Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

BLENDERE

Madlavning

Line_Brogaard
Forum-indlæg: 4
Område: Midtjylland
Dato: 14/6 2018 09:05

Jeg kan simpelthen ikke trække den længere nu. Jeg skal have en blender xD Jeg har været vegetar (på kanten til at blive veganer) i lang tid nu, og jeg må erkende at jeg virkelig mangler en. Humus, spreads, pesto, dressing, smoothies, youghurt, plantemælk. Jeg skal bruge en asap :p

Jeg har hørt at Kitchenaid og Vitamix blendere er gode, men de er bare så dyre :( jeg er den eneste i huset som spiser plantebaseret, og det er min mor som endelig har sagt jeg må få en, så de skal altså ikke koste mange tusinde kroner.

Hvad anbefaler i? Hvilken blender har i? SKRIV ALLE DEM NED I SYNES DER ER GODE :D
NatureBoy
Forum-indlæg: 74
Område: Andet
Dato: 14/6 2018 12:05

Her er nogle forslag

https://forbrugsguiden.dk/stavblender-test-se-de-bedste-stavblendere-her/

jeg har den billige til 300kr og den blender ok. Hvis jeg blender en meget tør masse... kikærter ect kan den godt sætte sig fast under knivene og det hjælper at tilfører vand eller fjerne massen så den blender igen. Til smoothies er den helt fin så længe jeg tilfører vand.

Måske du kan bruge det til noget :p
Kappa
Forum-indlæg: 303
Opskrifter: 12
Område: Odense
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 14/6 2018 15:04

Jeg købte i tidernes morgen en kenwood, som blev brugt en del år. Den lever stadig, men har købt en foodprocessor sidenhen.

Jeg kan dertil tilføje, at jeg købte en Bosch køkkenmaskine, hvor jeg brugte blenderen, og der gik seks dage, før bladet på blender modulet lavede en stor ridse i bunden af blender modulet. Så hold dig fra Bosch.
mbh
Forum-indlæg: 112
Opskrifter: 3
Område: Nordjylland
Dato: 15/6 2018 08:01

Bosch Blender (MMB2001 600W, den er utrolig god og ikke ret dyr. Jeg vil fraråde alt under 500 What medmindre det kun er til smoothie men til alt andet end det så er de små blender ikke ret holdbare :) .
Line_Brogaard
Forum-indlæg: 4
Område: Midtjylland
Dato: 15/6 2018 14:41

Tak for hjælpen allesammen! Jeg endte faktisk ud med at købe en blender fra Kitchenaid alligevel. Mener at modellen hedder Diamond, med 550 Watt og kan rumme 1,75 l. Fik en godt tilbud på den til 1300 ved Power, så håber virkelig at den lever op til mine forventninger :D (så skal jeg så også selv betale noget af den... xD)
Thomsen12
Forum-indlæg: 2
Område: Sønderjylland
Dato: 23/8 2018 10:20

Hej Line

Jeg har flere gode forslag, da jeg selv er vegetar og flere i min omgangskreds også er vegetarer. Der er måske lidt tilfæld men vi har alle den samme blender fra KitchenAid, den er pæn at kigge på og kan uden problemer blende alle de ting som du nævner. Den hedder KITCHENAID DIAMOND BLENDER SORT jeg er sikker på at du vil blive glad for denne.

Vi købte vores hos KitchenOne med en rabatkode fra https://cupouniverse.dk/butik/kitchenone-rabatkode/