Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Ny moderator på VegKon

Siden

Sider: << < 1 2
Kallum
Forum-indlæg: 327
Område: KBH
Dato: 22/5 2012 18:03

vegkon må være det mest sarte forum på internettet nogensinde..:D
Kallum
Forum-indlæg: 327
Dato: 22/5 2012 18:04

og i øvrigt forummet med de kedeligste smileys overhovedet
Mrs Darling
Forum-indlæg: 1552
Opskrifter: 7
Dato: 22/5 2012 18:41

Luna: du var så vidt jeg husker ikke den eneste moderator, da du låste tråden vedr. copenhagen fur.. Jeg har ikke fået et dårligt indtryk af dig fordi du har stået alene med det, I var 3 til at starte med og jeg sys der var stor forskel på din stil og de andre 2's stil. Jeg har ikke brugt vegkon særligt meget i lang tid, så jeg ved ikke hvad du render rundt og laver herinde i øjeblikket.

Jeg ved ikke om det var til mig, men jeg er altså ret ligeglad med det tekniske.

Jeg ved godt, hvad retfærdighedssans er og jeg tror ikke, du finder et menneske, der syntes, at de ikke har sans for retfærdighed. Andre kan så være uenige. Jeg er uenig med dig.

Nu gider jeg ikke bruge mere tid på det her.

Vejret er godt og jeg har den dejligste baby verden nogensinde kommer til at se...

GreenEnergy
Forum-indlæg: 944
Opskrifter: 2
Område: Sjælland
Dato: 22/5 2012 20:35

Julie Lea: haha hvor sjovt profil billede, må man så godt halde dig blomkålshovede nu? :)
Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Område: Århus
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 22/5 2012 20:42 | Indlæg redigeret den: 22/5 2012 20:42

Anja: Fair nok... Nej, det tekniske var ikke kun skrevet til dig, så det kan være der er nogle andre der fandt den viden gavnlig. Jeg har også sagt hvad jeg ville sige. *kedelig smilende smiley*

Sider: << < 1 2