Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Hvordan løser vi vores interne problemer?

Siden

Sider: << < 7 8 9 10
Klejne
Forum-indlæg: 384
Opskrifter: 1
Område: KBH
Dato: 26/7 2012 11:14

Jeg er enig med Marcus i de 10 punkter.

Og så synes jeg i den grad det var på tide at Unit blev bannet... - kan man ikke slette indlæggene i stedet for blot indholdet, så de ikke fylder så meget?

Jeg gider næsten heller ikke at bruge forummet længere.... jeg kan godt lide langt de fleste af jer, men jeg synes trådene bliver spammet konstant og det trætter mig.
Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Område: Århus
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 26/7 2012 11:45

Jeg gider næsten heller ikke at bruge forummet længere.... jeg kan godt lide langt de fleste af jer, men jeg synes trådene bliver spammet konstant og det trætter mig.

Jeg kan kun opfordre dig, og de mange andre der har det på samme måde, til ikke at give op. Jeg kan selv have det som du beskriver det, men jeg bliver sgu også lidt trodsig, forstår du?

Vegetarkontakt har givet mig utroligt meget gennem årene. Lige nu er der nogle få mennesker der trækker forummet ned - men det kan KUN lade sig gøre fordi er så mange der ikke trækker det op samtidig!

Earthling
Forum-indlæg: 1079
Dato: 26/7 2012 11:54 | Indlæg redigeret den: 26/7 2012 12:04

Marcus
samtidig synes jeg godt nok ogsaa at brugerne til tider er temmelig blodtoerstige, som Earthling og VV i indlaegget oven over, som goer mig glad for de ikke er moderatorer.

?????!!!!! I wasn't aware that saying I'm glad action was taken to deal with Unit and others (whom many complain-ed about) or saying that I value mutual respect made me bloodthirsty...

Bloodthirsty is not a word that fits my personality: please stop projecting ;) :)

@ Karolejne

Ditto...
Vekofa
Forum-indlæg: 6
Dato: 26/7 2012 16:34

Hej Jeff
Jeg har læst på siden i gennem ca. en måneds tid og ved ikke præcis hvorfor jeg har faldet over krigende.
Men min vurdering er at der er sket en for hård dom på Unit. Specielt hans 16 bud som han kalder dem,
gjorde stort indtryk på mig. Det kan medlemmerne tage til efterretning af.
Jeg loggede mig på da jeg så VV's svinestreg som jeg vil tillade mig at kalde det.
Det syntes jeg bestemt ikke han havde behøvet.
Venlig hilsen fra Vekofa
Kilroy
Forum-indlæg: 2906
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 26/7 2012 16:40

Jeg har ikke noget konstruktivt at sige men vil gerne ytre, at selv om flere af mine venner er/har tanker om at hoppe af Vegkon, holder jeg ved.
Har nu været her ca. 5 år og det har givet mig et aldeles fantastisk netværk, som jeg nyder og bruger på kryds og tværs hele tiden.....ja, jeg har jo faktisk fået en ny familie :D:D:D
Vær nu søde ved hinanden :)
Ahimsa.
Katja Ivalu
Forum-indlæg: 913
Opskrifter: 14
Dato: 26/7 2012 20:47

Jeg har skjult noget af støjen ;)

Min familie og jeg nyder lige pt en solrig ferie og jeg er derfor lidt fraværende i tråden, synes dog der er rigtig godt gang i debatten, tror det er sundt for os brugere at få lidt luft imellem hinanden.

Jeg er dog rigtig ked af at der er en del der har valgt at forlade siden.. Mange af jer har været med i lang tid og det kan da ikke være rigtigt at vi skal lade os påvirke så meget af et par enkeltstående individer!

Når nu vi finder en løsning på vores problemer, skulle i da genoverveje at komme tilbage.. Eller endnu bedre, deltage og bidrage nu, så vi kan finde det skønne, afhængighedsskabende, sjove Vegetarkontakt frem igen :D

Hav en rigtig dejlig varm sommeraften og nyd det fantastiske vejr de lover i morgen.. Ud og suge godt med D vitamin ;)

Earthling
Forum-indlæg: 1079
Dato: 27/7 2012 12:45

VeganerVampyr
He is probably referring to the fact that I love blood oranges. I don’t know if you previously have told him that you also crave this bloody fruit like no other?

LOL! I think he must be mixing me up with someone else. Hardly ever eat oranges - on any kind ;)

Btw, I agree with your comment to Marcus about Marcus, even given that I don't always agree with him :)
Sider: << < 7 8 9 10