Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Hvad blev der af Julie Lea/Lucinda

Siden

Sider: << < 1 2 3 > >>
Fugleskraemslet
Forum-indlæg: 160
Opskrifter: 3
Område: Århus
Dato: 27/11 2012 18:38

*KRAM!* :)
Kvindemenneske
Forum-indlæg: 179
Opskrifter: 1
Område: KBH
Dato: 28/11 2012 17:30

Wow.. Hvor er det godt at den er godartet og at du er i hænderne på de bedste læger!

Rigtig god bedring herfra :)

Masser af kærlighed og lys til dig og må du komme dig hurtigt,

Christane
Marcus
Forum-indlæg: 3073
Opskrifter: 2
Administrator
Dato: 28/11 2012 17:55

Ja, god bedring, Julie Lea!
PlanteædendePlante
Forum-indlæg: 1188
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 29/11 2012 12:42

God bedring!
Scabbers
Forum-indlæg: 18
Dato: 5/12 2012 10:25

Hej alle!Her er lidt mere detaljeret info: Jeg var til samtale med en neuro-kirurg på Rigshospitalet i går, som i modsætning til, hvad jeg har opfattet hidtil, vurderede at min hjernesvulst dels udvikler sig meget, meget langsomt, dels at det alligevel er for risikabelt at fjerne den.(det kan faktisk betyde, at min personlighed ændrer sig drastisk, og jeg holder op med at være den person, jeg plejer) Så foreløbig bliver jeg sendt til scanning igen om et halvt år, for at holde øje med den. De har hele tiden sagt, at det er en "lavstatus svulst", og ikke noget akut. Jeg spurgte, om det så var positivt (ikke kræft)Det ville han ikke kalde det "for det var jo noget, der ikke skulle være der, og som voksede", og som potentielt kan forkorte min levealder "det betyder, at du ikke bliver 85"(han kunne godt give mig en masse statistisk info om levetiden for personer med hjernesvulster, men som han sagde "hvad kunne jeg bruge det til?") Men også, at jeg ikke bør blive gravid, fordi de hormoner, der udvikler sig under graviditeten, kan få svulsten til at vokse, dels bør jeg tage hensyn til, at barnet ikke bør leve, med en syg mor" Jeg prøver på, at holde modet oppe (er lettet over, ikke at skulle opereres -den type hjerneoperationer kræver nemlig at man er VÅGEN under operationen!) men det er alligevel nogle temmelig barske ting at skulle forholde sig til, når man endnu ikke er fyldt 30 - derfor er anbefalinger af inspirerende læsning, krise-psykologer, youtube-videoer/foredrag mm velkomne, dog helst ikke-religiøse. (og HVIS religiøse, så med fokus på det alment-menneskelige)Hvis I vil sende mig en privat besked bør det foregå via denne profil, da min gamle Julie Lea profil er slettet og jeg har glemt adgangskoden til Lucinda- profilen.
KH Julie Lea/Lucinda/Scabbers
December87
Forum-indlæg: 70
Dato: 5/12 2012 10:43

God bedring og god jul :)
Scabbers
Dato: 5/12 2012 11:49

Tak og god jul også til dig:)
ChiZhai
Forum-indlæg: 292
Administrator
Dato: 5/12 2012 12:09

Måske kan min mors historie gøre dig lidt fortrøstningsfuld, hvis du en dag alligevel skal opereres. Ligesom dig havde hun en langsomt voksende svulst i hjernen, som blev undersøgt igennem længere tid for at se hvor meget den voksede. Til sidst blev det besluttet at den skulle fjernes kirurgisk. Det lagde selvfølgelig en trykket stemning på hele familien, ikke mindst min mor. Men svulsten blev fjernet uden at det på nogen måde gav min mor mén eller ændrede på hendes personlighed. Hun har kun et ar som minde, som man ikke lægger mærke til fordi det er dækket af hendes hår.

