Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Veg vintertøj og støvler?

Produkter

LadyNiaNaia
Forum-indlæg: 71
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 4/11 2009 16:11

Hejsa......tænkte om nogen af alle jer skønne veg kvinder kan hjælpe mig her ..:)

Jeg leder efter en sort,meget varm vinterfrakke som ikke indeholder pels,dun eller noget andet fra dyr.
Er her nogen som kan anbefale et sted jeg kan købe sådan en? har ledt og ledt og synes bare slet ikke jeg kan finde noget i år..mangler også veg vinterstøvler.....
Mrs Darling
Forum-indlæg: 1552
Opskrifter: 7
Dato: 4/11 2009 16:24

Jeg har vegetariske Dr. Martens, de er nok ikke så moderigtige men jeg syns de er fede, de er købt i London, de holder bare i 1000 år.
JensD
Forum-indlæg: 2350
Dato: 4/11 2009 17:29

Jeg har købt støvler fra vegetarian shoes og de holder rigtig godt. De er tre år gamle, men ser ud som var de nye.

http://www.vegetarian-shoes.co.uk/

Jakker tror jeg faktisk du kan få mange steder. Jeg ville prøve modebutikkerne, men måske også sportsbutikkerne, Helly Hansen, Spejdersport og lignende steder, hvis det skal være ekstra varmt. De sælger jo udstyr til bjergbestigning, så jeg er sikker på, at det er varmt nok til en dansk vinter - jeg mener selvfølgelig en MODERNE dansk vinter. Det var sandelig anderledes da jeg var barn....... haha. ;)
lullu
Forum-indlæg: 1010
Dato: 4/11 2009 17:58

Flere af sports/friluftsbutikkerne har jakker, der indeholder fiberfyld - noget af det skulle være lige så varmt som dun.
Knoldselleri
Forum-indlæg: 3123
Opskrifter: 41
Dato: 4/11 2009 19:02 | Indlæg redigeret den: 4/11 2009 19:06

Jeg så en meget fin varm sort frakke i nørrebrocentret- i en butik der holder flytte udsalg, så den var både vegansk og 50% rabat...

Ellers har egoeco osse lige fået jakker... men turde ikke se prisen jeg skal jo IKKE have en jakke nå!
Windamor
Forum-indlæg: 696
Opskrifter: 1
Dato: 4/11 2009 19:14 | Indlæg redigeret den: 4/11 2009 19:22

Hvad størrelse bruger du i frakke? Mener jeg måske kan få fat i en vinterfrakke, som er meget varm. Det er en brun frakke med teddybjørnepels - altså falsk pels, som, man godt kan se, er falsk, og den er næsten ikke brugt.
Men skal lige være sikker på, om jeg kan få fat på den først, så jeg kan ikke love noget. Den er selvfølgelig gratis, da jeg ikke selv skal give noget for den.
Windamor
Forum-indlæg: 696
Opskrifter: 1
Dato: 4/11 2009 19:52 | Indlæg redigeret den: 4/11 2009 19:53

Ups....Så ikke, at den skulle være sort, men tilbuddet er åbent for andre så. :)
LadyNiaNaia
Forum-indlæg: 71
Dato: 5/11 2009 16:59

Tak allesammen....:) efter en hel dags leden fandt jeg en semi varm frakke.....og tak Windamor for tilbuddet der det var sødt af dig :)
Tamaswini
Forum-indlæg: 1675
Opskrifter: 8
Dato: 5/11 2009 21:24

Jeg leder også efter vinterstøvler og jakke... Overvejer lidt bare at opgive, at finde noget vegansk som jeg samtidigt kan LIDE bliver nok en svær opgave!
Carolineveg
Forum-indlæg: 1
Område: Sjælland
Dato: 18/11 2017 17:41

https://www.footway.dk/2976-vegan-black.html?size=36&gclid=EAIaIQobChMI9Jb84pzD1wIVbCrTCh3MzgBhEAQYBCABEgKDf_D_BwE Er der nogen der har en ide om, hvor man kan få fat i et par Dr. Martens Slip On med foer i?
Ligesom dem på billedet, bare med foer:)