Vis dine pindsvin! / Flash your hedgehogs!

Miljø, Økologi & Havedyrkning
Dato: 1/11 2015 16:00 | Indlæg redigeret den: 1/11 2015 17:06
Som titlen siger: vis jeres pindsvin (eller andre finurlige dyr)
Vi har en flok pindsvin levende på vores terrasse
Her er en video af dem: https://vimeo.com/144276531
Som titlen siger: vis jeres pindsvin (eller andre finurlige dyr)
Vi har en flok pindsvin levende på vores terrasse

Her er en video af dem: https://vimeo.com/144276531

Dato: 1/11 2015 17:40
cool Ulrik Smed
Jeg kan ikke spotte om det er han eller hun pindsvin vi filmer. Ved du noget om det? Men nogle søde krabater er de :).
ps. har subscribed dig på youtube
har også filmet reptiler og lidt af hvert med min bror. Kender også en der havde stødt på dig på et dansk reptil forum... nvm, sidetracked:)
cool Ulrik Smed

ps. har subscribed dig på youtube

Dato: 1/11 2015 22:37
Hehe, ja jeg har været på en del reptilsteder i tidens løb.
Jeg har også en lille familie pindsvin på terrassen, også en voksen og to mindre. Jeg tænker den store er moren til de små, men jeg ved det faktisk ikke, synes bare det var nærliggende. Den store futtede tit rundt i haven, jeg så den flere gange forlade hjørnet på terrassen og komme tilbage lidt senere, mens jeg sad og rodede med cykel derude. Rigtig hyggeligt.
Hehe, ja jeg har været på en del reptilsteder i tidens løb.

Jeg har også en lille familie pindsvin på terrassen, også en voksen og to mindre. Jeg tænker den store er moren til de små, men jeg ved det faktisk ikke, synes bare det var nærliggende. Den store futtede tit rundt i haven, jeg så den flere gange forlade hjørnet på terrassen og komme tilbage lidt senere, mens jeg sad og rodede med cykel derude. Rigtig hyggeligt.

Dato: 2/11 2015 20:14 | Indlæg redigeret den: 8/11 2015 22:12
Et ældre klip af et firben jeg havde et lille møde med.
Et ældre klip af et firben jeg havde et lille møde med.

Dato: 7/11 2015 15:00
Ja, man gør

Tak for jeres film af både pindsvin og firben
Jeg kan til stadighed aldrig holde op med at blive både fascineret og benovet over den fantastiske natur og al dens mangfoldighed af de dyr, som lever i den fra de mindste små insekter til de største pattedyr.
Jeg så tidligere i dag i morges en fantastisk natur udsendelse, som handlede om flyve egern især men også om andre dyr i Kyoto i Japan. Og det uanset hvorhenne i verden det er, så er det bare så vigtigt, at der passes så godt som muligt på den underfundige, fantastiske og vidunderlige natur, som vi stadig har tilbage. Inden det er for sent.
Jeg kan nærmest føle en ærefrygt og en ydmyghed overfor vores fantastiske natur og dyrelivet i den.
Ja, man gør

Tak for jeres film af både pindsvin og firben

Jeg kan til stadighed aldrig holde op med at blive både fascineret og benovet over den fantastiske natur og al dens mangfoldighed af de dyr, som lever i den fra de mindste små insekter til de største pattedyr.
Jeg så tidligere i dag i morges en fantastisk natur udsendelse, som handlede om flyve egern især men også om andre dyr i Kyoto i Japan. Og det uanset hvorhenne i verden det er, så er det bare så vigtigt, at der passes så godt som muligt på den underfundige, fantastiske og vidunderlige natur, som vi stadig har tilbage. Inden det er for sent.
Jeg kan nærmest føle en ærefrygt og en ydmyghed overfor vores fantastiske natur og dyrelivet i den.
Dato: 7/11 2015 15:02
Jeg så også engang firben tæt på for flere år siden i skoven i Glamsbjerg, og havde jeg bare haft et kamera dengang
Jeg så også engang firben tæt på for flere år siden i skoven i Glamsbjerg, og havde jeg bare haft et kamera dengang

Dato: 8/11 2015 22:11
Jeg kan gå helt i 'trance' over at se et firben i naturen. Som at se en lille miniversion af min store skønne varan, bare på den rigtige måde ude i naturen. De er så fine og smukke, og så små og skrøbeligt, så jeg bare tænker, ejj, der må ikke ske dem noget, går helt i beskytter-instinkt-mode, haha.
Den lille film var bare så fed en oplevelse.
Jeg kan gå helt i 'trance' over at se et firben i naturen. Som at se en lille miniversion af min store skønne varan, bare på den rigtige måde ude i naturen. De er så fine og smukke, og så små og skrøbeligt, så jeg bare tænker, ejj, der må ikke ske dem noget, går helt i beskytter-instinkt-mode, haha.
Den lille film var bare så fed en oplevelse.