Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Folkekøkken i Trøjborg 9/1

Madklubber & fællesspisning

Louie
Forum-indlæg: 2
Område: Århus
Dato: 8/1 2011 00:54

Hej, er der nogen er jer, der har tænkt sig at spise i folkekøkken i Trøjbord på søndag d. 9/1? Jeg er ny her så vil højst sandsynligt ikke kunne genkende nogle af ansigterne herfra. Hvis der kommer nogen, gider I så at hive fat i en asiater guy. Jeg kommer formentlig alene, og det kunne være så hyggeligt at sidde med nogen andre.
-Helle-
Forum-indlæg: 490
Opskrifter: 1
Område: KBH
Dato: 8/1 2011 08:32

Hej,
der kommer som regel et par stykker herfra deroppe om søndagen.
Se evt. tråden her: http://vegetarkontakt.dk/?-vegetarisk-folkekoekken-i-aarhus=39132
PlanteædendePlante
Forum-indlæg: 1188
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 8/1 2011 10:21

Mig og F:C:A:R regner med at komme. Kan godt lige holde øje med en asiat men kan jo være der kommer mange så det bliver svært at overskue. Hvornår regner du med at komme Louie?? Mig og F:C:A:R kommer nok ved en tre-fire tiden og hjælper med at lave maden...
knud
Forum-indlæg: 179
Dato: 8/1 2011 23:33

ja, jeg kommer naturligvis.
F:C:A:R
Forum-indlæg: 585
Dato: 8/1 2011 23:39

Jeg kommer også.. :D
Louie
Forum-indlæg: 2
Dato: 8/1 2011 23:57

Jeg regner med at komme ca kl 18. Har aldrig prøvet at være i fællesskab med andre vegetarer/veganer, så jeg glæder mig utroligt meget :D
F:C:A:R
Forum-indlæg: 585
Dato: 9/1 2011 00:10

@Louie: Du skulle ta' at komme tidligere, sammen med os andre. Hele essensen af folkekøkkenet på trøjborg er frivillig arbejde, dvs at vi hjælpes ad med at lave maden... Det er hyggeligt.
Hvis du ikke har tid til at komme før er det dog også OK. Vi ses! :D
gleaner
Forum-indlæg: 17
Område: Nordjylland
Dato: 10/4 2015 08:29

Hej

Jeg bumper lige en gammel tråd og undrer om de stadigvæk kører folkekøkken på Trøjborg om søndage?
Panda
Forum-indlæg: 148
Område: Østjylland
Administrator
Dato: 11/4 2015 09:10

gleaner:
Jeg bumper lige en gammel tråd og undrer om de stadigvæk kører folkekøkken på Trøjborg om søndage?

Jeg har ikke selv noget med Trøjborg Beboerhus at gøre udover at jeg har været der til nogle (koncert)arrangementer, men på facebook ser det ud som om at der stadig er gang i det: https://www.facebook.com/events/534947059978946/

I tilfælde at du ikke har facebook, så er det et link til et arrangement i morgen kl 16 med beskrivelsen:

You're all invited to the vegan (sometimes vegetarian) people's kitchen this Sunday in Trøjborg Beboerhus (in Store Sal upstairs)! It's the same procedure as every Sunday - though it's never the same.

The People's Kitchen depends completely on people like you who show up and help out. The earlier we start cooking, the earlier the dinner is ready and the more time we have for "hygge". ;)

Don't forget that the plates don't clean up themselves - help us cleaning what we've used. Also the room needs a helping hand afterwards, so that it will look just as nice as when we arrived. :)

Bring your lunch boxes, bags and containers to take leftovers or extra vegetables.

PS:
We get organic vegetables donated every saturday from Ingerslevs Boulevard outdoor market. To make this event happening, we need at least 2 people every week to volunteer, to go get them. It takes only 1-2 hour of your time.