Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Miljøpartiet Fokus

Politik

Effie
Forum-indlæg: 66
Område: Nordjylland
Dato: 13/7 2014 00:08

Hej Skønne mennesker!

Er der ikke nogen af jeg der kunne have interesse for et parti der handler for dyrenes og miljøets bedste?

Miljøpartiet Fokus er det parti, men vi har brug for 22000 vælgererklæringer for at få lov til at opstille til folketingsvalget. Hvis I vil hjælpe så kan i underskrive og indsende en blanket her: http://www.partietfokus.dk/stoetfokus.php i skriver ikke under på at I vil stemme på os til næste valg, men blot at vi skal have lov til at stille op til valg. Vi er selvfølgelig lige så gode ved mennesker som ved dyrene :-)

Hvis nogen har overskud til det vil det være en stor hjælp hvis man vil indsamle erklæringer blandt venner og familie.

Hvis I har lyst er I hjerteskærende velkomne til at melde jeg ind i partiet, og har I lyst til at biddrage aktivt bliver vi så glade.

Der findes nok ikke andre partier der i den grad er villige til at arbejde for dyrenes bedste og også den grønne livsstil. Der er en del vegetarer i partiet og også enkelte veganere. Jeg kan nævne at stifter af partiet og landsformand er vegetar, jeg er selv valgt til formand for kreds Nordjylland og veganer, der er også en del omnier.

Hvis der er nogen i Nordjylland der er ideer, kommentarer eller har lyst til at komme til et arrangement og hilse på så skriv endelig til mig, ja og fra andre dele af landet er I selvfølgelig også velkomne.

Mange hilsner
Maria
Becca
Forum-indlæg: 38
Område: Sjælland
Dato: 13/7 2014 09:43

Det gjorde jeg sidste år. Håber I en gang kan få nok til at opstille :)
Effie
Forum-indlæg: 66
Område: Nordjylland
Dato: 13/7 2014 12:15

Tak Becca, det er dejligt at høre! :D

Vi har været tæt på antallet flere gange, men desværre holder en underskrift kun i halvandet år, så skal de efter loven markuleres. Omkring 20000 underskrifter er allerede markuleret fordi de er forældede. Hvis det er ved at nærme sig halvandet år siden du, og andre, underskrev, vil I så ikke nok sende en ny af sted? Vi mister nemlig for øjeblikket forældede underskrifter hurtigere end vi kan nå at få nye (nok fordi mange i god tro tror at deres stadig er aktiv).

Victor
Forum-indlæg: 134
Område: KBH
Dato: 13/7 2014 13:30

Det er sku sindssygt at det stadig foregår per breve...?! Hvad sker der for vores demokrati... Sidst jeg prøvede gik det også galt..
Amy
Forum-indlæg: 567
Opskrifter: 2
Område: KBH
Dato: 13/7 2014 13:35

Jeg er da ret sikker på, at man godt kan indsamle underskrifter over nettet? Mener bestemt jeg hørte/læste en nyhed omkring det for få måneder siden. Men måske det først træder i kraft senere?

Anyways, vil da klart lige gå ind og tjekke det ud. Det lyder i hvert fald godt :)
Bellacci
Forum-indlæg: 503
Område: Fyn
Dato: 13/7 2014 14:02 | Indlæg redigeret den: 13/7 2014 14:03

Amy -> Ikke endnu. Men det er rigtigt at det træder i kraft. Problemet er blot, at det sker så sent, at de partier der ønsker at stille op får en meget begrænset periode til at nå at samle nok elektroniske underskrifter :)
Becca
Forum-indlæg: 38
Område: Sjælland
Dato: 13/7 2014 18:08

Det var da sindsygt.. Demokrati min r...
Nåh jeg sender gerne ind igen om et halvt års tid så, og har lige fået min mor til at skrive en og sende snart :)