Augustfråder i Buddhahytten

Madklubber & fællesspisning
Dato: 22/6 2022 11:40
Så er jeg ved at være trængende til næste fråder ;).
Det bliver 12. - 14. august og kører nøjagtigt som det plejer :
Man kan arrivere fra fredag kl 12 til søndag kl 15.
Man medbringer noget at sove på og i, dog har jeg noget at ligge på til 2 personer, først-til-mølle.
Der kan udover mig sove 5 indendørs og 6 udendørs, og her er god plads til dagsterrorister, som leger med men ikke overnatter :).
Tilmelding her efter først-til-mølle princip, og der bliver lavet en venteliste om nødvendigt.
Adressen er Fasanvej 11, Bremdal, 7600 Struer, 41 13 79 79 er åben hele weekenden, og jeg henter/bringer folk i Struer.
Alle medbringer egne drikkevarer og noget spiseligt, enten en færdig ret, en ret til at lave her i hytten, brød, snacks, frugt, snolder el. lign.. Alt skal være vegansk :D. Der er gode indkøbsmuligheder i Struer, enten ifm ankomst/afhentning af mig eller lørdag, hvor der altid kører en bil eller to til byen.
Der er en bette deltagergave, hvis I er heldige ;).
Det hele foregår i bedste, afslappede hippiefacon, man gør som man lyster, alle hjælper til med opvask osv, her er min egen sauna, 10 min gang til stranden, ½ times kørsel til skov og overdækket veranda.
De udesovende kan vælge mellem verandaen, Hippiehulen (plads til 2 - 4 på madrasser på europaller), egen bil, bivuak og telt i junglen, hvor man selv lige skal møve sig plads i al bevoksningen ;).
Kom frisk, kom glad :D.
Ahimsa <3.
Så er jeg ved at være trængende til næste fråder ;).
Det bliver 12. - 14. august og kører nøjagtigt som det plejer :
Man kan arrivere fra fredag kl 12 til søndag kl 15.
Man medbringer noget at sove på og i, dog har jeg noget at ligge på til 2 personer, først-til-mølle.
Der kan udover mig sove 5 indendørs og 6 udendørs, og her er god plads til dagsterrorister, som leger med men ikke overnatter :).
Tilmelding her efter først-til-mølle princip, og der bliver lavet en venteliste om nødvendigt.
Adressen er Fasanvej 11, Bremdal, 7600 Struer, 41 13 79 79 er åben hele weekenden, og jeg henter/bringer folk i Struer.
Alle medbringer egne drikkevarer og noget spiseligt, enten en færdig ret, en ret til at lave her i hytten, brød, snacks, frugt, snolder el. lign.. Alt skal være vegansk :D. Der er gode indkøbsmuligheder i Struer, enten ifm ankomst/afhentning af mig eller lørdag, hvor der altid kører en bil eller to til byen.
Der er en bette deltagergave, hvis I er heldige ;).
Det hele foregår i bedste, afslappede hippiefacon, man gør som man lyster, alle hjælper til med opvask osv, her er min egen sauna, 10 min gang til stranden, ½ times kørsel til skov og overdækket veranda.
De udesovende kan vælge mellem verandaen, Hippiehulen (plads til 2 - 4 på madrasser på europaller), egen bil, bivuak og telt i junglen, hvor man selv lige skal møve sig plads i al bevoksningen ;).
Kom frisk, kom glad :D.
Ahimsa <3.
Dato: 22/6 2022 15:53
Jeg vil gerne have en indeplads og reservere en madras hvis muligt.
Det er dog muligt, at jeg må springe fra da jeg skal arbejde lørdag. Vil dog forsøge at få den byttet.
Jeg vil gerne have en indeplads og reservere en madras hvis muligt.
Det er dog muligt, at jeg må springe fra da jeg skal arbejde lørdag. Vil dog forsøge at få den byttet.
Dato: 23/6 2022 00:12
Vi håber du får byttet din vagt Mr T :D.
Deltagerlisten 1.0, her goes :
Inde : Ego
Torsten + madras
Ude : Tama (saunaen) + madras
Så er vi i gang, og madrasserne er all gone ;).
Vi håber du får byttet din vagt Mr T :D.
Deltagerlisten 1.0, her goes :
Torsten + madras
Så er vi i gang, og madrasserne er all gone ;).
Dato: 2/7 2022 02:54
Jubiii :D.
Ny liste :
Torsten + madras
Mie - verandaen
6 weeks and counting
Jubiii :D.
Ny liste :
Torsten + madras
Mie - verandaen
6 weeks and counting

