Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Julefrokost Tilmelding

 

Madklubber & fællesspisning

Sider: << < 11 12 13 14 15 16 > >>
Kilroy
Forum-indlæg: 2999
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 6/12 2009 12:50

Tusinde TAAAAK for igår I kære veggies !!!!
Det var jo formidabelt, hvor var der mange skønne mennesker, og hold da kæææft hvor var der megen toplækker veganerguf, jeg tror aldrig nogensinde, jeg har oplevet så meget super grøn mad på een gang....selv om jeg forspiste mig, så det gjorde ondt helt op i skuldrene (hvilket sker meget sjældent, siden jeg er blevet grøn), fik jeg kun smagt halvdelen af alt det lækre ---> TAK til alle !!
En specielt STOR tak til Katja og Kenneth, for dælen hvor var det perfekt, og for dælen hvor har I puttet megen energi og tid i det de sidste par uger...det er sagorasme god stil !!!!! Respekt ;):D
Hvis noget lignende skulle gentages (der var nogle, der hviskede lidt om sommerfest), vil jeg foreslå, der aftales en arbejdsgruppe på måske 4-6 stks, som planlægger og forbereder, for det er altså et rimeligt omfattende stykke logistik og praktik, der går i sådan en fest. Bliver det aktuelt, håber jeg da på at kunne deltage lidt mere aktivt næste gang, også selv om jeg bor i det sorte Gylleland...
Det var fedt at møde jer IRL, nogle passede bestemt til min forudfattelse, andre slet ikke, men I er alle dejlige :D.
Jeg er stadig helt høj over at have været sammen med over 60 skønne veggies til kanonhygge og supermam ;):D.
Gracie multo !
Ahimsa.
Kilroy/Per.
Anne Maj
Forum-indlæg: 115
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 6/12 2009 13:25

Jeg er helt enig med Kilroy, det var et virkelig godt arrangement. Tusind tak til dem som stod for det, det var virkelig godt arrangeret, og det forløb vældig godt - maden var god og det var et rigtig hyggeligt selskab.
LarsJu
Forum-indlæg: 135
Område: KBH
Dato: 6/12 2009 13:51 | Indlæg redigeret den: 6/12 2009 13:51

Også herfra skal lyde en stor tak til Katja og Kenneth. Det lyder så nemt at alle tager deres egen mad med men der er bare så mange ting der skal koordineres og klares både før, under og efter julefrokosten.

Er der nogen der fik taget et par gode fotos ved festen ?

Kilroy
Forum-indlæg: 2999
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 6/12 2009 13:58

Jaaaaaaaaaaa, Lars Ju...be om "bedler", Kenneth ;O))
Bibbi
Forum-indlæg: 879
Opskrifter: 8
Område: Østjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 6/12 2009 14:55

Jeg forlanger foto-dokumentation, før jeg føler mig overbevist om at det var en god fest! :D ;)
*Nanna*
Forum-indlæg: 68
Område: Odense
Dato: 6/12 2009 15:12

Jeg vil hoppe med på vognen og sige tusind tak for i går! Både til Katja og Kenneth, fordi de stod for det, og til alle andre for at være der.
Det var helt specielt at være omgivet af så mange grønne mennesker og så megen grøn mad. Det kan man kun blive rigtig glad af! :D :D
Asta
Forum-indlæg: 715
Opskrifter: 1
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 6/12 2009 15:35

Kære allesammen. (Katja og Kenneth ;) )

Tusind tak for i går! :)

Kilroy, du har har sagt det hele..
I mennesker, maden og den gode stemning. Fantastisk!! :) :) :)

Arrangementet i går betød på sin vis noget særligt for mig, i det jeg som født vegetar sagtens kan huske min barndom og opvækst i 60'erne og 70'erne, hvor svært og ensomt det var at føle man var den "eneste-vegetar-i-hele-verden".
Da festen i går er den største, rigtige vegetar-komsammen jeg har været deltagende i, vil det nok fremover stå som et manifest for mig, og vil blive brugt som dejlig inspiration til fremtidige, lignende arrangementer, som jeg har tænkt mig at være en glad igangsætter på.

Særlig fint var det, at opleve så mange skønne personligheder udfolde Jeres smukke forskelligheder i ganske-almindelige-gennemsnits-danske-Valby. En berigelse for mig: :D

Fortsat god søndag!

Kærligst Asta.
Dharmafreak
Forum-indlæg: 187
Område: KBH
Dato: 6/12 2009 15:41

Ja, det var super hyggeligt! Bør definitely gentages :D Og dejligt at tale med så mange forskellige veggie-mennesker!

Moonie: Gæt hvad jeg lige har fundet i min taske? Din berygtede chili-juice!!! Den får jeg HELT sikkert ikke spist/drukket. Ikke efter min oplevelse med den i går, hvor min mund og hals gjorde ondt i mindst fem minutter! Det er stærke sager ;) Vil du ik have den igen? Hmm...
Moonie
Forum-indlæg: 1495
Opskrifter: 1
Område: Sydjylland
Dato: 6/12 2009 15:51 | Indlæg redigeret den: 6/12 2009 15:52

Tusind tusind tak for en helt fantastisk oplevelse. Er helt høj og glad oven på julefrokosten, så fedt var det!
Tak til alle og en særlig tak til Katja og Kenneth, som iøvrigt havde en ekstrem god musik smag:)

Hvem lavede egentlig den pasta/noodles ret med tofu i? Smagte totalt godt og vil meget gerne have den hemmelige opskrift.



