Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Siden: Ændringer

Siden

Emnet er lst.
Sider: << < 1 2
Marcus
Forum-indlæg: 3073
Opskrifter: 2
Område: KBH
Administrator
Dato: 19/12 2012 21:15

Jeg har tilføjet "Aseksuel" som valgmulighed inden for seksualitet. At tilføje "Andet" og "Ikke oplyst" som køn har vist sig at være mere kompliceret teknisk, så det er ikke gjort endnu.

Jeg har også, i anledningen af hjerternes fest, som det bliver til, når den er vegansk, tilføjet en hjerte-smiley/ikon, og, på opfordring fra Jeff, en like-lignende smiley.

Jeg har også gjort sådan at http://www.vegetarkontakt.dk sender een videre til http://vegetarkontakt.dk , hvor man før kunne være logget ind på den ene, men ikke den anden, og alle google-søgninger fører til uden www, som samtidig også er kortere.

Det problem Stjernestøv nævner ovenover med at redigere i et indlæg, hvor man stadig kan tilføje en overskrift, var ikke helt så simpelt at fikse, som jeg lige havde håbet, så det kan godt tage lidt længere tid.
Marcus
Administrator
Dato: 19/12 2012 21:58

Jeg har også ændret på kategori-/emne-rækkefølgen nu, så den svarer til aktivitetsniveau baseret på antal indlæg, med kategorierne med højeste antal indlæg først. Det sparer i hvert fald lidt af min egen tid. :-)
Hvis du har protester over for det eller forslag til forbedringer, vil jeg gerne høre dem i "Forslag til forbedringer"-tråden. På et tidspunkt synes jeg det kunne være fedt at lave 2-3-kolonner, der repræsenterer de forskellige kategorier med en boks med en kort beskrivelse plus et billede, og så et link til seneste indlæg, alá nu, men mere overskueligt og med et større overblik på mindre plads.
Jeff
Forum-indlæg: 1943
Område: Sjælland
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 20/12 2012 00:36

Jeg håber stadigvæk, at vi snart kan få "strikt vegetar" på profiler.
Perfect_Circle
Forum-indlæg: 62
Område: Sjælland
Dato: 20/12 2012 08:51

Ihhh, hvor er det dejligt at se nogle ændringer! Det går jo strålende! !ja
Scabbers
Forum-indlæg: 18
Dato: 20/12 2012 11:59

!ja Det ser rigtig godt ud!
Marianne48
Forum-indlæg: 2395
Område: Odense
Dato: 20/12 2012 14:19

Ja det gør !ja
Marcus
Administrator
Dato: 21/12 2012 23:01 | Indlæg redigeret den: 21/12 2012 23:04

Tak! <3

Har fået fikset den fejl med at man stadig kunne redigere en overskrift ind i et indlæg, som stjernestøv indrapporterede. Jeg er dog ikke 100% sikker på, det er skudsikkert.

Har også forkortet teksten i "Aktiv tekst"-felterne, der fx. er over nyt-indlæg-boksen. Det var egentlig mest bare fordi, det ser simplere ud. Har også tænkt der kunne stå xyz.jpg eller lign. i stedet for "Billede-URL", men omvendt er .jpg ikke det eneste format, man kan bruge.

@Menadian:
Skulle man så manuelt tjekke og godkende alle nye profiler, eller hvad tænker du på? Man kan også tjekke at profilteksten indeholder mindst X-tegn, men så kan man også bare skrive fyldfyldfyld hele vejen.
Marcus
Administrator
Dato: 21/12 2012 23:41

Har ændret det sådan at der kun vises "Antal børn" og "Postnr." på ens profil, hvis der står andet end "0".
Er der egentlig nogen der bruger postnummer-elementet til noget, altså om i tjekker hvilket postnummer folk kommer fra, nu der allerede står "Område" (som dog er mere generelt)?
Marcus
Administrator
Dato: 22/12 2012 10:26

Så vidt jeg kan se har jeg fået fjernet den fejl at der blev tilføjet \ foran alle citationstegn: ' & " , og flere og flere, jo flere gange man trykker "Vis prøve" i et indlæg.
Marcus
Administrator
Dato: 12/1 2013 15:53

Har modificeret chatten lidt, dvs. gjort den større og lysnet baggrundsfarven (øget kontrasten ml. tekst og baggrund). God/dårlig idé? Noget der ikke virker så godt som før, eller slet ikke?
Easy 4
Forum-indlæg: 33
Dato: 12/1 2013 17:29 | Indlæg redigeret den: 12/1 2013 20:43

Marcus:
Jeg kan bedre lide den gamle chat - da den virkede mere behagelig for mig
Den virkede mere behagelig for mine øjne - plus at den havde en format - der gjorde
lettere at have den ved siden af noget andet på skærmen
Men alt respekt for dit arbejde
dgj
Forum-indlæg: 352
Dato: 12/1 2013 21:12

Ja, med al respekt for dit arbejde, kan du så som udgangspunkt ikke ordne de ting som folk vil have ordnet? Det med chatten er vildt belastende..
Sider: << < 1 2