Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Ny madklub på Fyn

Madklubber & fællesspisning

Sider: << < 1 2 3 4 > >>
Henriette
Forum-indlæg: 102
Opskrifter: 2
Område: Odense
Dato: 14/6 2010 21:13 | Indlæg redigeret den: 14/6 2010 21:14

Deltagerlisten ser foreløbig således ud:
Henriette
Veganissen(Line) + 3 drenge(6, 10 og 12 år)
ProVeganSocieties
JaneHoffmann
Fitty

Jeg kender ingen i forvejen - Er spændt og glæder mig :)
- inviterer muligvis en vegetar- og en pescetar-nabo med - (endnu) ikke er på vegkon - hvis OK med I andre?

Foreløbige menu:
Tror jeg laver en stor madtærte (+ lille glutenfri ;)), en skål salat og brygger en kande urtete og noget kaffe.
Veganissen tager kage med :D +?

ProVeganSocieties
Forum-indlæg: 673
Opskrifter: 1
Område: Andet
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 14/6 2010 21:24

øhm øhm, jeg kan medbringe en lasagne, hvis det er?
Den kommer til at indeholde soja, men det er ikke meget.. kun lidt til den hvide sovs :)
Veganissen
Forum-indlæg: 214
Dato: 15/6 2010 06:09

Jeg taler lige med mit yngel om, hvad de synes vi skal tage med (udover kage) og vender tilbage :)

Vi skal også lige have afklaret om de store skal til rollespil.

Jo flere des bedre. Så inviter da løs!
Fitty
Forum-indlæg: 58
Område: Fyn
Dato: 15/6 2010 16:37

Det siger jeg sørme også -nu flere nu bedre, rigtig godt hvis de kan komme med.
Måske jeg falder uden for aldersgruppen! ;) Men det er spændende at vi ikke kender hinanden.
Jeg vil rigtig gerne tage noget med, nogle ønsker eller noget der kunne mangle?

Ellebelle
Forum-indlæg: 1
Dato: 17/6 2010 09:06

Hej Henriette
så kom jeg herind..:) Der var en inde på slyngebarn der linkede, så tænkte jeg hellere måtte kigge ind..:D

Vil rigtig gerne med på søndag, jeg er vegetar og har nok Selma på 7mdr med, tror også Clara er hjemme, men det er lidt uvist...;)

Tænker lige over hvad jeg skal tage med.....;)

Bliver rigtig hyggeligt at møde flere der spiser anderledes end normen..:)
Veganissen
Dato: 17/6 2010 16:41

Hejsa
Jeg tager kikærter vendt i gremolata og linsedeller. Altså udover kage.

Rollespillet vandt, så jeg har kun min yngste med. Vi ses søndag

:D
JaneHoffmann
Forum-indlæg: 174
Dato: 17/6 2010 18:46

Jeg regner med at lave suppe af rødbeder og selleri. Jeg tror, at det er lettest, at jeg tager ingredienserne med, og så koger dem, når jeg kommer, for ellers skal jeg køre med suppen på cykel, og det er lidt besværligt. Jeg håber, at det er ok.
Henriette
Dato: 18/6 2010 09:44

Hej Ellebelle og velkommen til - skønt at du vil være med på søndag.

@ alle i andre: Ellebelle er en af de to naboer, jeg måske ville invitere med i vores spiseklub :)

@Jane: Selvfølgelig er det ok at koge når du kommer

@Fitty: Hva med et lækker hjemmebagt brød og måske en taparnade?
JaneHoffmann
Forum-indlæg: 174
Dato: 18/6 2010 21:23

Lyder fint. Jeg tager rødbeder og selleri med.

