Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Hvem synes I skal være moderator?

Siden

Sider: << < 2 3 4 5 6 7 8 > >>
Bodil
Forum-indlæg: 461
Opskrifter: 22
Område: KBH
Dato: 8/4 2013 21:15

Super Dompap -jo flere jo bedre, så igen problemer herfra.

Benjamin
Forum-indlæg: 667
Opskrifter: 1
Område: Sydjylland
Administrator
Dato: 8/4 2013 22:18

Dompap er nu også moderator!
JensD2013
Forum-indlæg: 305
Område: Sjælland
Dato: 9/4 2013 10:25

Jusse - det er måske lidt hårdt at bruge ordet "usmageligt". Jeg vil nøjes med at sige, at jeg ikke er enig med Earthling. :)
JensD2013
Dato: 9/4 2013 10:31

Earthling - Benjamin har jo særstatus. Og Marcus har vist kun slettet dobbeltindlæg - og det er mit indtryk, at det til dels skyldes at moderatorerne har været en del fraværende på det seneste.

Men never mind - nu har moderatorgruppen fået nyt blod og jeg tror det bliver godt. Hvis jeg stadig har bevaret overblikket, så består gruppen nu af Luna, T-rex, Luvox, Menadian og Dompap; det er 2 mænd og 3 kvinder. :)
Jeff
Forum-indlæg: 1943
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 9/4 2013 11:38

Velkommen til Luvox and dompap og tak for indsatsen!
lucifer
Forum-indlæg: 1609
Dato: 9/4 2013 14:12

jeg synes godt man kunne havde en alt spisser som moderator også .

er jeg ene om det

vh lu
Anderkisten
Forum-indlæg: 520
Område: Århus
Dato: 9/4 2013 14:26

Sarask - totalt gammelklog ung tøs!
T-rex
Forum-indlæg: 571
Opskrifter: 38
Område: Århus
Dato: 9/4 2013 14:51

Hvor er det rart med nye moderatorer på holdet! Jeg er sikker på, det bliver en meget mere overskuelig opgave med flere mennesker til at dele den :)

Nu synes jeg også, der er plads til, at jeg giver min del af ansvaret for siden videre. Jeg kan godt lide tanken om, at der er lidt udskiftning på moderatorholdet, når der er nogen, der er villige og i stand til at tage over for andre, så jeg har bedt Benjamin fjerne mig som moderator. Jeg hjælper lige de nye i gang, der er en masse erfaring, som de også skal have gavn af, og jeg vil sikkert gerne tage ansvaret igen engang, hvis det skulle blive aktuelt, men for nu sender jeg gerne stafetten videre.

Det er i øvrigt rart at se, at der er flere, der gerne vil tage ansvar for vores fælles forum. Hvis ingen ville det, så ville vi slet ikke have noget VegKon, så !ja til jer, der melder jer klar :D
Marcus
Forum-indlæg: 3073
Opskrifter: 2
Administrator
Dato: 9/4 2013 18:25

Er der andre, der gerne vil stille op?

Altså administratorer kan også godt moderere, men ja, jeg ser som JensD også lidt to hold, som jeg synes, han/du beskriver meget godt. Jeg har primært taget mig af dobbeltindlæg, ja, og også skjult nogle indlæg, hvor jeg har ment, det var rimelig ukontroversielt. Og ja, en stor grund dertil var netop, at Luna og T-Rex (forståeligt nok) havde travlt med Marts med Medfølelse, og havde meget andet at se til. :) Derfor tænker jeg netop også, at et større antal samtidig kunne være værd at forsøge os med.
Jeg overvejer desuden lidt at skrive et indlæg om hvad moderatorer og administratorer kan, groft skitseret, så man ved, hvad der giver mening at spørge om, og ift. hvem man spørger også?

