Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

help wanted !!

Siden

Aletheia
Forum-indlæg: 24
Opskrifter: 6
Område: Århus
Dato: 8/9 2007 09:20

Okey - nu må I bære over med mig hvis det virker helt hen i vejret...Men når man nu søger i profiler, og man har indtastet alle de forskellige kriterier og trykker søg - så kommer der en hel masse profil frem...so fra so good - men hvis man så trykker sig ind på en specifik profil for lige at lure, så anvender jeg til-bage-pilen øverst i venstre hjørne af skærmen, I ved, den man bruger for at komme en side tilbage, og så står der at siden er forældet...så man skal altså hele tiden ind og gøre det hele forfra og kan så derfor kun se een profil ad gangen...det er meget tidskrævende og jeg ved ikke om det er mig der en så computer-dysfunktionel??
Help wanted!
Stine
Forum-indlæg: 188
Område: Vestjylland
Dato: 8/9 2007 09:34

Du skal bare trykke på opdater knappen efter du har trykket tilbage... så kommer det frem igen
Reignforever
Forum-indlæg: 17
Opskrifter: 4
Område: KBH
Dato: 8/9 2007 10:24

Ellers kan du bare højreklikke på profilerne, du gerne vil se, og så trykke "Åben i nyt vindue".. så kan du hele tiden beholde siden med søgeresultaterne.
lullu
Forum-indlæg: 1010
Område: KBH
Dato: 8/9 2007 14:11

Jeg har det samme problem, og jeg synes det er lidt irriterende at man hele tiden skal opdatere for at se profilerne... Jeg har sikkert også snart set alle de profiler der er, men alligevel.. :)
Aletheia
Forum-indlæg: 24
Opskrifter: 6
Område: Århus
Dato: 14/9 2007 11:51

tak for hjælpen ladies ;-)