Jeg håber ikke, at nogle har ulejliget sig alt for meget med at lave special mad til mig, fordi det kan godt være, at jeg ikke spiser noget af maden selv, heller ikke min egen. Jeg er nemlig på raw food diæt i øjeblikket, og jeg har besluttet at være på diæten en uge mere, selv om det ikke var planen. Det er fordi, jeg skal til eksamen i næste uge, og jeg har haft en virus, som jeg har haft svært ved at komme over, og nu er den væk pga raw food diæten, og jeg er bange for, at den kommer igen, hvis jeg går tilbage til kogt mad for tidligt (har jeg erfaring med).

Måske vil jeg smage lidt (kun af det, som jeg kan tåle, og det er ikke sikkert, at jeg kan tåle andet end min egen suppe), men jeg ved ikke, hvor meget kogt mad jeg tør at spise, når jeg lige har haft den virus. Måske er der noget øko-salat, som jeg kan tåle, eller noget øko-frugt, f.eks. æbler. Men jeg ser, hvad der er. Bare så I ikke bliver sure/kede af det, hvis jeg ikke spiser noget af det.

Jeg glæder mig til at møde jer :)

Jeg har ikke så mange penge i øjeblikket. Det er også derfor, at jeg har valgt at tage en billig ret med. Jeg håber, at det er ok. Hvis jeg (forhåbentligt snart) finder noget arbejde, så vil jeg gerne invitere jer til en frugtfest i min have (fælleshave med naboen).

Fitty
Dato: 19/6 2010 12:50

Henriette: godt forslag -sjovt for det var nentop også mit forslag og det jeg nu har handlet ind til!
Glæder mig til at møde jer alle sammen - og er spændt, hvilket jeg nok ikke er ene om...
Det er stadig klokken 13?

Veganissen
Dato: 19/6 2010 18:44

Der står 13.30 længere opee.... men jeg er ligeglad, kan fint komme kl.13! Bare vi blive nogenlunde enige ;)

Vi ses i morgen :D
Henriette
Dato: 19/6 2010 19:23

Jeg synes vi skal holde fast i 13.30 jeg har lidt svært ved at sætte igang om "morgenen" og den halve time kan blive helt afgørende for mig :)

Glæder mig også rigtig meget til at se jer alle :)
Fitty
Dato: 19/6 2010 19:47

Jeg skal med bussen, som er i Bellinge 13.40 og så skal jeg lige finde Sædekildegårdvej, så jeg bliver lidt forsinket...beklager men det er den bedste løsning...

Veganissen
Dato: 20/6 2010 05:41

Godmorgen til jer
Jeg beklager at melde fra i sidste øjeblik, men jeg vågnede op ved 5 tiden med migræne :(
Jeg håber I får en hyggelig eftermiddag og at vi får mulighed for at mødes til en fællesspisning efter sommerferien.
ØV.
Line
ProVeganSocieties
Dato: 20/6 2010 09:42

Jeg er desværre også nødt til at melde fra, og det beklager jeg en del, men jeg har det ok fucked i hovedet. Det er noget smadret noget at have tømmermænd af den kaliber som jeg ligger inde med p.t.

Næste gang er jeg så f. game!

*pro.
Henriette
Dato: 20/6 2010 19:55

Øv hvor ærgerligt I ikke ku være med Line og Pro - vi andre (Ellebelle, Fitty, Jane og jeg) har haft en rigtig hyggelig eftermiddag på Bondebjerget :)

ProVeganSocieties
Dato: 20/6 2010 20:33

Det var også for dårligt af mig, I'm sorry.
Næste gang er jeg game og kommer tilmed tidligere og hjælper til, udelukkende grundet dårlig samvittighed :p

*pro.
Kilroy
Forum-indlæg: 2924
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Dato: 20/6 2010 21:53

Pro : skulle jeg så alligevel have stoppet dig tidligere !?! ;)
ProVeganSocieties
Dato: 21/6 2010 08:16

Ih altså kil, nu får jeg jo endnu dårligere samvittighed :$
:D
Henriette
Dato: 21/6 2010 18:59

@Pro: Dårlig samvittighed kan man da ikke bruge til noget - så drop det! Glæder mig til at se dig næste gang :)
Sider: << < 1 2 3 4 > >>