Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Skepsis

Siden

Sider: << < 3 4 5 6
sax
Forum-indlæg: 374
Område: Nordjylland
Dato: 4/4 2013 14:32

@Marcus:
Super. Tak for det. Jeg kender godt lidt til torrents. ;D
Serenity
Forum-indlæg: 1672
Område: Nordjylland
Dato: 4/4 2013 15:56 | Indlæg redigeret den: 4/4 2013 16:00

Serverina
Jeg betragter ikke en side der sælger de tilskud de anbefaler som særlig god information
Formålet var ikke at overbevisae dig om at det er lige så godt som fiskeolie men at fortælle dig hvor man kan købe en vegansk version af det samme.

P.S.: jeg har holdt øje med algae-tilskud lidt tid, og jeg synes det ser vældig fint ud! selvom der mangler øvrige længere studier i mine øjne.
Det er ikke et algetilskud men ren EPA/DHA som er udvundet fra alger. Hvis EPA/DHA fra fiskeolie har nogle sunde virkninger i kroppen, så kan man godt regne med at EPA/DHA fra alger har samme virkning. Det er jo nøjagtigt de samme fedtstoffer.
Serverina
Forum-indlæg: 127
Område: KBH
Dato: 4/4 2013 16:21

Nååå, ja, den er mægtig.

Ja, det kan man godt regne med:) Men tit er den slags ret kompliceret. Defor har jeg lavet en seperat tråd.

Marcus, du må ikke komme med al den konspiration, du vælter min stakkels tillid:P
Marcus
Forum-indlæg: 3073
Opskrifter: 2
Administrator
Dato: 4/4 2013 16:29

@sax:
Fedt. :-)
Det var 'Maximum Nutrition', jeg tænkte på, og jeg kan se, man kan både streame og downloade den her:
http://www.turnx.info/Maximum_Nutrition_on_Internet/
Serverina
Forum-indlæg: 127
Dato: 5/4 2013 06:01

No worries, sletter min profil... indtil videre.

Kommer stadig til sommerfesten og hilser på de dejlige mennesker:) og holder øje med gruppen på Facebook.
Men jeg tror ikke jeg er kvalificeret nok til at tale herinde.
Håber andre brugere vil tale videre. Som I altid har gjort:)

Jeg kan godt lide varme<3 og det er dét, der er problemet.
Acai-Maria
Forum-indlæg: 1689
Opskrifter: 7
Område: Sjælland
Dato: 5/4 2013 07:43

HOOLD nu op en masse gylle :D Er det derfor siden har været nede??

Har altså ikke fået læst det hele!

Serverina, en anden måde at udtrykke sin skepsis på er f.eks. at stille spørgsmål. Det virker MEGET bedre end at udstille enkelte personer og kaste mudder efter dem ;) F.eks. som du har gjort i din anden tråd om omega 3. Meget relevant i øvrigt.

Sider: << < 3 4 5 6