Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Brud af retningslinjer

Siden

Sider: << < 1 2 3 4 5 6 7 > >>
dgj
Forum-indlæg: 352
Område: KBH
Dato: 17/4 2013 18:44 | Indlæg redigeret den: 17/4 2013 18:45

Okay, Jeff.

Hvis du slår mig i ansigt og jeg ringer til politiet, så er det mig, der bryder loven?

Nej, det er der ingen der siger her. Jeg forstår slet ikke hvordan du kan nå frem til det?`

CherryCat siger jo at man skal "ringe til politiet". Man skal ikke lave et "konference-opkald" og diskutere det "at blive slået i ansigtet", hvor gerningsmanden hænges ud for alle der har adgang til internettet.

Jeg ka uden hemning sige, at jeg ikke vil have noget at gøre med folk, der helst vil skjule brud af retninglinjer

Nå?

p.g.a. sådan en absurd relavistisk perspektiv end at rydde op omkring de grimme ting, der bliver sagt her nogle gang.

What is this? I don't even.... Huh?
Jeff
Forum-indlæg: 1943
Område: Sjælland
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 17/4 2013 19:02 | Indlæg redigeret den: 18/4 2013 06:34

Jeg ved godt hvad hun mener.Og jeg kunne sagtens skrive analogien om - for eksempel, til at handle om en civil sag om injurie, som er helt offentligt, eller noget om at råbe højt til alle i nærheden mens man bliver slået.

Sager skal have en høring og vores eneste mulighed for at gøre det er i en tråd.

Hvis CherryCat synes, at jeg har anmeldt Easy for angribe ham, så tager hun alvorligt fejl. Easys ord har fået ham anmeldt, da han straks gik ind ved en ny tråd jeg havde lavet og skrev totalt irrelevante men fornærmende ting om mig. Om jeg har kaldt det et angreb i selve tråden eller i denne her er faktisk ret lige meget. Jeg siger det klart når jeg bliver angrebet - man kan droppe alle andre illusioner om diskretion, den fås ikke her.

At man mener, at folk vil bruge tråden for at hænge folk ud er en tankegang som jeg synes er trist. Jeg er ikke så kynisk og det er lige den pestilens jeg mener vi bliver spammet med når folk kun taler om sidens brugere og dynamikken i stedet for sidens egentlige emner.
Menadian
Forum-indlæg: 769
Opskrifter: 7
Område: Østjylland
Moderator
Dato: 19/4 2013 17:28

HEY! Hvis man føler sig angrebet snakker man med en Moderator... jeg kan godt forstå CherryCat's argumentation. Det er ikke vildt fedt at blive "udstillet".
Folk er ALTID velkomne til at skrive angående regelbrud.
Gaest
Forum-indlæg: 32
Område: Andet
Dato: 20/5 2013 08:06 | Indlæg redigeret den: 20/5 2013 08:11

Indlæg i Telemastertråden i dag:

Inkognito:

Dato: 20/5 2013 07:44

"Det kunne være interessant, at se det gennemsnitlige uddannelsesniveau blandt de der er skeptiske over for wifi og mobiltelefoner, samt deres karakterer til afgangseksamen for deres højeste afsluttede uddannelse."
Jeff
Dato: 20/5 2013 08:42 | Indlæg redigeret den: 20/5 2013 08:44

Gaest,

Det ville hjælpe, hvis du ville indikere hvilke retslinjer blev brudt?

Jeg kan selv ikke gætte. Sætning ser ret objektiv og saglig ud efter min mening.

Blev den spammet flere gange på tråden måske? Den giver ingen personlige oplysninger videre, så vidt jeg kan se - men selvfølgeligt handler den om personlige oplysninger, det er korrekt. Er det det du mener?
lucifer
Forum-indlæg: 1609
Dato: 20/5 2013 09:14

jeff

jeg vil mene det er person angreb , man prøver at gøre nogen til grin (et endevid eller en gruppe)

vh lu
Inkognito
Forum-indlæg: 287
Dato: 20/5 2013 10:19 | Indlæg redigeret den: 20/5 2013 10:43

Indlæg i Telemastertråden i går:

Easy/IAS:

Dato: 19/5 2013 19:56

"jeg finder indholdet skingrende skørt" - tangerende personangreb

"Skide skøre mennesker skal man ikke lede længe efter" - personangreb

Indlæg i Telemastertråden i dag:

Hrlysgaard:

