Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Lovliggørelse af hash

Politik

Sider: << < 4 5 6 7
Serenity
Forum-indlæg: 1671
Område: Nordjylland
Dato: 7/1 2015 12:33

Hvis ikke det er anekdotiske beviser som er årsagen til at cannabis bliver studeret hvad skulle grunden så være?
Serenity
Forum-indlæg: 1671
Område: Nordjylland
Dato: 7/7 2015 23:19

En ting som jeg lige kom til at tænke på mht. behandling af hudkræft med cannabisolie er om det er muligt, at det ser ud til, at behandlingen virker, men at kræften stadig fortsætter med at vokse under det øverste hudlag, selvom svulsten ser ud til at være forsvundet. Nogen der har et bud på om det er muligt? Min tankegang er, at cannabisolie kan kun påvirke de celler, som det kommer i kontakt med(det øverste lag af huden), og at det måske ikke vil have en effekt nogle få cellelag dybere i huden.
Hope
Forum-indlæg: 257
Område: KBH
Dato: 13/1 2017 14:23

http://www.bt.dk/sundhed/ny-forskning-fastslaar-saa-gavnligt-er-cannabis-for-helbredet
Nissefar1
Forum-indlæg: 9
Område: Fyn
Dato: 13/1 2017 16:22

Jeg tror 100/ på et bæredygtigt samfund med cannabis som en af de vigtigste afgrøder. Det rigtig sundt at spise og drikke. Jeg har set en del forskellige dokumentarer om medicinsk cannabis og de forskellige cannabinoider. Når man spiser små mængder cannabis olie (CBD+THC) booster endocannabinoidsystemet og den kognitive del af imunforsvaret som giver kroppen en stor hjælp til at overvinde diverse sygdomme.
Sider: << < 4 5 6 7