nordsjælland, men der er jo ikke så langt ind til byen :) Har været del af en madklub gennem siden her førhen :)
Jeg er ikke så meget til vin og cocktails, men jeg er glad for Kombucha og fis og ballade! :b
Nivalis
Forum-indlæg: 9
Dato: 14/9 2018 17:27

Hej begge :)

Jeg vil også gerne være med :-)

Jeg er 23 år og bor på Frederiksberg i en lille studielejlighed og så studerer jeg på KU :)

Jeg elsker at lave mad, men jeg ender tit med at lave de samme retter, så det kunne være fedt at få lidt inspiration fra andre :p
Maja Harder
Dato: 28/9 2018 16:34

Hej :)

Jeg kunne også godt tænke mig at være del af en vegetariske madklub.
Jeg interesserer mig rigtig meget for madlavning, og finder tit på nye opskrifter, der skal afprøves ;)
Emilie95
Dato: 29/9 2018 15:00

Hej :)

Jeg kunne også godt tænke mig at være med i en vegetarisk/vegansk madklub, hvis i mødes :).
Jeg er 23, bor i København og læser på KU, jeg er glad for natur og bøger, og kunne godt bruge noget mad inspiration.
Nivalis
Forum-indlæg: 9
Dato: 2/10 2018 14:46

Jeg har sendt en privatbesked til jer alle sammen :)))