Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Første uge

Siden

Benjamin
Forum-indlæg: 667
Opskrifter: 1
Område: Sydjylland
Administrator
Dato: 18/12 2006 00:42

Så har siden været oppe i en uge, og jeg synes det har været en rigtig god start ind til videre.
Det er gået meget hurtigere med at få medlemmer til, end jeg havde regnet med.
Vi er allerede oppe på 37 medlemmer! :D

Her er lidt statistik for underholdningens skyld:

Vi er lige nu 15 mænd og 22 kvinder.

1 lakto vegetar
2 Råkostspisere
17 veganere
17 lakto-ovo vegetarer

Der er skrevet:
108 forumindlæg
41 opskrifter

Vi er også allerede blevet at finde via google og altavista og sikkert en masse andre søgemaskiner. :)

Tak til alle der har gjort en indsats, med at få gang i siden her til at starte med!
Spætte
Forum-indlæg: 240
Opskrifter: 6
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 18/12 2006 10:54 | Indlæg redigeret den: 18/12 2006 13:33

Jeg vil bare lige anbefale www.facebook.com. Det er en amerikansk side, man kan bruge til at holde kontakt med gamle venner. Det der smartere er så, at hver bruger har sin egen profil, hvor man kan skrive noter og links til hjemmesider. Hvis man går ind på min profil (mette lisby), så vil man finde links til www.vegetarkontakt.dk, www.anima.dk og www.pelsinfo.dk samt en note om animas igangværende kampagne. Så man kan lave gratis reklame for alt muligt. Der er ca. 2000 danskere brugere indtil videre, så mon ikke der er nogle vegetarere derude, der kunne være interesseret i vegetarkontakt.
JensD
Forum-indlæg: 2350
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 18/12 2006 12:53 | Indlæg redigeret den: 18/12 2006 12:54

Hej Benjamin.
Jeg synes det er en rigtig flot statistik efter kun en uge. :D Det bedste er, at der allerede er skrevet så mange indlæg og lagt så mange opskrifter på siden. Jeg er ikke sådan én som eksperimenterer i køkkenet hver dag, men mange af disse opskrifter ser meget spændende og lækre ud(Godt gået Mette ;) ).