Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

hvad mener i !!!

Politik

granhammer vegan xvx
Forum-indlæg: 1340
Opskrifter: 13
Område: Sjælland
Dato: 4/2 2014 06:41 | Indlæg redigeret den: 4/2 2014 06:47

jeg har ikke noget imod kapitalisme er ikke modstander af. Vis gør det etisk så etisk kan. tænker på miljø, fair Trade, og den slags. Der er ulemper ved kapitalisme men heller det en alternativet så etisk kapitalisme er det jeg støtter tager så de ulemper med ved der er. Men penge er godt, men ikke alt.. Kan være alvorligt vis alt bare er penge. Kan det også vis penge slet ikke er der og betyder noget. jeg vil gerne bi beholde kapitalismen men på en helt anden ny måde. Meget mere etisk.

Overvejer stærkt ikke at stemme enhedslisten næste gang. ret meget enig med dem i. men alt for meget uenig med dem i.

En 50/50 fra den politiske venstre fløj og fra liberalismen. Der ca. jeg står politisk en del fra Enhedslisten, en del fra liberalaliance, og lidt her og der fra de radikale. Genial udlænge politik de Radikale har, Er så kun delvist enig med dem på ældre området, der har de noget godt men også nogle af tingene stinker virkelig.
Også andet men i sær dyre ret og miljø er helt vild med fra venstre fløjen. Fra liberalismen er blandet helt vild med t. anken om frihed under ansvar dog til vis grænse med eget ansvar på visse få områder nu lever i så udviklet et samfund sygehuse fek og politi fek. Lavere skat støtter jeg i den grad. Dog støtter meget højre skat moms afgifter på miljø svindende adfærd og mere fængsel til dem fek miljø sviner og laver dyr og menneske mishandling.

Et udpluk af mine holdninger hvad syndes DU/I . MENER DET HELT SERIØST SKU. Men mener meget mere og mere men nævner ik her for så blev aldrig færdig
Frugtskålen
Forum-indlæg: 18
Område: Odense
Dato: 4/2 2014 17:39

Mener kort sagt at politik er en synkende skuede men koalisionskurs.

Sorry. Men ja Enhedslisten virker sympatiske men de har desværre deres gang med smitsomme 'kollegaer'

Kan man ikke bare stemme på Greenpeace? ;)
yasser
Forum-indlæg: 21
Område: KBH
Dato: 5/2 2014 19:54

jeg vil også stemme på greenpeace! :D
Anis
Forum-indlæg: 255
Opskrifter: 1
Område: Sjælland
Dato: 5/2 2014 20:22

Osse mig!
Marianne48