Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Ny madklub på Fyn

Madklubber & fællesspisning

Sider: << < 1 2 3 4 > >>
Henriette
Forum-indlæg: 102
Opskrifter: 2
Område: Odense
Dato: 18/5 2010 23:00

Ejjj Rita - hvor fedt! En Grillfest :)

Hvis jeg ikke har totalt eksamens-kuller, kan du godt regne med mig :)
Veganissen
Forum-indlæg: 214
Dato: 19/5 2010 07:31

Hej Rita
Super initiativ. Kan desværre ikke komme den 12. da jeg skal til venindes fødselsdag. Men er frisk en anden gang.

Hvad så Henriette. Holder vi alligevel fast i d. 20? Det håber jeg :D Min to store drenge skal vist til et livsvigtigt rollespil d. 20 (rollespil er ofte livsvigtigt!!!) men jeg kommer glad med yngste barn.

:)
Henriette
Dato: 19/5 2010 07:49

@Veganissen: Ja jeg synes vi holder fast i d.20 - Jeg har nabo (med døtre på ½ og 3½år) som garanteret også gerne vil med :)
Rita
Forum-indlæg: 5
Område: Fyn
Dato: 19/5 2010 15:28

Det er en Lørdag, der er der ikke eksame, :D
Godt at komme lidt ud, inden man skal side ved det grønne bord!!
Rita
JensD
Forum-indlæg: 2350
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 23/5 2010 14:36

Hvor er det dejligt, at der også er ved at komme rigtig gang i Fyn. I det hele taget er det skønt, at der er så mange aktiviteter i hele landet. :D
Rita
Forum-indlæg: 5
Dato: 27/5 2010 13:40

Der er åbenbart ikke nogen, der kommer Lørdag d. 12-6!!:(
Så vi aflyser:(, så håber jeg, i får gang i den d.20 :$
Rita
ann548
Forum-indlæg: 4
Område: KBH
Dato: 3/6 2010 20:53

hej, jeg kan desværre heller ikke den 20, da jeg er helt sikker på eksamenskuller den dag (sidste eksamen d. 21) :(
Veganissen
Dato: 4/6 2010 07:02

Hej Fynboer og gæster

Hvor mange bliver vi den 20.? Vil gerne lave vegansk kage til os, men det ville være rart med en fornemmelse af antallet af personer.
Når man har eksamens kuller, kan et par timer i solen og med god mad være en god måde, at nedsætte stress niveauet på ;D

:)
JaneHoffmann
Forum-indlæg: 174
Dato: 7/6 2010 18:40

Jeg vil gerne deltage d. 20. juni, hvis jeg kan nå at tilmelde mig, men jeg spiser kun økologisk. Jeg ved ikke, om menuen er økologisk. Jeg er veganer på diæt, så jeg ved ikke, om det er noget, jeg kan spise.

Hvad koster det ? Og hvem laver maden ? Laver vi mad i fællesskab, eller tager vi noget med hver, eller hvordan ?

Veganissen
Dato: 8/6 2010 11:46

Hej Jane
Jamen vi skal da lige have Henriette på banen ;) Er du stadig frisk på arrangementet, eller skal vi vente til efter ferien?

Jeg har forstået det sådan, at vi medbringer mad til fælles buffet.

Jeg bruger generelt økologiske produkter, men der sniger sig lidt ind hist og pist, som ikke er øko. Jeg lover, at det jeg har med er øko og jeg har kun vegansk med og spiser også selv kun vegansk. Hvis din diæt er mhp vægttab, kan du bare holde dig fra min kage, den er helt sikkert ikke til kur-tid!

Hvad så med resten af alle fynboerne? Kommer I med?
ProVeganSocieties
Forum-indlæg: 673
Opskrifter: 1
Område: Andet
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 8/6 2010 12:50

Jeg er med d. 20!
Henriette
Dato: 9/6 2010 09:35 | Indlæg redigeret den: 10/6 2010 18:06

Jeg er stadig frisk på at se jer hos mig på Bondebjerget i Bellinge d.20. juni til sammenskuds-buffet - og jeg glæder mig :)
- ved endnu ikke hvad jeg selv laver, men vil holde det 100% vegansk og så vidt muligt økologisk.

Foreløbig bliver vi:
Henriette
Veganissen(Line) + 3 drenge(6, 10 og 12 år)
ProVeganSocieties
JaneHoffmann

Er der flere interesserede derude?

Julieduen
Forum-indlæg: 60
Område: Sjælland
Dato: 9/6 2010 14:09

Øv kan desværre ikke komme - vores dumme undervisere har lagt eksamen den herlige lørdag d.20 - det er deprimerende! Så det må blive en anden gang..
CrazedPineapple
Forum-indlæg: 16
Opskrifter: 1
Dato: 9/6 2010 15:30 | Indlæg redigeret den: 10/6 2010 11:25

Ville bare lige tilføje, at den vegetar madklub der er at finde her i Svendborg pirmært kun består af ældre mennesker som spiser kød, men som synes at vegetarmad en gang i mellem også er godt. Min veninde og jeg var med engang, og det var.... hyggeligt ;) det er desværre ikke så egnet til veganere..

Jeg kunne også godt selv være interesseret i en madklub er på Fyn, hvis det dog heller ikke ligger aaalt for langt væk fra mig.
Kan desværre ikke deltage d. 20....
Fitty
Forum-indlæg: 58
Dato: 9/6 2010 20:02

Jeg ville rigtig gerne deltage i en madklub på fyn. det er meget nyt for mig at være vegetar, så vil rigtig gerne møde andre. Jeg tror faktisk gerne jeg vil med d. 20 =)
Har først lige set indlæggene her, så det er bare hvis man kan nå det!? -Bellinge er jo lige om hjørnet...
Henriette
Dato: 10/6 2010 18:07

Fitty du skal være så hjertelig velkommen :D
*Nanna*
Forum-indlæg: 68
Dato: 11/6 2010 17:15

Nu har jeg vendt og drejet det, men jeg har altså ikke tid den 20. Desværre..
Jeg håber, at der snart bliver arrangeret noget igen, for jeg vil rigtig gerne være med, nu hvor der sker noget på Fyn. :D
JaneHoffmann
Forum-indlæg: 174
Dato: 12/6 2010 13:34

Jeg ønsker ikke vægttab, men jeg spiser ikke sukker og gluten, så jeg spiser ikke kager.

Der er en del ting, jeg ikke spiser, fordi jeg lider af en tarmsygdom, men jeg håber, at jeg kan spise noget af det alligevel.
Fitty
Dato: 12/6 2010 14:36

Så er det liiige med at finde den rette ret =)
Fitty
Dato: 14/6 2010 20:33

Hej
Hvor mange bliver vi indtil nu på søndag? er der nogle bestemte retter der kunne mangle?
Det bliver spændende, kender nogle af jer hinanden...
Fitty
Sider: << < 1 2 3 4 > >>