Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Gode tilbud

Produkter

Sider: << < 11 12 13 14 15 16 17 > >>
jnj74
Forum-indlæg: 3
Område: KBH
Dato: 11/6 2014 21:08

jeg har smagt jordbær/rabarber vanilje og blåbær og de er alle gode.. vanilje er især god til at blende med frosne bær.. så er det næsten ligesom det is man kan købe
blackink
Forum-indlæg: 14
Dato: 1/7 2014 11:05

Der er tilbud på naturli soya (vanilie) mælk til 13 kr i kvickly hvis man er medlem af coop indtil d. 5 :)
Bellacci
Forum-indlæg: 503
Område: Fyn
Dato: 1/7 2014 21:36

vanilje er især god til at blende med frosne bær.. så er det næsten ligesom det is man kan købe

Nice! Det skal prøves :)
Fib-Spurven
Forum-indlæg: 606
Opskrifter: 2
Område: Sjælland
Dato: 1/7 2014 21:51

Alpro yoghurt er rigtig fin. Jeg vil helst have den økologisk version, men det lader sig ikke altid gøre, så ind imellem må jeg nøjes med den almindelig - og den almindelige har en langt mere ensartet konsistens end den økologiske, som let skiller og bliver lidt småklumpet. Jeg har smagt frugtudgaverne og de er meget lækre, men da de er fyldt med sukker, undgår jeg dem og laver selv den lækreste frugtyoghurt. Jeg bruger den også til bagning, til dressinger, til smoothies og til at lave koldskål af. Det er virkelig en af de ting, jeg altid har i køleskabet.

Sidste nye er, at jeg har set, at Netto nu fører Alpro yoghurt - men desværre ikke den økologiske.
Bellacci
Forum-indlæg: 503
Område: Fyn
Dato: 2/7 2014 19:02 | Indlæg redigeret den: 2/7 2014 19:02

Naturli soya mælk 12 kr. denne uge :) i Rema
Marianne48
Forum-indlæg: 2395
Område: Odense
Dato: 2/7 2014 23:36

Alpro yoghurt er på tilbud i Netto til og med fredag til 15 kr. både i bæger og på karton :-)
Marianne48
Forum-indlæg: 2395
Område: Odense
Dato: 2/7 2014 23:39

Og Aldi fører jo en soya mælk med en smule rismælk i, som jo også er øko til en fast pris a 13 kr. literen.
78Toddy
Forum-indlæg: 306
Område: Østjylland
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 7/7 2014 14:05

Er der nogen som savner is? :D

Rema1000 har tilbud på isvafler og ispinde 25 kr. for 4 vafler eller 5 ispinde

http://rema1000.dk/om-rema-1000/avis/avis/#catalogs/38abNaL/2

tilbuddet gælder vist frem til den 12.07
Amy
Forum-indlæg: 567
Dato: 7/7 2014 14:47 | Indlæg redigeret den: 7/7 2014 14:52

OMG OMG OMG OMG!! Skal SÅ meget i Rema :D Fedt! Thanks for sharing !ja
Var det egentlig ikke noget med at Go-Is var blevet fast sortiment i Rema? Har ikke kunne finde det i nogen af de hele to butikker jeg har ledt, hehe. Men ville bare lige høre, meget apropos (Go-Is = vegansk flødeis i bøtter)
78Toddy
Dato: 7/7 2014 15:19 | Indlæg redigeret den: 7/7 2014 15:22

Jeg tror ikke at tofuline er fast i Remas sortiment... så... man skal nok være hurtig. Der var i hvert fald kun 1 pakke isvafler tilbage i den rema jeg var i (randers).

Go-is har jeg ikke set i den Rema jeg var i, så tror heller det er i deres sortiment. Der er selvfølgelig forskel på butikker, da de jo ikke alle er lige store. Har til gengæld set det i Føtex (dytmærsken, randers) men ikke i den anden Føtex.