Dato: 20/5 2013 09:41

"Det er som om, du er lidt ude af balance." - personangreb
Jeff
Dato: 20/5 2013 10:27

Nåe, det kan jeg ikke se der i sætningen. Jeg læser ingen påstande overhoved og Inkognito bruger ikke ord som "lav",

Jeg må indrømme, at jeg også syntes det var interessant at vide.
Inkognito
Forum-indlæg: 287
Dato: 20/5 2013 10:28 | Indlæg redigeret den: 20/5 2013 10:29

lucifer:

Det er ikke et personangreb. Min intention er ikke at gøre grin med nogen, jeg er blot nysgerrig.
lucifer
Dato: 20/5 2013 10:51 | Indlæg redigeret den: 20/5 2013 10:51

jef
kan ikke se det relevante i det

inkognito
så må jeg have taget fejl , det ser bare sådan ud .
Jeff
Dato: 20/5 2013 11:04 | Indlæg redigeret den: 20/5 2013 11:07

lucifer,

Tråden handler om skepsis (i hvert fald de facto, når man læser en stor del af indlæggene) og det var interessant at forstår om denne skepsis hænger sammen med en del uvidenhed omkring fysik, fysiologi, osv.

Derudover mener jeg ikke, at man er til grin, bare fordi man ikke er højt uddannet. Denne snobbisme går jeg ikke ind for.
lucifer
Dato: 20/5 2013 11:17 | Indlæg redigeret den: 20/5 2013 11:19

jeff
præcis som du skriver man skal være uddannet for at kunne havde indsigt og udtale sig , ellers kan man ikke tage det seriøs
det der eventuelt måtte komme fra en bonde.
Easy/IAS
Forum-indlæg: 436
Dato: 20/5 2013 12:18 | Indlæg redigeret den: 23/5 2013 14:18

Jeg har en mobiltelefonjammer, jeg bruger til at drille folk der taler i mobiltelefon på offentlige steder. Den sender op til 1000 gange kraftigere end en almindelig mobil og kan let gemmes i jakkelommen. Det er nu et meget underholdende apparat.

Jeg har to forskellige antenner til min mobiljammer, en rundstråle og en retningsbestemt. Hvis man bruger den retningsbestemte antenne og peger den mod et menneskehoved inden for 20 meters afstand, så får de mega meget koncentrationsbesvær og en gigantisk hovedpine i løbet af 30 sekunder. Det er nu et meget underholdende apparat.

http://vegetarkontakt.dk/?-telemaster-er-de-nye-cigaretter=134651&side=1

Jeg syntes ikke at folk skal have lov til at fortælle om deres ulovligheder her på siden
Jeff
Dato: 20/5 2013 12:43 | Indlæg redigeret den: 20/5 2013 12:44

Nej, lucifer, spørgsmålet er om der mangler en del korrekte oplysninger og forklaringer og om det er er en del af uddannelsen som mangler.

Kun når man læser ting med subjektive fordommer kommer til en fortolkning som du gengiver.

Og, ja, man må have en mening om hvad som helst men vi behøver ikke tage alle meninger lige seriøst.

"Everyone is entitled to his own opinion, but not to his own facts."

- Senator Daniel Patrick Moynihan (?)

Og det er det, som det her handler om - hvor folk har deres fakta fra (uddannelsen, forskning, Biblen, skøre websider om UFOs, osv.)
lucifer
Dato: 20/5 2013 13:13

jeff

vi bliver ikke enig , så lad os bare lade den ligge der.

Jeff
Dato: 20/5 2013 15:01

Okay.!ja
lucifer
Dato: 20/5 2013 15:09

!ja
Nina Jespersen
Forum-indlæg: 229
Område: Nordjylland
Dato: 5/6 2013 15:37 | Indlæg redigeret den: 5/6 2013 15:43

Easy/IAS er så destruktiv for debatten i tråden om mobilstråling, at det forekommer mig at være bevidst. Hvis vedkommende blot var stædig og dum, ville det allerede være derude hvor vedkommende burde blive meget stærkt modereret, men brugerens ageren i de sidste 10 (de som allerede er slettet inklusive) indlæg kan kun være ren sabotage.

NJ
Easy/IAS
Forum-indlæg: 436
Dato: 5/6 2013 17:48

Farvel Nina
KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1588
Dato: 5/6 2013 18:11

Sider: << < 1 2 3 4 5 6 7 > >>