Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Mulighed for læse forummet på telefonen?

 

Siden

eifos
Forum-indlæg: 16
Område: KBH
Dato: 29/11 2012 12:16

Hej,

Er der nogen der ved besked om en android app, der kan læse forummet?
Har forsøgt at få det til at virke med Tapatalk uden held, måske fordi jeg ikke har skrevet den rigtige url ind?
Tech support modtages med stor tak!

kh
Sofie
*som læser mere end hun skriver*
Warzywo
Forum-indlæg: 1101
Opskrifter: 2
Område: Sønderjylland
Dato: 29/11 2012 12:54

Hej Sofie,
Jeg plejer bare at åbne hjemmesiden på telefonens browser. Det fungerer fint for mig.
Marcus
Forum-indlæg: 3075
Opskrifter: 2
Område: KBH
Administrator
Dato: 29/11 2012 13:17 | Indlæg redigeret den: 29/11 2012 15:02

Siden burde virke fint i telefonens browser, men der findes ingen Vegkon-app. Jeg gad godt at se lidt på et mobillayout af siden, der måske ville gøre den lidt mere overskuelig fra en mobiltelefon, men det kræver jeg får adgang til at redigere i siden, som jeg netop har skrevet til Benjamin om, men endnu ikke har fået svar omkring. Til gengæld har ChiZhai fået adgang, men han har enormt travlt, så han har nok ikke tid til at se på det pt.

Men som sagt burde det virke uanset, måske bare ikke helt så optimalt, ift. opløsningen/skærmstørrelsen på en telefon, som det kunne.
eifos
Forum-indlæg: 16
Område: KBH
Dato: 29/11 2012 14:23

Jeps, det virker fint i den alm. browser, selv om det er lidt bøvlet at scrolle frem og tilbage.
Jeg ville blot høre om der fandtes en app eller en lignende løsning til mobifon, som jeg ikke kendte til.
Mobillayout ville være sejt!


ChiZhai
Forum-indlæg: 292
Område: KBH
Administrator
Dato: 29/11 2012 15:50

Som Marcus er inde på er det nok noget vi kommer til at kigge på (altså et mobillayout - ikke en app). Vi kan dog ikke sige noget om hvornår det evt. bliver implementeret endnu :(