Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Chunks?!

Madlavning

Spætte
Forum-indlæg: 240
Opskrifter: 6
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 28/1 2007 14:12

Hej alle derude! :-)

Jeg har nu (på anbefaling) købt min første pose chunks. Men Fxxxx gør man lige ved det, så det ikke ligner og evt. smager som kattens tørkost foder? Nogle forslag?

Mvh Mette
Nubia
Forum-indlæg: 67
Dato: 29/1 2007 07:34

Jeg ville marinere det, ellers smager det som vådt pap - går udfra det er sojaprotein vi taler om her :)
Stine
Forum-indlæg: 188
Område: Vestjylland
Dato: 29/1 2007 19:16

jeg skal afprøve mine i morgen i en gryderet.. kan lige skrive opskriften ind hvis den blev god
Maria-diætist
Forum-indlæg: 329
Opskrifter: 10
Dato: 29/1 2007 21:19

Når du lægger det i blød, så gør det i bouillon og masser af krydderier. Og så kan du jo bruge det i en sovs, eller i lasagne! det har jeg prøve og det var rigtig godt.
Stine
Dato: 31/1 2007 20:33

Hej mette så har jeg lagt opskriften ind under sojaprodukter... den smagte rigtig godt, men må sige at jeg ikke er den ´største fan af de chunks.. men man skal nok bare lige vende sig til konsistensen som med tofu
Spætte
Forum-indlæg: 240
Opskrifter: 6
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 1/2 2007 13:45

Okay, skal du have. Den vil jeg lige kigge på næste gang, jeg skal prøve dem. Og jeg skal altså også lige vænne mig til dem, men det tog mig også lang at lære at spise tofu, og nu er jeg helt vild med det:-)
Stine
Dato: 1/2 2007 14:31

ja har det præcis på samme måde.. i starten kunne jeg næsten ikke få tofu ned, men nu er det noget af det bedste jeg ved.. ss