Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Sommerfråder i Buddhahytten 2023

Madklubber & fællesspisning

Kilroy
Forum-indlæg: 2999
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 19/5 2023 15:42

Ola greenies !
Så skal der sgu en gang sommerfråder til, og det bliver i weekenden 28. - 30. juli fra fredag frokost til søndag eftermiddag.
Det kører som altid :
Plads til 5 indesovende (+ mig selv) og 6 udesovende samt en håndfuld dagsterrorister eller to :D
Alle med bringer egne drikkevarer samt noget spiseligt vegansk, enten klar til at kyle på bordet eller lavet i kabyssen, det være sig en ret eller to, brød, snacks, frugt, snolder eller whatever - men det er indgangsbilletten ;).
Desuden medbringer de sovende noget at sove i samt noget at sove på, dog har jeg et par madrasser til de første indendørs tilmeldte :D
Her er 7 skridt ud til min sauna, 10 minutters gang til stranden og en halv times kørsel til Klosterheden (plantage/skov) og en times kørsel til Æ Wæsterhaw.
Der plejer at køre en bil ind til byen lørdag til dem, der har behov for at handle.
Jeg henter/bringer alle, der ankommer på stationen - sms/ring på 41 13 79 79.
Adressen er Fasanvej 11, Bremdal, 7600 Struer.
Det er som altid aldeles uhøjtideligt, voldafslappet og hippieagtigt ;) :D
Alle giver en hånd med med det praktiske, og der er så udtalt ikke noget, der hedder bestemte spisetider, og der må helst ikke planlægges ret maje ;).
Det koster gratis, og måske er der en bette deltagergave !!
Kom frisk & glad <3
78Toddy
Forum-indlæg: 317
Område: Østjylland
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 20/5 2023 08:21

Vil gerne skrives på til en indeplads og bede om en madras. !ja
Kilroy
Forum-indlæg: 2999
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 20/5 2023 16:04

Du er simpelthen den aller første på listen og hermed den lykkelige låner af en madras, Torsten :D