Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Hvad savner du i butikkerne?

Produkter

Produktudvikleren
Forum-indlæg: 2
Område: Ikke oplyst
Dato: 25/10 2018 10:38

Hej alle

Det går rigtig med væksten af vegetariske/veganske produkter - og det er skønt! Jeg er produktudvikler for mange virksomheder i fødevareindustrien og jeg vil meget gerne sørge for, at I kan finde alt hvad I har lyst/behov for ude i de danske butikker.

Derfor vil jeg gerne høre, om der er noget som i savner at kunne finde i butikkerne, og hvad det i så fald er. Jeg tænker her på varer som er nemme for jer dvs. semi eller fuld convenience.

Jeg sætter stor pris på jeres eventuelle indspark og meninger! :)

På forhånd mange tak!
Mic
Forum-indlæg: 206
Område: KBH
Dato: 25/10 2018 18:39

Færdiglavede veganske grøntsagssupper er lige noget jeg kommer i tanke om ;)
Fib-Spurven
Forum-indlæg: 620
Opskrifter: 2
Område: Sjælland
Dato: 26/10 2018 18:33

Snittet grønt og færdige veganske grønne salater - vel at mærke i økologiske udgaver.

Serenity
Forum-indlæg: 1701
Område: Nordjylland
Dato: 26/10 2018 22:45 | Indlæg redigeret den: 26/10 2018 22:49

Noget i denne stil. Gerne med tilsatte vitaminer og mineraler hvor der er alt hvad man har behov så så man bare kan drikke det de dage man ikke gider at tænke på ernæring. Men kun de biologisk aktive former for vitaminer. Ikke cyanocobalamin og lignende som skal konverteres i kroppen for at være brugbart.

Curator
Forum-indlæg: 658
Dato: 27/10 2018 14:28 | Indlæg redigeret den: 27/10 2018 15:34

Større udvalg af linse/bønne baserede retter til opvarmning uden tilsætningsstoffer. Hvad fx. med en Chana Masala? Det BØR være muligt at få prisen langt ned da råvarerne er billige!

Ren ingefærpure til brug i specielt bønne og linsebaserede karryretter. Jeg ved at flere herboende indere er irriteret over ikke at kunne opdrive det som de kan i fx. London.