Dato: 22/7 2022 03:10
Ny liste :
Torsten + madras
Emilie
Mie - verandaen
Dagsterrorist søndag : Lars
Ergo er der 3 indepladser + 5 udepladser ledige og slf også til endnu en håndfuld dagsterrorister ;).
3 uger, og så går det ned !!
Jeg har lovet Emi at lave min svampepostej til lørdag, med mindre der indkommer alt for mange protester, flødetowler til. Dette er Æ en opfordring til at planlægge, hvad man medbringer/laver, for det må allerhelst være en overraskelse :D.Blot en service-/lokkemeddelelse.
Igen denne gang er der en bette deltagergave af endnu ukendt beskaffenhed.
KOMBARDO !!!
Ny liste :
Torsten + madras
Emilie
Mie - verandaen
Dagsterrorist søndag : Lars
Ergo er der 3 indepladser + 5 udepladser ledige og slf også til endnu en håndfuld dagsterrorister ;).
3 uger, og så går det ned !!
Jeg har lovet Emi at lave min svampepostej til lørdag, med mindre der indkommer alt for mange protester, flødetowler til. Dette er Æ en opfordring til at planlægge, hvad man medbringer/laver, for det må allerhelst være en overraskelse :D.Blot en service-/lokkemeddelelse.
Igen denne gang er der en bette deltagergave af endnu ukendt beskaffenhed.
KOMBARDO !!!
Dato: 22/7 2022 03:17
Btw, hvis man kommer som par, må man dele deltagergaven.
Ja, så smålig og nærig er jeg
Lev Mette
Btw, hvis man kommer som par, må man dele deltagergaven.
Ja, så smålig og nærig er jeg

Lev Mette

Dato: 22/7 2022 03:23
Som sædvanlig har jeg en varm ret nok til at mætte alle til fredag awten, så vi er sikre på at have noget at starte på - det forlyder iøvrigt på vandrørene, at der aldrig nogensinde er deltagere, der har forladt Buddhahytten sultne....hehe
Som sædvanlig har jeg en varm ret nok til at mætte alle til fredag awten, så vi er sikre på at have noget at starte på - det forlyder iøvrigt på vandrørene, at der aldrig nogensinde er deltagere, der har forladt Buddhahytten sultne....hehe

Dato: 25/7 2022 19:02
Iha, ville gerne komme som par og dele deltagergaven - men det bliver lidt for presset :\ øv bøv...
Super god fråder ^^ !!
Iha, ville gerne komme som par og dele deltagergaven - men det bliver lidt for presset :\ øv bøv...
Super god fråder ^^ !!

Dato: 26/7 2022 03:23
Iha altså Zhcoop, vi ville også ræddi gerne, at I kom og delte glæde og deltagergave, men den må I så få næste gang, I svinger forbi
.
Og taksi !!
Iha altså Zhcoop, vi ville også ræddi gerne, at I kom og delte glæde og deltagergave, men den må I så få næste gang, I svinger forbi

Og taksi !!

Dato: 7/8 2022 00:14
Ciao tutti !
Tamsen har desværre måtte melde afbud, så pt er listen :
Torsten + madras
Emi + madras
Ude : Mie - verandaen
Dagsterrorister : Mariann & Tomas
Lars - søndag
Der kommer sikkert flere dagsterrorister
Ergo er der stadig godt med pladser, så få nu lokket en god grøn ven eller to :D.
Deltagergaven ligger klar og venter på jer
Ciao tutti !
Tamsen har desværre måtte melde afbud, så pt er listen :
Torsten + madras
Emi + madras
Lars - søndag
Der kommer sikkert flere dagsterrorister

Ergo er der stadig godt med pladser, så få nu lokket en god grøn ven eller to :D.
Deltagergaven ligger klar og venter på jer

Dato: 9/8 2022 03:55
Mornings.
Emi har desværre også måttet sige fra pga flytning, så lige nu er vi :
Torsten + madras
Lars - søndag
KOMBARDO !!!
Mornings.
Emi har desværre også måttet sige fra pga flytning, så lige nu er vi :