Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Brud af retningslinjer

Siden

Sider: << < 1 2 3 4 5 6 > >>
Easy/IAS
Forum-indlæg: 436
Område: KBH
Dato: 15/4 2013 17:03 | Indlæg redigeret den: 15/4 2013 17:11

Marcus: STOP -- du har ikke fattet en skid af WiFi tråden
Vampyren har ikke noget at lade mig høre og omvendt -- du havde fortalt mig
på et tidligere tidspunkt at du åbnede hans profil - efter han selv slettede den -- så han
selv kunne slette alt hvad han har skrevet

Du skriver som du har lyst til efter din egen fordel

Igen et godt eksempel på personforfølgelse

Pesonangreb -- fortolkningsspørgsmål
PatriciaAhimsa
Forum-indlæg: 78
Dato: 15/4 2013 17:09

Hvordan skal man respondere på din vrede Easy?
Hvad vil du opnå? :)
Easy/IAS
Dato: 15/4 2013 17:14

JegKanGodtLideVarme: Du er ny her og kender nok ikke historikken :)
PatriciaAhimsa
Dato: 15/4 2013 17:29

Jeg har fulgt lidt med i nogle måneder...
Uanset historik synes jeg ikke det er så fint.

Men håber så heller ikke det bliver taget seriøst, og netop derfor er det fjollet.
For det er heller ikke sjovt.

Så når det hverken er sjovt eller seriøst...? :)
Luvox
Forum-indlæg: 440
Opskrifter: 5
Dato: 15/4 2013 17:31

Vi har i moderatorgruppen diskuteret Easy, og han er også blevet kontaktet. Jeg må indrømme, at jeg ikke selv har så stort et overblik fra tiden før, at jeg blev moderator, at jeg føler, at jeg kan dømme udfra dette også (selvom jeg selvfølgelig har bemærket nogle ting). Det jeg egentlig blot vil sige er, at jeg synes, at man skal holde denne tråd til konkrete eksempler/anmeldser - blot min egen holdning, da jeg ikke vil gå for meget efter fortiden. Hvis man finder ældre slemme overtrædelser, som personforfølgelse f.eks., så synes jeg da, at man skal tage det op her, hvis de ligesom ikke er blevet diskuteret før og man føler, at "retfærdigheden ikke er sket fyldest".
Jeff
Forum-indlæg: 1943
Område: Sjælland
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 15/4 2013 17:32 | Indlæg redigeret den: 15/4 2013 17:34

Jeg er nødt til anmelde Easy/IAS igen - desværre.

I tråden om hvem skal være moderator skriver han direkte om KTB og ikke om ting der siges.

"det viser bare hvilken person du er Bestemt ikke egnet som moderator efter min opfattelse "

Normalt ville disse sætninger ikke være for slemme, men taget sammen med hans angreb på mig i går (som blev anmeldt og slettet) og at han fik en advarsel, anbefales karantæne for en "cooling down"-periode.

Vi trænger til lidt ro her hvor vi kan diskutere sidens mange spændende emner og ikke skal læse så meget om hvem Easy kan lide eller ej eller forstyrrende og provokerende meta-kommentar om vores interaktioner.
Easy/IAS
Dato: 15/4 2013 17:43 | Indlæg redigeret den: 15/4 2013 17:50

KTB har også skrevet om mig
Din sidste post ser jeg som en provokation og
fordrejning af hvad jeg har skrevet
Måske er det fordi du ikke tolker det danske sprog så os indfødte -- det ved jeg ikke
PatriciaAhimsa
Dato: 15/4 2013 17:55

Easy, Jeff ser det samme som alle os andre.
Jeff
Dato: 15/4 2013 17:56

Medmindre du har ændret det er det ingen fordrejning.

