Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Efterårsfråder i Buddhahytten

Madklubber & fællesspisning

Sider: << < 1 2
Kilroy
Forum-indlæg: 2999
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 5/9 2021 21:35

Jubiiiiii !!!
Den seneste liste siger nu :
Inde : Ego
Karina + madras
Torsten + madras
Brian
Karat
Onkel Morfar
Ude : Nat & Nicolas
Menadian
Marie (gerne inde)
Hippiehulen : Zhcoop & Martin & spritnye Toke ;)
Dagsterrorister : Jesper
Så er det om under 5 uger !!!!
Og da jeg har job, genoptages den gamle tradition med en bette deltagergave til hver/hvert par :D.
Kommer der en Venterliste, så husk at man stadig har gode odds for at komme med, selv om man står på den :).
Gonna be swell <3.
Kappa
Forum-indlæg: 323
Opskrifter: 12
Område: Odense
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 11/9 2021 17:42

Jeg vil meget gerne have en udeplads, tak :)
Kilroy
Dato: 14/9 2021 21:17

You`re on Kappa :D
Så er der udsolgt til overnatning men slf plads til flere dagsterrorister ;)
Jeg starter en Venterliste, hvis der gerne kommer flere, der gerne vil lege med og overnatte :D.
Jeg ved allerede, at jeg vil lave en stor gryde curry til fredag awten, så vi har lidt at starte på. Samt afprøve en ny ret på jer lørdag....hehe ;) :p.
Ahimsa.
Kilroy
Dato: 16/9 2021 20:55

Ups, jeg har talt forkert :(
Grænsen siger jo 6 indendørs og 6 udendørs overnattende.
Ergo ny liste :
Karina + madras
Torsten + madras
Brian
Karat
Onkel Morfar
Ude : Nat + Nicolas
Menadian
Marie (gerne inde)
Hippiehulen : Zhcoop + Martin + bette Toke
Venteren : Kappa
JensCH
Forum-indlæg: 47
Dato: 19/9 2021 16:12 | Indlæg redigeret den: 19/9 2021 16:53

Argh, kan se jeg ventede for længe med at melde til :/
Er det en hård grænse med max. 12 til overnatning?

Jeg ville helst have haft en plads i hippiehulen, undrer mig over jeg ikke tog en sidste gang, men har fundet ud af at jeg kan sove bag i min bil med bagklappen åben, hvis jeg laver en plade med understøtning.

Jeg vil gerne med, men primært for rollespil. Bliver det lørdag?
Så bliver jeg dagsterrorist den dag, og sover evt. bag i bil til søndag morgen inden jeg kører, hvis det er i orden?
Edit:
Alternativt, er der et sted, måske ved fjorden, hvor jeg kan køre hen og sove, 23-9 oder so? - så kunne jeg evt. tage fri fredag og være med både fredag og lørdag.
Kilroy
Dato: 20/9 2021 05:48

JensCH :
Ja, man skal sgu være hurtig ved havelågen (i dette tilfælde jungleporten ;) ) for at komme med til Fællesfråderen :). Engang blev der udsolgt på 3 - 4 dage.
Ja, der er en hård grænse. En enkelt gang dummede jeg mig og tillod en newbie at komme med, selv om der var udsolgt til overnatning, og fik berettigede hug for det, da jeg jo selv har udstukket reglen. Hun endte dog med at melde afbud af andre årsager ;).
Rollespillet bliver helt sikkert lørdag på et tidspunkt, men husk at Buddhahytteånden dikterer, at intet på forhånd bliver aftalt i detaljer og tidspunkter <3.
Fint du kan sove i dytten din. Da jeg ikke længere har Gaston men nu Makimoto, kan jeg ikke tilbyde Gaston som overnatningsmulighed.
Der er et roligt parkeringsområde for enden af parallelvejen Sneppevej (utroligt at der i de 24 år, jeg har boet her, ikke har været nogen teens, der har overklistret S`et med et K...heh) helt nede ved stranden, og det tager mx 5 min at gå derhen :).
Ergo skriver jeg dig på som dagsterrorist, eller vil du hellere på Venteren efter Kappa ?
JensCH
Dato: 20/9 2021 14:49 | Indlæg redigeret den: 27/9 2021 15:12

Ja, "dagsterrorist" / sover andetsteds.

