Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Hvor køber du mad-produkter online?

Produkter

Sider: 1 2 3 > >>
Warzywo
Forum-indlæg: 1101
Opskrifter: 2
Område: Sønderjylland
Dato: 30/11 2010 17:44

Hej Vegkon! :)

Jeg sad og tænkte om I kunne anbefale nogen gode hjemmesider at købe mad fra?

Og vi snakker aaaalt slags mad så længe det er vegansk... Eller det skal i hvert fald fremgå tydeligt hvad er vegansk og hvad der ikke er.

Hilsen Signe.
Knoldselleri
Forum-indlæg: 3123
Opskrifter: 41
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 30/11 2010 18:08 | Indlæg redigeret den: 30/11 2010 18:10

Jeg har lige bestilt fra http://www.vegan-wonderland.de

Fragten til Danmark for mine knap 5 kg mad var 12 euro

Til gengæld sparer man ca 50% af prisen, så hvis man samler sine køb kan det bestemt godt betale sig.

De tager visa og mastercard
Maj :)
Forum-indlæg: 722
Opskrifter: 27
Område: Andet
Dato: 30/11 2010 19:34

Må man tillade sig at spørge hvad for en slags mad det er, I bestiller?
Knoldselleri
Dato: 30/11 2010 19:53

Det er faktisk første gang jeg bestiller...

Jeg har bestilt lidt forskelligt skære-pålæg , nogle viana-pølser, seitan-mel og mandel- og havrefløde og noget "pamasan-ost".
Dato: 30/11 2010 19:57

Oki. Undrede mig nemlig lidt over hvad man var "nødt" til at bestille over nettet ;)
Warzywo
Forum-indlæg: 1101
Opskrifter: 2
Område: Sønderjylland
Dato: 30/11 2010 20:11

Goji: Jeg vil gerne bestille pålæg osv.. Jeg er fra sønderjylland og vi har ikke noget stort udbud af f.eks tofu og ting som egentlig er "hverdagskost" for dem der har mulighederne i Århus eller KBH.
Dato: 30/11 2010 20:27

Ahh oki Warzywo. Jeg er nok forvænt med at bo midt i København, hvor indkøbsmulighederne er mægtig gode :)
lullu
Forum-indlæg: 1010
Dato: 30/11 2010 20:44

Bestiller fra http://alles-vegetarisch.de/

Fragten er vist på 8 euro lige meget hvor meget man bestiller.

Organika: Booja Booja er bare lækkert, må snart bestille igen :savle-smiley:
Knoldselleri
Dato: 30/11 2010 20:48

Ja jeg er jo ikke nødt til det, kan jo få det meste i København - dog til een anden pris...

Jeg plejer ikke at spise ret meget af den slags, men får een del gæster boende i december og kan ikke lave mad til dem.
Eline
Forum-indlæg: 512
Opskrifter: 6
Dato: 30/11 2010 21:40

@ Organika: jeg æææælsker dit profilbillede, hvor er din hund sød!!!!!
Robert Sodergren
Forum-indlæg: 812
Dato: 10/12 2010 20:20

Kender i MBI, det er en makrobiotisk indkøbsforening der køre på frivillig basis og beliggenheden er på vesterbro, Gasværksvej 10B i en stue lejlighed, den har åben tirsdag og torsdag kl.16-18 og der er meget at sparre,
Konceptet er andel, prøv et par gange og betal 300 kr. for en andel, som du får tilbage når du ønsker at stoppe med at handle der :)
JensD
Forum-indlæg: 2350
Dato: 10/12 2010 22:44 | Indlæg redigeret den: 10/12 2010 22:44

Organika og lullu - jeg er også Booja-BoojaFan! Det er vildt lækkert.... bortset fra den med Ginger! Den kan ikke anbefales! Men resten... mums! Mine favoritter er "Ecuadorian Dark" og "Hazlenut".

