Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Moderation på vegkon

Siden

Sider: << < 1 2
Herbi
Forum-indlæg: 293
Område: KBH
Dato: 17/6 2012 13:34

Jeg synes også det er helt OK at fjerne et billede af Jimmis tisser. (Og jo, det er hans - og nej, vegkon er desværre ikke det eneste forum der har været udsat for disse pik-angreb)

ennasuS
Forum-indlæg: 1172
Opskrifter: 3
Dato: 17/6 2012 13:35

Øv, jeg er gået glip af så meget..... :(
ennasuS
Dato: 17/6 2012 13:43

Har forøvrigt nogle forslag til et par smileys:

Easy
Forum-indlæg: 134
Dato: 17/6 2012 19:00

ennasuS: hvor finder du dem henne
ennasuS
Dato: 17/6 2012 20:21

http://vegetarkontakt.dk/?-smileys=116451

;)
Easy
Forum-indlæg: 134
Dato: 17/6 2012 20:50

Takker :)
Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Område: Århus
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 18/6 2012 07:23 | Indlæg redigeret den: 18/6 2012 07:24

Moderatorene er til for brugernes skyld, derfor er der nødt til at være konstant dialog om moderationen (for begge parters skyld), og de der vælger at være moderatorer må således også kunne forklare, samt stå inde for deres beslutninger, så længe det netop er baseret på vurderinger.

Absolut! Jeg ville aldrig have sagt ja til at bruge den tid og energi jeg gør på at være moderator hvis jeg ikke følte jeg var her for brugernes skyld, eller at jeg gjorde en positiv forskel. Vi står 100 % inde for de beslutninger vi træffer sammen. Og jeg står inde for dem jeg træffer alene. I hvilket omfang vi er forpligtede til at forklare hvorfor vi har handlet som vi har gjort i en situation er imidlertid det jeg mener vi bør diskutere. Der er allerede kommet gode argumenter, og jeg vil gerne tage diskussionen. Jeg har dog brug for at trække mig lidt snart, da det er "nu" jeg skal føde, og være mor. :) Det har min fulde topprioritet, og det håber jeg der er forståelse for.

ennasuS
Dato: 18/6 2012 07:26

Selvfølgelig er der forståelse for det, Luna - vær aldrig i tvivl!!!!

Du gør det godt!
Julie Lea
Forum-indlæg: 1134
Opskrifter: 2
Dato: 18/6 2012 22:01 | Indlæg redigeret den: 19/6 2012 08:49

Jeg tillader mig at copy-paste mit indlæg fra "I love god"- tråden, som meget godt opsummerer, hvad der generer mig ved et i øvrigt glimrende forum:

"Et forsigtigt pip:

Måske ville I komme videre, hvis I diskuterede konsekvenserne af hinandens holdninger, i stedet for at diskutere med stråmænd: Jeg synes lidt Earthling bliver brugt som syndebuk for alverdens ondskab med religiøst fortegn.

Hvad blev der af "jeg respekterer din holdning, men jeg er uenig med dig"

Med hensyn til problemstillingen AIDS/kondomer kunne I for eksempel spørge om, hvordan hun mere konkret havde forestillet sig troskab og ikke prævention kunne forebygge sygdommen.

Og så påpege, hvor I var uenige med hendes teori - uden at hænge hende ud for at være en del af en verdensomspændende, menneskefjendsk bevægelse

I får jo aldrig overbevist hende om, at hun tager fejl, og skal holde op med at tro på det store, flyvende spaghettimonster alligevel...

Sider: << < 1 2