Glæder mig til .. jah, det hele :D

Edit: Jeg har taget fri fredag, så er der ca. fra starten af. Regner med at sove ved Resenborg plantage.
Kilroy
Dato: 29/9 2021 07:44

Så er der kun 9 dage til den første officielle Fråder i 1½ år - weheeeee !!!!!
Opdateret liste :
Karina + madras
Torsten + madras
Brian
Karat
Onkel Morfar
Menadian
Marie (gerne inde)
Hippiehulen : The Garlic Family
Dagesterrorister : Jens CH og sandsynligvis Jesper, Lisa & Co, Ida & Emma og Ida J.
Venteren : Kappa
Husk nu at : 41 13 79 79 er åben fredag fra kl 10 til vi er samlede samt lørdag formiddag og ind i eftermiddagen, jeg kan modtage SMS men IKKE skrive tilbage, jeg er buddhistisk veganertaxi for dem, der kommer med tog/bus på stationen, medbring sovegrej og noget vegansk, enten færdiglavet mad, mad til at lave her (der kører garanteret en dyt eller to til byen lørdag til indkøb), brød, snacks, kage, slik eller frugt, samt egne drikkevarer, der er en bette deltagergave til alle enkeltpersoner/par, alle deltager i de praktiske ting med et smil, der er rollespil engang lørdag, hvor Donnervebaben bestemmer starttidspunktet, og så kan man være med eller gøre noget andet, ellers er der overhovedet ingen faste tidspunkter for noget som helst, man kan saunere, fjorddyppe samt fritisse bag hytten, mit almindelige køleskab er eneste kølemulighed udover bordet ude på terassen og evt en køletaske med fryseelementer i, der kan parkeres i opkørselen og på gaden, Makimoto vil befinde sig på gaden, her vil være røgelse i luften PLUS alle møder med empati, rummelighed og glæde <3.
Vær sød at melde afbud asap, hvis det skulle være nødvendigt.
FÅRK hvor jeg glæder mig ;) :D.
Zhcoop
Forum-indlæg: 718
Opskrifter: 10
Område: Sjælland
Moderator Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 29/9 2021 17:08

Halløj i hytten :]
Vi glæder os også ^^ !
Vi tager teltet med, så der er plads i hippiehulen, hvis der er brug for det ^^ - håber der er plads på mosplænen xD ?!
Kram <3
Kilroy
Dato: 29/9 2021 17:20

Halløjsa Zhcoop !
Brilly - I møver jer til en spot i junglen, hehe ;).Ergo kan Menadian/Marie besætte Hippiehulen, hvis de lyster. I finder ud af det greenies :D.
Kilroy
Dato: 1/10 2021 12:06

Btw : Dem, som ikke er vaccineret, må møj gerne lige lade sig teste ;)
Taksi :D
Kappa
Forum-indlæg: 323
Opskrifter: 12
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 1/10 2021 18:43

Nå men, anyway ... Det er for tæt på nu, så du må godt tage mig af venteren
Kilroy
Dato: 1/10 2021 19:20

Kappa : Hvad er for tæt på nu ? Jeg tager dig af venteren, hvis det er dit ønske...
Kilroy
Dato: 5/10 2021 17:07

Heyo greenies !
Karina (Laustsen) er ikke her på Vegkon men på FB. Hun søger et lift fra Århus fredag, har fri kl 14. Jeg har mødt hende mange gange, og hun har været til to frådere før :). Any takers ??
Har lige lavet en pænt vellykket GF curry i min største gryde, så vi har til fredag awten, når vi er samlede. Så er der da noget at starte på :).
Glæder mig helt sindssvagt :D.
Husk at skrive herinde, hvis jeres status bliver ændret :).
Ses lige pludselig <3.
Ahimsa.
Zhcoop
Forum-indlæg: 718
Opskrifter: 10
Område: Sjælland
Moderator Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 5/10 2021 20:09

