Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Hvilken foodprocessor har du ?

Madlavning

Frkgulerod
Forum-indlæg: 2
Område: KBH
Dato: 30/10 2016 19:45 | Indlæg redigeret den: 30/10 2016 19:53

Jeg så godt den anden tråd, så beklager dobbelt oplægget, men er lidt på bar bund om hvad man skal vælge. Jeg skal i princippet bare have en der kan hakke, men ved ikke om 1300 watt er nødvendig eller om jeg kan nøjes med 650 watt. Jeg syntes de nye foodprocessorerer hurtigt udvikler sig til et monstrum med juicer, blender foruden foodprocessor, smart hvis alle dele fungere, men har en juicer og plastikkanderne til blenderne er jeg ikke videre imponeret af. Jeg hælder derfor til at bare købe en billig foodprocessor uden andre funktioner, men 'kun foodprocessors' motorkraft blegner bare en del ved siden af multi maskinerne.

Så måske i herinde vil beskrive hvad i har ? Måske hvad i gik efter inden i købte ? Og om i er tilfredse med den ?
Bodil
Forum-indlæg: 461
Opskrifter: 18
Dato: 30/10 2016 22:51 | Indlæg redigeret den: 30/10 2016 22:52

Har en stavblender med en beholder der kan hakke nødder, grønt mv. Stavblenderen kan du bruge i en gryde med suppe og i en beholder med kikærter til humus etc. Den er let at gøre ren. Jo kraftigere blenderen er jo bedre klarer den at lave fx frosne bær til is etc.
Frkgulerod
Dato: 3/11 2016 18:04

Hej bodil

Tak for svar og dit foreslag. Jeg har en billig stavblender med multihakker, men beholderen til hakkeren er meget lille. Skal typisk hakke større portioner ex 500 g champignon til lasagne (har en slicerdicer jeg bruger istedet) eller kikærter til falafel,sidst måtte jeg lave falafel af 4 portioner i minihakkeren og det var en normal portion. Så satser på en foodprocessor er vejen,jeg syntes ikke jeg har set nogen stavblender med større hakker til.
Vegan64
Område: Sjælland
Dato: 20/11 2017 20:55

Hej har lige købt en Braun 3010 til 589kr og den er god og meget støjsvag
https://www.skousen.dk/koekkenudstyr/koekkenmaskine/foodprocessor/product/braun-fp3010/?gclid=Cj0KCQiAl8rQBRDrARIsAEW_To_NGRX-dz4TCfyRH_GnkXB1JyW7WQ5u7XsFSh5INyBXMGpiwdM2jwsaAjWnEALw_wcB&gclsrc=aw.ds