Easy, jeg har haft en masse af god vilje mod dig. Jeg og dgj har forsvaret dig på en måde trods at du har igså svinet mig til i chatten (Menadian og Plante er vidner). Jeg vil gerne læse din mening om mad eller økologi eller fisk men du er nødt til at holde op med din nuværende omgangsmåde med siden, fordi det eneste vi oplever er krænkelser.
Menadian
Forum-indlæg: 769
Opskrifter: 7
Område: Østjylland
Moderator
Dato: 15/4 2013 18:25

Easy.
Bare fordi andre siger noget om dig udløser det ikke en ret til at svine andre. Det udløser en ret til at virke så meget sejere ved at LADE VÆRE med at skrive lort igen. Dette er et lille hint.
Jeg vil tilbyde dig at du kan skrive en personlig meddelelse til mig, når du føler DU bliver ramt personligt i stedet for at lukke det ud på andre.
dgj
Forum-indlæg: 352
Dato: 15/4 2013 18:35

Nogengange når man giver folk en time-out, så er det ikke kun til gavn for siden og forurretede, men også den der får time-out'en. Just sayin'.
Easy/IAS
Dato: 17/4 2013 14:01

Den sidste post fra Marcus på denne tråd
http://vegetarkontakt.dk/?-hvem-synes-i-skal-vaere-moderator=139297&side=3#il140652

Har han behøvet det? -- jeg syntes det ikke
Serenity
Forum-indlæg: 1670
Område: Nordjylland
Dato: 17/4 2013 16:15 | Indlæg redigeret den: 17/4 2013 16:15

Easy/IAS
Hvilken retningslinje er brudt? Det kan ikke være personangreb, da det er dig selv som har skrevet de citerede ord.
Easy/IAS
Dato: 17/4 2013 16:23 | Indlæg redigeret den: 17/4 2013 16:34

Serenity: Jeg forstår dig virkelig ikke - ud fra mit svar til ham
CherryCat
Forum-indlæg: 9
Dato: 17/4 2013 17:03

hm.. hele denne tråd kan vel teknisk set godt opfattes som brud på retningslinjerne, da den nærmest opfordrer folk til at udstille andre brugere, som de mener har "gjort noget uhensigtmæssigt" og derved kan betragtes som et personangreb, da det er til skue for alle. Dette mener jeg burde gøres i en privatbesked til en ansvarlig/moderator.

:-)
Easy/IAS
Dato: 17/4 2013 17:08 | Indlæg redigeret den: 17/4 2013 17:30

CherryCat: :) ;)

Også på denne tråd er helt galt
http://vegetarkontakt.dk/?-hvem-synes-i-skal-vaere-moderator=139297&side=3
dgj
Dato: 17/4 2013 17:21

Hvad CherryCat skrev.
Jeff
Dato: 17/4 2013 18:21 | Indlæg redigeret den: 17/4 2013 20:40

Let me get this straight.

Hvis du slår mig i ansigt og jeg ringer til politiet, så er det mig, der bryder loven?

Så undrer jeg mig ikke over hvorfor vi har nogle problemer med personangreb, da det er ret tydeligt at nogle her ingen anelse har, hvad det betyder. Jeg kan uden hemning sige, at jeg ikke vil have noget at gøre med folk, der helst vil skjule brud af retningslinjer p.g.a. sådan en absurd relavistisk perspektiv end at rydde op omkring de grimme ting, der bliver sagt her nogle gange.

dgj
Dato: 17/4 2013 18:27

Hvem skriver du til, Jeff?
Jeff
Dato: 17/4 2013 18:31 | Indlæg redigeret den: 17/4 2013 18:46

Til enhver, der har den samme holdning som CherryCat har.

Hvis man aldrig fatter forskellen mellem going after the ball and going after the ball, så er det helt umuligt at få folf til at stoppe med deres angreb på personer.

Det helt nemt at skelne mellem når man taler sagligt om andres ord og når man generaliserer om grupper eller elltaler om andre menneskers egenskaber og personlighed.

At man overhovedet behøver at forklare det er allerede meget skræmmende.
Sider: << < 1 2 3 4 5 6 > >>