Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Vegetarisk spiseklub i Århus 16. oktober

Madklubber & fællesspisning

Randi
Forum-indlæg: 26
Opskrifter: 1
Område: Århus
Dato: 27/8 2008 19:27

Hej alle århusianere - og andre interesserede fra det ganske opland :-),

Så er det atter blevet tid til at mødes og spise lidt godt vegetarisk sammen i Århus.

Vi mødes torsdag den 16. oktober kl. 18.30 på spisestedet Gyngen (Mejlgade 53, 8000 Århus C - www.gyngen.dk), hvor vi spiser sammen for egen regning.

Alle er velkomne og tilmelding skal ske senest den 10. oktober på randi@vegetarforening.dk eller tlf. 40 58 64 18. (Det er ikke nok at melde sig til her via Vegetarkontakt - tilmelding pr. telefon el. e-mail er nødvendig).

Se i øvrigt også arrangementet på Facebook, hvor du også kan tilkendegive din deltagelse - så vi kan få sat ansigter på folk allerede inden, vi ses 'live' :-): http://www.facebook.com/home.php#/event.php?eid=37186611736&ref=mf.

Håber at rigtig mange har lyst til at komme.

På gensyn.

//Randi
Kilroy
Forum-indlæg: 2924
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 28/8 2008 02:25

Hejsa Randi !
DAMN, der er jeg desværre (!?!) i Frankrig, ville ellers helt sikkert være kommet.
Kan stadig huske, hvor dejligt det var, da vi mødtes der til jul sidste år. Fedt at sidde sammen med 12-14 andre grønne :D:D og nyde dejlig mad.
Håber der kommer mange & I får en skøn aften !!
Bibbi
Forum-indlæg: 879
Opskrifter: 8
Område: Østjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 28/8 2008 05:55 | Indlæg redigeret den: 28/8 2008 05:55

Hej Randi,

Jeg er på Samsø, så kommer ikke denne gang, men vil meget gerne være med når I mødes igen :D

Knus,
Rikke.

Randi
Forum-indlæg: 26
Opskrifter: 1
Område: Århus
Dato: 29/8 2008 17:52

Hej igen,

Datoen er lavet om til den 23. oktober - da jeg fandt ud af, at den 16. oktober er midt i efterårsferien. Dårligt valg! :-).

Håber det kan hjælpe på deltagerantallet.

/Randi