Indtil videre er der ikke så mange butikker der har det, men det bliver bedre og bedre :)
Mon ikke vi snart får flere veganere når det nu bliver lettere at være en? Så kommer varerne også på hylderne når efterspørgslen stiger :)
Men det hører vist ikke til her og er en helt anden diskussion :)

PS:
Jeg blev lidt skuffet over ispindene (de var får små) ;)
Men vaflerne var gode
Lene N
Forum-indlæg: 1233
Opskrifter: 4
Dato: 7/7 2014 18:42

Har så også været i Rema 1000, og blev lidt skuffet. Der var ikke go is, der var ikke vafler, men ispindene fandt jeg:) De var bare alt for små, de smagte rigtig godt. Når der står at der er 0,01 procent laktose, er det så det samme som at der kan være spor af mælk?
78Toddy
Dato: 7/7 2014 18:47

hehe, ja de var lidt små !

På pakken står der, at de er velegnet til veganere.
Desuden står der også fri for mælk.
Jeg kan ikke se noget "spor af mælk"

Men som sagt, så tror jeg man skal være hurtig, for vaflerne bliver nok hamstret ;(
Lene N
Dato: 7/7 2014 19:14

Jeg nåede ikke at få vafler, men på ispindende står der 0,01 procent laktose, derfor spørgamålet
Djivar
Forum-indlæg: 99
Dato: 7/7 2014 20:26 | Indlæg redigeret den: 7/7 2014 20:26

@ Lene N: Jeg tror, de skriver det, fordi de også producerer is med lavt laktoseindhold.
Derfor kan der være risiko for, at isen indeholder laktorsebestanddele; i sidste ende, tror jeg, de har skrevet det, så hårdt ramte laktoseintolerante kan tage et bevidst valg.
Lene N
Dato: 7/7 2014 21:38

Tak skal du have, så det er nok lige som når de skriver kan indeholde spor af, mente jeg også
lucifer
Forum-indlæg: 1609
Dato: 8/7 2014 04:50

Det er jeg ked af Lene mit ego tog over slemme mig ,
Du kan komme forbi mig så får du en pakke
Eller du kan vente til søndag
Vh lu
Lene N
Dato: 8/7 2014 09:04

Det er helt ok, jeg kunne jo også prøve at fange is bilen, den har vist også nogle. Ispindende er rigtig gode:), jeg tog to pakker, skulle have taget flere:)
Amy
Dato: 8/7 2014 13:39

Det er på en måde et godt tegn at de ser ud til at være udsolgt nogle steder, synes jeg :D
Rema tættest på mig havde slet ikke is (??!? ellers var det bare mig der ikke kiggede ordentligt efter, går altid i stor bue udenom disken med døde individer..) men jagten går videre, vil prøve den der ligger ved Stengården st, den er som regel rigtig god (og nu er der ikke nogen der tager derhen og hamstrer før jeg har været der ;) ;) :D )

Lene, det er da egentlig underligt hvis det står i ingredienslisten? Synes klart at "0,01% laktose" lyder som en fast ingrediens, mere end "spor af XX" gør.. Hmm men det skal nok ikke forstås sådan! :)
78Toddy
Dato: 8/7 2014 16:00

Amy,
Det var heller ikke i de almindelige diske jeg fandt dem.
De lå i en ekstra fryser i enden af den anden.

Ps: De der skilte på dit billede..
Det er lige før vi nærmer os skilteplageri.
Tykt hæklet tøj i denne sommervarme. :-(
Amy
Dato: 9/7 2014 12:07 | Indlæg redigeret den: 9/7 2014 12:08

Kære veggies (mest til veganerne):

!!!!! Isene er IKKE veganske!!!!!

Købte både ispinde og vaffelis, og spiste ispinden helt uden at læse på den, som jeg ellers altid gør. Bag efter får jeg de ondeste mavesmerter, som om min mave æstede op indefra. I dag fik jeg så kigget på ispinde og vaffelis, og de er lavet på KOfløde/mælk :s :(
Men i skriver i købte dem i pakker? I den rema jeg fandt dem i, lå de enkeltvis. Og så var der vaffelis i pakker, fra tofuline (som helt sikkert er veganske). Men dem jeg købte er de samme som dem på billedet i tilbudsavisen..

Toddy, hehe ja man må da håbe de ikke er levende a'la Toy Story ;)
Sider: << < 11 12 13 14 15 16 17 > >>