Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

til administrator

Siden

Merete
Forum-indlæg: 4
Område: Århus
Dato: 30/9 2007 13:35

To forslag til frobedringer:

1) Det ku være fedt om man kunne sende samme privat-besked til flere profiler, fx når man aftaler madordning osv

2) Det er træls der ikke er en kategori for 'søger kæreste af eget køn'.
Når alle automatisk blir defineret som heteroseksuelle, forhindres folk i at kende deres seksuelle identitet, fordi det bliver et 'udspring' at tænke på sig selv som andet end hetero. Der er altså så mange andre muligheder, og det kan ikke passe, at man skal igennem en identitetskrise og bagefter familie- og omgangskreds-konfrontation for at gøre sig fortjent til at blive opfattet som andet end heteroseksuel.
Det er ikke fordi jeg er vred over, at I ikke har tænkt på det før, men nu har jeg sagt det, så forventer jeg et eller andet sted også, at der sker noget.

Ellers lækkert koncept med sådan en side her!!!
Benjamin
Forum-indlæg: 667
Opskrifter: 1
Område: Sydjylland
Administrator
Dato: 1/10 2007 08:07 | Indlæg redigeret den: 1/10 2007 12:47

2) Det er træls der ikke er en kategori for 'søger kæreste af eget køn'.
Når alle automatisk blir defineret som heteroseksuelle, forhindres folk i at kende deres seksuelle identitet, fordi det bliver et 'udspring' at tænke på sig selv som andet end hetero. Der er altså så mange andre muligheder, og det kan ikke passe, at man skal igennem en identitetskrise og bagefter familie- og omgangskreds-konfrontation for at gøre sig fortjent til at blive opfattet som andet end heteroseksuel.
Det er ikke fordi jeg er vred over, at I ikke har tænkt på det før, men nu har jeg sagt det, så forventer jeg et eller andet sted også, at der sker noget.

For det første er der ikke nogen 'I' men kun mig.
Når du skriver at 'alle automatisk blir defineret som heteroseksuelle', får du det til at lyde som om man skriver under på at man er heteroseksuel når man opretter en profil, hvilket bestemt ikke er tilfældet, der er bare ikke nogen valgmulighed mht. ens seksuelle orientering endnu.
Det er også en mulighed jeg længe har villet lave, men jeg har en masse andet at se til, ud over at arbejde på denne side, som jeg i forvejen har lagt rigtigt meget ulønnet arbejde i.
Udover at jeg har lagt en masse timer i denne side, betaler jeg også for webhotel af egen lomme, så vil helst være fri for brok over hvad der ikke er lavet. (skal ikke lyde som om jeg er sur :))
Ind til videre må folk gøre opmærksom på deres seksuelle orientering i profilteksten, eller starte en tråd om det i forumet.
Kom gerne med forslag og ønsker, men jeg er helst fri for krav og forventninger ;)
Merete
Forum-indlæg: 4
Område: Århus
Dato: 5/10 2007 13:14

Nårh, så 'du' da.

Selvfølgelig ska du ikke ha lort i hovedet for ikke at have brugt mere tid end du allerede har på det her super fede stykke frivilligt arbejde. Jeg er overrasket over, hvor meget du må have lagt i det helt dig selv, det er sq godt gået!

Når jeg skriver at "alle automatisk defineres som heteroseksuelle", mener jeg ikke af DIG eller SIDEN, men af alt det der findes omkring alle i hverdagen, nogen kalder det "samfundet".
Så hvis jeg ramte dig rigelig personligt beklager jeg det.

Jeg har mere ud af, at du er bevidst omkring det end at du har tid til at dele kæreste-bjælken i 'eget køn' og 'modsat køn' lige nu og her. (Og det skal være muligt at vælge begge på én gang)

Mange hilsner og fortsat god vind.

zuenka
Forum-indlæg: 52
Område: KBH
Dato: 9/10 2007 17:24

jeg synes ikke der skal bruges materiel og åndelig tid på det.
Vi er voksne, hvis ikke vi har lært at acceptere sexuel menneskelig frihed, har vi mulighed for at lære takket ren madlavning.
Er der mulighed for at kunne vælge, ville det naturligvis være bedre
PollyPunk
Forum-indlæg: 3123
Opskrifter: 41
Område: Bornholm
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 17/10 2007 13:29

Jeg ved ikke hvor mange procent af befolkningend der er homoseksuelle?
Men formoder at tallet ikke overstiger de hetroseksuelle!
Jeg skal ikke se mig fritaget for oftest at formode at folk er hetro,
indtil de siger andet, faktisk er det egentlig ikke anderledes end at folk
formoder at jeg spiser kød, indtil andet er sagt?

