Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Karantæne

Siden

Sider: << < 1 2
longevitynow123
Forum-indlæg: 1
Område: KBH
Dato: 23/6 2012 22:32

Ja gu fanden er jeg da tilbage. Jeg er som uønsket ukrudt der ikke er til at komme af med. For mange ville det være bedre hvis jeg begik selvmord. Farvel! I hører aldrig fra mig igen!

Læs avisen i morgen!
Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Område: Århus
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 24/6 2012 03:48

Leif: Det er problematisk for os på nuværende tidspunkt, men ikke umuligt at forhindre. Som du kan se i tråden her, er det imidlertid kun Jimmi der endnu har karantæne. Lyra er blevet budt velkommen tilbage på forrummet. :)

http://vegetarkontakt.dk/?-karantaene-moderatortraad=117675

ennasuS
Forum-indlæg: 1172
Opskrifter: 3
Dato: 24/6 2012 06:59 | Indlæg redigeret den: 24/6 2012 07:01

Jimmi: for endnu flere er det bedre, du ikke begår selvmord ;)

Men det ville også være bedre, hvis du accepterede retningslinierne herinde. Selvom vi er mange, der savner dig - så respekt pausen og vend frisk tilbage. Så skal jeg love dig, du får cyber-krammere!
Marcus
Forum-indlæg: 3073
Opskrifter: 2
Administrator
Dato: 24/6 2012 08:23

Jo, det ER umuligt at forhindre. Det er en lille smule besværligt/teknisk at omgå blokeringen, og den er af den grund nok effektiv for de fleste.
Man kan gøre det endnu mere besværligt ved at afskaffe anonymitet, men det er heldigvis tilpas vanvittigt til at de færreste ville gøre det.* Så må man til at bede venner/familie lov om at låne deres identiteter.
Hvis man i øvrigt IP-blokerede Lyra, ville man også blokere hendes medkollektivister fra vegetarkontakt.

Uanset mener jeg dog at sletningen/karantænen har en symbolsk betydning. (Selvom man ikke nødvendigvis skal gøre sig upopulær blandt andre end moderatorerne før det sker, og så er man måske uenig i moderatorernes vurdering/beslutning/magtstatus...)

...men jeg synes det er en positiv udvikling at i faktisk har været i dialog med brugerne og ændret procedure for en gangs skyld, og skiftet en livstidsbanlysning (på "papiret") ud med midlertidige karantæner.

* http://www.eff.org/issues/anonymity/
T-rex
Forum-indlæg: 571
Opskrifter: 38
Dato: 24/6 2012 08:37

...men jeg synes det er en positiv udvikling at i faktisk har været i dialog med brugerne og ændret procedure for en gangs skyld

Jeg ER jo bruger, så jeg kan ikke undgå at være i dialog med brugerne ;) Selvom vi er moderatorer, så er vi altså også brugere, og vi vil kun, hvad der er bedst for siden og brugerne. Det tekniske og praktiske aspekt laver forhindringer for os, men vi finder da på løsninger.

(Selvom man ikke nødvendigvis skal gøre sig upopulær blandt andre end moderatorerne før det sker, og så er man måske uenig i moderatorernes vurdering/beslutning/magtstatus...)

Eeej, man kan altså ikke komme i karantæne, fordi jeg synes man er nederen, der skal lige liiidt mere til. Det kan du forhåbentlig også se på, hvor mange, der er/har været i karantæne. Vi vil jo allerhelst undgå det :)
Marcus
Forum-indlæg: 3073
Opskrifter: 2
Administrator
Dato: 24/6 2012 08:43

Det er godt at høre! :)
lyralyra
Forum-indlæg: 64
Dato: 25/6 2012 17:17 | Indlæg redigeret den: 4/1 2016 19:59

ja, jeg er blevet budt velkommen tilbage. it's good to be back!
T-rex
Forum-indlæg: 571
Opskrifter: 38
Dato: 25/6 2012 18:19

Vi har ikke tidligere haft klare retningslinjer for, hvor længe folk ikke var velkomne efter en bortvisning. Det har vi nu med karantænesystemet.

Godt at se, du er klar på at vende tilbage :) velkommen!
Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 25/6 2012 18:24

Ja, velkommen tilbage Lyra. :)

Earthling
Forum-indlæg: 1079
Dato: 25/6 2012 20:03

Just saw the new "Karantæne - moderatortråd".

Great idea! Hope it won´t be needed in the future... ;)
ennasuS
Forum-indlæg: 1172
Opskrifter: 3
Dato: 26/6 2012 06:01

its good to see you again :D
Lene N
Forum-indlæg: 1233
Opskrifter: 4
Område: Sjælland
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 26/6 2012 19:05

velkommen tilbage:-)
Sider: << < 1 2