NonJul i Buddhahytten 2019

Madklubber & fællesspisning
Dato: 12/12 2019 09:13
Hej !
I år er døren åben fra 24. kl 10 til 26. kl 14, og det kører som vanligt :
Det er først-til-mølle princip, indendørs er der plads til 5 sovende gæster, og vil man sove ude, er der min veranda, Hippiehulen og græsplænen med ialt 6 udepladser, alle medbringer sovegrej, dog har jeg noget at ligge på for 4 personer indendørs. Alle medbringer noget vegansk eller laver det her (der kører nok en bil til byen d. 24.) samt egne drikkevarer.
Jeg kan hente folk på stationen 24. indtil kl 15, skriv eller ring på 40 13 79 79 (husk jeg ikke kan skrive tilbage), adressen er Fasanvej 11, Bremdal, 7600 Struer.
Det er på ingen måde julet (Buddhahytten er jule fri zone) men hippieagtigt og totalt uhøjtideligt, man gør hvad man ønsker, og der er mulighed for fjorddyp/sauna :D.
Kom glad, kom frisk !!
Ahimsa.
Per.
Hej !
I år er døren åben fra 24. kl 10 til 26. kl 14, og det kører som vanligt :
Det er først-til-mølle princip, indendørs er der plads til 5 sovende gæster, og vil man sove ude, er der min veranda, Hippiehulen og græsplænen med ialt 6 udepladser, alle medbringer sovegrej, dog har jeg noget at ligge på for 4 personer indendørs. Alle medbringer noget vegansk eller laver det her (der kører nok en bil til byen d. 24.) samt egne drikkevarer.
Jeg kan hente folk på stationen 24. indtil kl 15, skriv eller ring på 40 13 79 79 (husk jeg ikke kan skrive tilbage), adressen er Fasanvej 11, Bremdal, 7600 Struer.
Det er på ingen måde julet (Buddhahytten er jule fri zone) men hippieagtigt og totalt uhøjtideligt, man gør hvad man ønsker, og der er mulighed for fjorddyp/sauna :D.
Kom glad, kom frisk !!
Ahimsa.
Per.
Dato: 13/12 2019 22:34
Også en indeplads, tak
Jeg kører selv dertil.
Hvad laver/medbringer andre af mad?
Også en indeplads, tak

Jeg kører selv dertil.
Hvad laver/medbringer andre af mad?
Dato: 17/12 2019 08:50
Fedt ! I er på listen :).
JensCH : Der bliver aldrig planlagt/koordineret mad, man tager bare noget med eller laver her ;).
Fedt ! I er på listen :).
JensCH : Der bliver aldrig planlagt/koordineret mad, man tager bare noget med eller laver her ;).
Dato: 20/12 2019 14:51
Jeg kommer desværre ikke med i år, men jeg ønsker Jer en elskværdig non-jul ^^
Jeg kommer desværre ikke med i år, men jeg ønsker Jer en elskværdig non-jul ^^

Dato: 20/12 2019 19:31 | Indlæg redigeret den: 20/12 2019 19:31
Bussen er først i Holstebro klokken 18. Så det bliver ret sent jeg ankommer.
Tak Zhcoop
og i lige måde! Krammer
Bussen er først i Holstebro klokken 18. Så det bliver ret sent jeg ankommer.
Tak Zhcoop

Dato: 20/12 2019 19:48
Øv men tusinde tak Zhcoop :D.
Kappa, når du kommer så sent, kan du selv finde herud fra stationen ?
Øv men tusinde tak Zhcoop :D.
Kappa, når du kommer så sent, kan du selv finde herud fra stationen ?
Dato: 20/12 2019 22:30
Enten må min GPS hjælpe mig eller så må jeg printe et kort. Så det bliver sikkert ikke noget problem
Enten må min GPS hjælpe mig eller så må jeg printe et kort. Så det bliver sikkert ikke noget problem

Dato: 22/12 2019 05:20
En ven er kommet med en stor pose frisk grønkål, en pose bolchebeder, 3 rensede hokkaidoer og en mega portion kogte towler, så her er masser at lege med :D.
En ven er kommet med en stor pose frisk grønkål, en pose bolchebeder, 3 rensede hokkaidoer og en mega portion kogte towler, så her er masser at lege med :D.
Dato: 23/12 2019 20:39
Ja, sådan omtrent - jeg regner med at køre her fra Odense henad ved 12-tiden, så jeg ankommer mens det er lyst.
Jeg har plads til én mere, hvis nogen(Kappa?) vil køre med.
Glæder mig til at møde jer
Ja, sådan omtrent - jeg regner med at køre her fra Odense henad ved 12-tiden, så jeg ankommer mens det er lyst.
Jeg har plads til én mere, hvis nogen(Kappa?) vil køre med.
Glæder mig til at møde jer

Dato: 25/12 2019 15:23
Hej Buddhaer og veggi venner.
God Buddha hygge og non jul til jer alle sammen
Måske vi ses engang i det nye år. Ønsker jer fortsat god fråder og fjorddyp.
/vinke vinke
KRAM fra Natureboy.
Hej Buddhaer og veggi venner.
God Buddha hygge og non jul til jer alle sammen

Måske vi ses engang i det nye år. Ønsker jer fortsat god fråder og fjorddyp.
/vinke vinke

KRAM fra Natureboy.
Dato: 25/12 2019 22:14 | Indlæg redigeret den: 25/12 2019 22:40
Tak Natureboy
jeg håber, at du også havde en lækker aften! Kram
Tak Natureboy

Dato: 27/12 2019 05:53
Tusinde tak Natureboy !!!
Vi havde det ræddi rart :).
Håber virkelig vi ses næste år, du er nøjagtig lige så velkommen som tidligere/altid.
Kram <3.
Tusinde tak Natureboy !!!
Vi havde det ræddi rart :).
Håber virkelig vi ses næste år, du er nøjagtig lige så velkommen som tidligere/altid.
Kram <3.