Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Blender som er nem at rengøre

Produkter

Serenity
Forum-indlæg: 1646
Område: Nordjylland
Dato: 25/1 2018 06:49 | Indlæg redigeret den: 25/1 2018 07:28

Jeg er på udkig efter en lille blender som er super nem at gøre ren. En med et helt tæt låg som sidder godt fast så man bare kan putte en opvasketabs i og lade den køre et par minutter. Hvad kan folk anbefale? Jeg har tidligere haft en smoothie twister, men de er desværre lavet af plastik. Hvis ikke de var lavet af plastik ville de være perfekte.
mbh
Forum-indlæg: 110
Opskrifter: 3
Dato: 31/1 2018 16:23

Jeg har godt nok ikke selv en men jeg ville anbefale en smoothie twister/to go blender/egoblender siden de ser ret nemme ud at rengøre siden man jo drikker af "kanden" på dem. Jeg har set nogen af dem i glas istedet for plastik :)
Men jeg har selv en ret stor Bosch Blender (MMB2001 600W(ikke sikker på modellen men den ligner meget) og den er så stor at den faktisk er ret nemt at rengøre, det tager dog lidt tid at rengøre den siden den er ret svær at få under min lille vandhane, jeg har aldrig fået noget udenfor kanden imens der har været låg på så den er helt tæt
Jan Jægermark
Forum-indlæg: 6
Opskrifter: 1
Område: Århus
Dato: 6/2 2018 08:23

Jeg plejer ikke at bruge mere end 30 sekunder på at vaske en (stor) blender op under en normal vandhane - og det gælder for alle de blendere, jeg har prøvet. P.t. bruger jeg en Wilfa Raw Fuel, som lukker godt tæt, men dog er af plast og er stor. I perioder bruger jeg min blender hver dag - nogle gange flere gange om dagen - så jeg vasker den aldrig i opvaskemaskinen. Som mbh skriver, ville en "to go"-blender måske være en ide, såsom en NutraBullet, der er ret populær. Nogle af Wilfas billige blendere er i glas, men de er vist ikke små.
Serenity
Dato: 18/2 2018 18:20

Er der nogen af jer som ved hvor man kan købe sådan en smoothie twister lignende blender i glas? De eneste jeg har kunnet finde er sådan nogle som også kan køre på batteri og ikke er særligt kraftfulde.
mbh
Forum-indlæg: 110
Opskrifter: 3
Dato: 23/2 2018 13:47

jeg har set en tidligere men kan ikke huske hvor :( koste omkring 1000kr +-350 der jeg så dem :)
Men den her har to glas med som passer i blenderen https://www.foetex.dk/elektronik/koekkenapparater/blendere/obh-blender-twister-fusion---hvid/p/100317067?cmpid=aw_search_02010203031300000000&gclid=CjwKCAiAlL_UBRBoEiwAXKgW57it8HNis8Fm8RpyD9-2UzH-f37KgFB1qeuHKxCHK7XeHnUMHwZoNxoCSQUQAvD_BwE findes også andre steder
Serenity
Dato: 13/4 2018 18:07

Jeg købte den OBH blender fra føtex og er super glad for den. Jeg vil ikke bruge plastik bøtten men blender i stedet direkte i glasset. Rengøringen er super nem.
Serenity
Dato: 24/4 2018 20:03 | Indlæg redigeret den: 24/4 2018 20:04

Ikke så glad alligevel. Den lugter, så jeg smed den ud og opgav at blende mit mad. Der er også for meget arbejde i det.