TheOldMe
Forum-indlæg: 420
Dato: 18/10 2007 07:48

Så vidt jeg kan huske er det ca. 1/10 der er homoseksuelle.
Bibbi
Forum-indlæg: 879
Opskrifter: 8
Område: Østjylland
Dato: 18/7 2008 16:51 | Indlæg redigeret den: 18/7 2008 17:30

Benjamin - jeg er dig evigt taknemmelig for "vegetarkontakt.dk"!!! Det er et af de sites jeg bruger mest tid på og når vi får gang i chatten, bliver det nok mit foretrukne "hang out" :D
Jeg synes simpelthen det er et kanon sted du har skabt her og jeg betaler gerne for at benytte det, så du kan få lidt kredit for alt dit arbejde!

Kæmpe - krammer herfra :D :D :D

Benjamin
Forum-indlæg: 667
Opskrifter: 1
Område: Sydjylland
Administrator
Dato: 1/8 2008 11:14 | Indlæg redigeret den: 1/8 2008 11:18

Benjamin - jeg er dig evigt taknemmelig for "vegetarkontakt.dk"!!! Det er et af de sites jeg bruger mest tid på og når vi får gang i chatten, bliver det nok mit foretrukne "hang out"
Jeg synes simpelthen det er et kanon sted du har skabt her og jeg betaler gerne for at benytte det, så du kan få lidt kredit for alt dit arbejde!

Kæmpe - krammer herfra

Mange tak Bibbi!
Det er rigtigt dejligt at høre folk er glade for siden :D
Vil aldrig kræve at man skal betale for at bruge den, men hvis der skulle sidde nogle velhavende vegetarer derude der fik lyst til at give et lille bidrag ville det bestemt ikke gøre noget ;)

Hvis man har lyst til at støtte vegetarkontakt.dk og hjælpe med at betale webhotel kan man overføre det til denne konto:
Reg: 2430 Konto: 5493740379
Skriv gerne hvem det er fra!
Pernille
Forum-indlæg: 283
Område: Andet
Dato: 5/8 2008 19:21

hej. lige et forslag: kunne du ikke lave det sådan at man har sin egen billedmappe, hvor man kan have flere billeder i? hvor man fx kunne sætte billeder ind af sine dyr eller what ever? (:
Bibbi
Dato: 5/8 2008 19:37 | Indlæg redigeret den: 5/8 2008 19:39

Orv, ja, kanon idé PernilleS :D

- Er det "Kleiner Münsterländer" hunde du har?

JensD
Forum-indlæg: 2350
Dato: 6/8 2008 07:20

PernilleS - det kunne vist blive rigtig dyrt for Benjamin....... Du kan også oprette en profil på flickr.com eller sådan et sted og så lave et link fra din profil.
Pernille
Dato: 10/8 2008 11:38

bibbi: ja det er det :D hvor vidste du det fra?? ;) hmm okay, vidste ikke det ville blive dyrt, det var bare et forslag:)
Bibbi
Dato: 10/8 2008 12:27

PernilleS - Jeg er vokset op med en Kleiner - fantastisk dejlig race ;)

Pernille
Dato: 10/8 2008 14:20

hehe jamen det er jo ligesom mig så :) var din også en jagthund? :/
Bibbi
Dato: 10/8 2008 15:16

Nej, heldigvis! Der er ingen "jagt-tradition" i min familie :D Men han blev da dresseret og lærte at apportere og den slags. Det er jo en type hund der skal udfordres ;)

Pernille
Dato: 12/8 2008 14:56

(: godt, de skal jo også trænes... de små engle basser du kigger på er desværre blevet til jagthunde... :S
lullu
Forum-indlæg: 1010
Dato: 26/10 2008 06:31

Er det muligt at søge på indlæg i de forskellige tråde? Den anden dag ledte jeg efter et bestemt emne, men det tager jo sin tid at gå det hele igennem for at se, om det er herinde, man har læst om det...