Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Grønsagskasser

Produkter

Andersine Hjort
Forum-indlæg: 3
Område: Nordjylland
Dato: 6/7 2018 07:42

Yolo alle sammen
Hvem har erfaring, med hvilke grønsagskasser? Jeg bor i Hobro og jeg kommer ikke til store byer som Aalbog, Århus, Odense og KBH for at hente grønsager selv i fødevarefælleskabet. Så det skal leveres.Nej jeg har ikke mulighed for at gro det selv. Ja jeg vil gerne have det økologisk og helst i så lidt plastik som muligt.

Tak på forhånd!

Fib-Spurven
Forum-indlæg: 605
Opskrifter: 2
Område: Sjælland
Dato: 7/7 2018 22:53

Min bedste anbefaling går til Årstiderne - altid friske og lækre grøntsager! Bagsiden er, at man ikke kan købe enkelte grøntsager eller frugter, men at det altid er enten i blandede kasser eller i store portioner.

Hos Økovejen kan man købe frugt og grønt enkeltvis eller i kasser, og det er også en fin kvalitet.

Jeg har prøvet Nemlig.com en enkelt gang, men var ikke super tilfreds, hverken med udvalget eller kvaliteten.

Tidligere købte jeg ofte Irmas frugt- og grøntkasser, og de var rigtig gode, men pludselig overgik det til Coop, og det har jeg ikke prøvet.
Zhcoop
Forum-indlæg: 625
Opskrifter: 10
Område: KBH
Moderator Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 7/7 2018 23:27

Findes der ikke nogle gårdbutikker i nærheden der måske kan levere noget?
Jeg ved at min far kører med grøntsagskasser på sjælland og kbh for brinkholm, så tænker der måske ku være noget lignende i jylland...?