Hej i hytten,
Vi må desværre melde fra alligevel :\ det bliver lidt for presset...
Jeg håber I får en hyggelig weekend :) og at vi kan finde tid til næste omgang fråder!
Kram <3
Kilroy
Dato: 6/10 2021 05:35

Åhhh nej da Zhcoop :(.
Pisse ærgerligt men slf fuldt forståeligt.
I må jo så nemlig hoppe på næste Fråder, som bliver i starten af næste år, en personlig minifråder, NonJul eller whatever :).
Og tak, vi lover at hygge igennem for jer også ;).
Ergo er den nye liste :
Karina - 1 madras
Torsten - 1 madras
Brian
Onkel Morfar
Karat
Donnervebabben
Marie (helst inde)
JensCH
Lisa & Co
Ida
Så er der faktisk 2 udepladser ledige :).
41 13 79 79 er jo åben fra fredag kl 10 til vi er samlet samt det meste af lørdag.
Husk sovegrej, drikkevarer og mad :D.
Fredag awten er der sørget for mad til alle, højst sandsynlig Torstens towelmos og tomatmillionbøf og min curry, alt GF. Plus jeg laver et par gange GF madhalløjsa om lørdagen og GF brownies :D.
Kom frisk kom glad <3.
Ses om et par adge - YAY !!!
Ahimsa.
Kilroy
Dato: 6/10 2021 11:25

Brian har desværre også måtte melde fra :(.
Ergo kan Marie rykke indendørs !
Kilroy
Dato: 7/10 2021 09:41

Vejret ser ud til at blive ret medgørligt med tørvejr, on/off sol, 13 - 15 grader og ikke for megen vind :)
Husk alligevel trøje, tykke sokker og badetøj (hvis ikke I vil fjorddyppe a la Full Monty).
Har lige lavet brownies, og deltagergaven ligger klar :).
Vi har to små projekter, nemlig saunarengøring, hvor jeg deltager, samt friskruning og tilsideslæbning af hulenfronten, så den "nye" snart kan monteres, men der kommer jo friske, unge muskuløse grønthøstere, så det ordnes snildt ;).
Ses the morra, safe transport hertil :D
Ahimsa.
JensCH
Dato: 8/10 2021 05:59 | Indlæg redigeret den: 8/10 2021 06:01

Hvis Karina endnu ikke har fundet kørelejlighed fra Aarhus, så kan jeg evt. køre den vej forbi og tage hende med.
Hvis jeg kender mig selv ret, er jeg nok alligevel kun nået til Jylland omkring det tidspunkt :/

Det er dog en omvej, så kun hvis hun er med på at give til benzinen, men så er der da dén mulighed.
Kilroy, jeg sender dig mit mobilnr. så hun kan få det.
Kilroy
Dato: 10/10 2021 13:05

Tusinde tak for en perfekt Fråder med skjønherligt store mængder lækker, lækker comfy food og jeres indsats også med opvasken !!!
Nogen glemte en tynd sort trøjeting, som nu er i Glemtbunken. Og Marie/Kathrine glemte curryen.
Også tak til Marie for efterladt mønt til Pik og Gay smøger ;).
Aldrig før er hytten blevet efterladt så rydelig og fin - det er en GN glad for - TAK :D ;).
GN er også heldig at have lidt gode rester af sagne, italiensk salat og Marieboller :D.
Der var over en halvtreller i pant - merci bien :).
Næste gang bliver NonJul, og jeg laver naturligvis en tråd herinde :).
Gert, Ilse, Makimoto, Gerda, Mufasso, Gilbert, Gitte og Svend siger også tak :p.
Take care !
Ahimsa <3
Sider: << < 1 2