Haha Dharma4ever :D:D, kunne ikke finde den imorges nemlig, men godt at vide, at den er i gode hænder. Spis eller smid den ud, jeg har rigeligt herhjemme :)
Wonderboy
Forum-indlæg: 1563
Opskrifter: 3
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 6/12 2009 16:12

Hey :)
Godt skuldret kenneth og katja :)
Tusind tak for igår, det var hyggeligt :)
Flere af den slags fester tak :)
Mvh lund
JensD
Forum-indlæg: 2350
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 6/12 2009 17:27 | Indlæg redigeret den: 6/12 2009 18:01

Stor tak for en rigtig hyggelig dag, og tak til Katja og Kenneth for arrangementet.

Det ærgrer mig faktisk lidt, at vi ikke fik taget et gruppebillede. Det havde været fantastisk, men det var der vist ingen som tænkte på.

Jeg fik snakket med en masse nye mennesker. Vi fik også snakket om mange flere spændende arrangementer, så jeg håber, at vi snart ses igen. :D
Skipper Skræk
Forum-indlæg: 1232
Opskrifter: 1
Område: KBH
Dato: 6/12 2009 20:03

Det var godt nok en af de mest fantastiske events jeg har været til! Her er godt nok mange fantastiske mennesker på denne side.
Er lidt ked af jeg blev ekstremt fuld dog :P husker ikke ret meget efter spisningen. Det var ikke lige meningen. Håber jeg opførte mig ordentligt og kun var dum fuld :$

Tak allesammen og kæmpe tak til Katja og Kenneth!
smooth
Forum-indlæg: 97
Opskrifter: 1
Område: KBH
Dato: 6/12 2009 20:21

Tusind tak til alle de gamle og nye vegetarvenner for den bedste aften i år. Jeg tror at jeg aldrig har set så mange coole mennesker samlet et sted. Hvornår gør vi det igen? ;)

Og hip hip hurra til vores helte Katja og Kenneth
Mrs Darling
Forum-indlæg: 1552
Opskrifter: 7
Område: KBH
Dato: 6/12 2009 20:21

IIIIIIIiiiiihhhhh er meget misundelig, tager 100% med næste gang der er noget :)
Pawa
Forum-indlæg: 578
Opskrifter: 1
Område: KBH
Dato: 6/12 2009 20:32

Kæmpe BLESS til alle der var med!

Det er en ubeskrivelig berigelse at se så mange gode mennesker samlet på et sted og det var super at snakke med alle dem jeg snakkede med, bare fedt at se at der kan opstå sådan positivt fælleskab ud af fælles bevidsthed og vilje til en bedre verden :)

Håber vi ses igen snart og sidst men ikke mindst tak til vores værter der har lagt et kæmpe arbejde i det, håber i fik lov at sove på et rimeligt tidspunkt og at alle var glade :D

Multi BLESS til alle :D
JUNI
Forum-indlæg: 59
Område: KBH
Dato: 6/12 2009 21:25 | Indlæg redigeret den: 24/12 2009 11:01

Tak for julefrokost igår :)

Moonie;
"Hvem lavede egentlig den pasta/noodles ret med tofu i? Smagte totalt godt og vil meget gerne have den hemmelige opskrift."

Jeg sætter det ind i opskrifter.
PollyPunk
Forum-indlæg: 3123
Opskrifter: 41
Område: Bornholm
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 6/12 2009 21:53

Ja mange tak til Katja, Kenneth og Kids for det omfangsrige og prisværdige arbejde...

Jeg havde bestemt en rigtig god dag og aften og ærger mig kun over at jeg ikke havde mindst et par døgn
mere til at få snakket med jer allesammen..
planthin
Forum-indlæg: 31
Område: KBH
Dato: 6/12 2009 22:07

Tak til alle jer, der kom fra nær og fjern med love, peace og super vegan julemad,
intens nærvær, heartcore kant i kommunikation, en ubetinget kærlighed, God Jul og godt Nytår fra mig.
ps. jeg ved ikke hvordan jeg loader billeder på v.k. måske er der nogen der kan guide mig.
ciao Kenneth.
Windamor
Forum-indlæg: 696
Opskrifter: 1
Område: KBH
Dato: 6/12 2009 22:57

*Opfører mig som et lille barn og surmuler ondt over ikke at have været med....Går ud og sparker til en nisse, så den bliver månebeboer i stedet* ;)
LarsJu
Forum-indlæg: 135
Område: KBH
Dato: 6/12 2009 23:16

Hej Kenneth

Jeg tror desværre ikke at man kan lægge så mange fotos op på v.k.

Måske du kunne uploade til flickr eller picasa og så bare lægge linket i denne tråd.
Sider: << < 11 12 13 14 15 16 > >>