Påskefråder i Buddhahytten 2023

Madklubber & fællesspisning
Dato: 23/2 2023 11:57 | Indlæg redigeret den: 23/2 2023 19:36
Heyo grønærter !
Så er der igen fællesfråder her i hytten, nemlig fra onsdag 5/4 kl 15 til lørdag 8/4 kl 15.
Det kører som altid :
Her er plads til 6 indendørs overnattende, 6 udendørs samt en del dagsterrorister
Jeg har noget at ligge på indendørs til 2 personer, resten må I selv medslæbe inkl noget at sove i.
Alle medbringer noget vegansk at spise eller laver noget her, samt egne drikkevarer.
Der er gode indkøbsmuligheder inde i Struer, og der kører jævnligt en bil derind.
Der er 10 mins gang til stranden, min sauna og 20 mins kørsel til Klosterheden.
Tilmelding = først-til-mølle princip.
Det koster gratis, og alle hjælper med opvask osv :).
Alle er velkomne, om man så er veganer, vegetar, pesketar, omni, flexitar, Peter Plyds veganer, pollotar oder was ;), blot vil alt her i hytten være vegansk, og man skal kunne tåle en del grøn snak...hehe ;).
Adressen er Fasanvej 11, 7600 Struer, 41 13 79 79 er åben, og jeg henter/bringer på Struer station :).
Hvis I er ræddi søde, kan det være, der er en deltagergave

Kom frisk, hippieglad, åben, rummelig og med noget vegansk at putte i munden <3.
Heyo grønærter !
Så er der igen fællesfråder her i hytten, nemlig fra onsdag 5/4 kl 15 til lørdag 8/4 kl 15.
Det kører som altid :
Her er plads til 6 indendørs overnattende, 6 udendørs samt en del dagsterrorister

Jeg har noget at ligge på indendørs til 2 personer, resten må I selv medslæbe inkl noget at sove i.
Alle medbringer noget vegansk at spise eller laver noget her, samt egne drikkevarer.
Der er gode indkøbsmuligheder inde i Struer, og der kører jævnligt en bil derind.
Der er 10 mins gang til stranden, min sauna og 20 mins kørsel til Klosterheden.
Tilmelding = først-til-mølle princip.
Det koster gratis, og alle hjælper med opvask osv :).
Alle er velkomne, om man så er veganer, vegetar, pesketar, omni, flexitar, Peter Plyds veganer, pollotar oder was ;), blot vil alt her i hytten være vegansk, og man skal kunne tåle en del grøn snak...hehe ;).
Adressen er Fasanvej 11, 7600 Struer, 41 13 79 79 er åben, og jeg henter/bringer på Struer station :).
Hvis I er ræddi søde, kan det være, der er en deltagergave

Kom frisk, hippieglad, åben, rummelig og med noget vegansk at putte i munden <3.
Dato: 25/2 2023 04:58
Første liste :
Inde : Ego
Emma + madras & soveposer
Torsten + madras
Dagsterrorister : Marianne
Jubiiii
Første liste :
Inde : Ego
Emma + madras & soveposer
Torsten + madras
Dagsterrorister : Marianne
Jubiiii

Dato: 6/3 2023 19:34
Jeg kommer i åndelig form
!! hehe..
Håber I får en dejlig fråder i den fine hytte!
Jeg kommer i åndelig form

Håber I får en dejlig fråder i den fine hytte!

Dato: 7/3 2023 06:41
Hæ hæ Zhcoop
. Det tæller skam også, så får du kongestolen helt for dig selv alle dagene 
Og møj manne tak, det er endnu ikke gået galt
Hæ hæ Zhcoop

Og møj manne tak, det er endnu ikke gået galt