Stay positive! Omgiv dig med mennesker du kan lide, gør ting du kan lide og nyd livet :)

Hilsen et barn, der altid har levet med en "syg" mor :)
Acai-Maria
Forum-indlæg: 1689
Opskrifter: 7
Område: Sjælland
Dato: 5/12 2012 14:22

Ej JulieLea det er jeg ked af at høre, men det lyder da som om der er gode muligheder alligevel. og ikke mindst ChiZhais beretning om hans mor. Dejligt opmuntrende. Ja søg efter håbet og forbliv positiv.. og selvom du ikke er til det religiøse vil jeg alligevel bede til Gud om at han må holde sin hånd over dig og dit helbred.

Kram og varme tanker herfra..
Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 5/12 2012 15:01

Wauw Julie Lea... Det er godt nok barskt. Jeg håber og ønsker det aller bedste for dig! Varme varme tanker. <3
tingle2
Forum-indlæg: 59
Område: Vestjylland
Dato: 5/12 2012 15:36

intelligente celler af Bruce Lipton
og væk tigeren af Peter Levin
ønsker alt godt for dig
Scabbers
Dato: 5/12 2012 16:14

Jeg takker igen for jeres søde og opmuntrende ord og forslag til læsning og især ChiZhais beretning:)
@Acai-Maria, hvor sødt af dig:): Jeg har også en troende storesøster, som beder for mig og det sætter jeg kun pris på. Det er mere et spørgsmål om, at jeg ikke SELV har en religiøs/spirituel side...
lucifer
Forum-indlæg: 1609
Dato: 5/12 2012 16:20

hold fast i de positive tanker , du tenger godt måske du kan udtrykker dig i gennem det , lav nogen vegi tegninger til os.

knus
Scabbers
Dato: 5/12 2012 16:30

Mange tak lucifer:) Jeg har i hvert fald mit tegneserie-projekt og det sætter jeg rigtig meget pris på at have tid til at arbejde med i denne svære tid...
reli
Forum-indlæg: 251
Område: Midtjylland
Dato: 5/12 2012 19:19

Det er jeg forfærdelig ked af at høre!
Jeg håber, at det lykkes dig at holde modet oppe. Læger ved jo ikke alt og man har da hørt mange beretninger om, at tingene går meget bedre, end de forudsiger!
Varme tanker herfra og ønsker om alt godt!
Earthling
Forum-indlæg: 1079
Dato: 7/12 2012 21:12

Courage, Julie Lea!
You are in my thoughts and prayers too.

I need to think a little, but I should be able to find some encouraging input for you.

Right now, I can say that I know someone who had a brain tumour when she was about your age. She had an operation and went through a lot, including some personality changes. She is doing great now, is positive about her life and reaching out to others.

ChiZhai
Thanks for sharing. I especially liked your "Hilsen et barn, der altid har levet med en "syg" mor" :)

Scabbers
Dato: 8/12 2012 10:21

Thanks, Earthling:) I´ve heard a lot of these stories recently, and I do find them very encouraging. More people, than you would think, live with cronic illness, even cancer - and have a good life...
-Lucinda-
Forum-indlæg: 341
Dato: 1/1 2013 22:08 | Indlæg redigeret den: 2/1 2013 16:54

Hej allesammen og godt nytår<3 Her til aften lykkedes det mig endelig at få åbnet min gamle profil igen, så jeg har slettet den midlertidige profil, jeg måtte oprette (beklager forvirringen) Jeg slås med influenza-epidemi/forkølelse, men har det ellers OK, er blevet sat en del ned i medicin. Foreløbig venter jeg på at komme til at tale med en krisepsykolog og er sygemeldt. Jeg skal scannes til juni, for at følge udviklingen og bruger tiden på at færdiggøre mit tegneserie-projekt. Jeg logger på hver dag og følger med i næsten alle debatterne, men læser nok mere, end jeg skriver...

Kærligst Julie Lea<3
Lene N
Forum-indlæg: 1233
Opskrifter: 4
Dato: 1/1 2013 22:35

Rigtig god bedring til dig:-)
reli
Forum-indlæg: 251
Område: Midtjylland
Dato: 1/1 2013 23:24

Ja ,god bedring! Jeg håber, det nye år bringer gode nyheder for dig <3
Sider: << < 1 2 3 > >>