Tre gange har jeg prøvet at bestille BoojaBooja, fordi jeg ville give det væk, men hver gang er jeg uheldigvis kommet til at spise det hele selv, hehe.... :D

Everybody needs a little BoojaBooja sometimes! Ohhhh yes! :D

http://www.boojabooja.com/

Departures
Forum-indlæg: 110
Dato: 10/1 2011 21:58

Hey, tænker på at købe en kæmpe pakke med mad i forskellige tyske webshops... hvordan er det med levering? Bliver det sendt på køl og kan det nå at komme frem inden weekend hvis jeg bestiller i aften eller i morgen? Er der ellers nogle gode webshops i Sverige eller UK der kan anbefales?

Hvordan er kvaliteten af produkterne? Er bange for at få noget no-name sojaprodukt fra kina. Kina putter jo efterhånden bly og gift i alt - babymad, hundemad, tandpasta, børnelegetøj osv...

Kigger bl.a. på vegan-wonderland.de, alles-vegetarisch.de, viana.veganbasic.com, men sig endelig til hvis der er andre gode steder.

Kom med jeres erfaringer også gerne om ynglingsprodukter og dem der ikke smager så godt! Tak ;)
Ad idem
Forum-indlæg: 90
Dato: 10/1 2011 22:32

makrobiotisk indkøbsforening - er der en hjemmeside?

Søgte lidt, men endte på en portal med henvisning til sverige og en hjemmside med gode råd. Dog ingen indkøbsforening?

MartinV
Forum-indlæg: 62
Dato: 11/1 2011 05:53

@Ad idem:
Så vidt jeg ved har de ingen hjemmeside. Det er en MEGET lille indkøbsforening, der som sagt holder til på Gasværksvej. De har kun åbent de her 4 timer (fordelt på tirsdag og tirsdag) i løbet af en uge, og det kan gøres så billigt, som det kan, fordi det er drevet af frivillige.
Jeg har kun besøgt det en enkelt gang selv, men de har et ganske lækkert udvalg af varer :)
granhammer vegan xvx
Forum-indlæg: 1340
Opskrifter: 13
Område: Sjælland
Dato: 11/1 2011 07:07

http://www.vegan-wonderland.de/catalog/index.php
granhammer vegan xvx
Dato: 11/1 2011 07:08

http://www.rawandmore.dk/kategori/1
granhammer vegan xvx
Dato: 11/1 2011 07:08

http://shop.gaardbutikkendirekte.dk/group.asp?group=11
granhammer vegan xvx
Dato: 11/1 2011 07:11 | Indlæg redigeret den: 11/1 2011 07:43

null dit link tror er til en tysk side for det står på tysk og slutter med .de
JensD
Forum-indlæg: 2350
Dato: 11/1 2011 12:47

Jeg har lige bestilt en stor pakke fra viana/veganbasics. Jeg bestiller altid i weekenden, så det bliver sendt en af ugens første dage. Man kan vælge at bestille en forsendelse hvor det er på køl, men det har jeg aldrig gjort. Jeg bestiller bare den billigste forsendelse. Af samme grund bestiller jeg aldrig om sommeren. Men det kan jo fryses..... ;)

Jeg er vild med alle Vianas pålæg..... jeg har været meget vild med deres pølser, men lige pt er jeg lidt usikker. Og deres "Chicken filet" er et stort hit hos mig(sammen med kartofler og stuvet spinat = mums). Og hvis du bestiller fra Veganbasics, så må du endelig huske at bestille noget Booja-Booja chokolade. :D

Jeg køber forresten også altid deres chocoreale Hazelnut - sådan noget nutellalignende chokoladecreme. Supermums! :D

Jeg tror egentlig godt du kan bestille i dag. Så bliver det sikkert sendt onsdag - ellers bliver det først næste uge. De sender nemlig ikke kølevarer torsdag+fredag, for at undgå, at det kommer til at ligge en hel weekend i en eller anden postsorterings central. Og det er jo vældig smart.
Sider: 1 2 3 > >>