Jeg vil egentlig gerne ha' nogenlunde ligelig repræsentation ift. køn blandt moderatorer og administratorer, men selvfølgelig ikke for enhver pris, så man vælger en mand alle hader for at balancere et hold bestående af kvinder ud, eller vice versa, men jeg vil da gerne have det med som en faktor ift. overvejelser. Det kan man dog først, når man har mange der melder sig. Det er meget henad kønskvoter, som jeg også bakker op om. Det er ikke som mål, men som middel: I dag får mænd netop jobs osv., selvom de ikke er bedre kvalificerede, pga. sexisme/patriarkatet, nepotisme mm. Jeg tror kvoter kan være med til at genoprette dette (hurtigere), og så bagefter afskaffes.
Ift. traditionelt undertrykte minoriteter på irrationelle/irrelevante grundlag (kannibaler og altspisende er også en minoritet), vil jeg også hellere ha' flere kvinder end mænd end omvendt, flere biseksuelle end heteroseksuelle, flere af andre hudfarver end hvide osv., fordi balancen er forskudt på den anden led normalt, og det lidt balancerer det ud. Men det er en ret teoretisk diskussion.

Quintesssence: Okay, så kan du måske være fremtidens moderator. :)

lucifer: Jeg er i hvert fald temmelig skeptisk, men det afhænger af brugeren. Hvis Kvindemenneske stadig var aktiv, og gerne ville være moderator, ville jeg ikke synes, det var problematisk.

T-Rex: Trist at se dig stoppe, og tak for din indsats, men jeg håber du bl.a. herved vil få mere energi til igen at være mere aktiv herinde i fremtiden. :)
Jusse
Forum-indlæg: 55
Dato: 9/4 2013 18:34

Skal vi ikke bare tage de bedst kvalificerede og være blinde overfor kønsorgan, seksuel orientering, hudfarve og tro? For mig er det ligestilling.

"En mand alle hader"... Gad vide hvem det er :)
Jeff
Forum-indlæg: 1943
Dato: 9/4 2013 18:45

Jeg forstår ikke helt hvorfor man skal have en bestemt repræsentation.

Reglerne er meget nemme at fortolke, synes jeg.
Marcus
Forum-indlæg: 3073
Opskrifter: 2
Administrator
Dato: 9/4 2013 18:46 | Indlæg redigeret den: 9/4 2013 18:58

@Jusse:
Jeg tænkte ikke på en bestemt person, vil jeg lige pointere! :) Jeg tænker bare, det var noget, nogen måske ellers ville indvende - om jeg mener det er det eneste, der betyder noget ("for enhver pris") - og det mener jeg ikke, at det er.
Lene N
Forum-indlæg: 1233
Opskrifter: 4
Dato: 9/4 2013 20:05

Velkommen til Dompap, super med alle dem der gerne vil:-)
lucifer
Forum-indlæg: 1609
Dato: 10/4 2013 15:31

jusse skrev

Skal vi ikke bare tage de bedst kvalificerede og være blinde overfor kønsorgan, seksuel orientering, hudfarve og tro? For mig er det ligestilling.

enig det var også det jeg prøvede at sige lidt på min ejen måde :)

jens marcus

jeg tror ikke i skal være så bekymret der er nok ikke lige nogen der stiller op ;)

vh lu
Menadian
Forum-indlæg: 769
Opskrifter: 7
Område: Østjylland
Moderator
Dato: 10/4 2013 20:10

Det handler altså slet ikke om repræsentation og at vælge folk...
Det handler om at skrive "JEG VIL" og trykke enter - noget som alle er i stand til (og meget velkommen til).
PatriciaAhimsa
Forum-indlæg: 78
Dato: 10/4 2013 20:21

Jeg er bare taknemmelig for Luvox, Menadian og Dompap !ja
KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1596
Dato: 10/4 2013 20:34

Det handler altså slet ikke om repræsentation og at vælge folk...
Det handler om at skrive "JEG VIL" og trykke enter - noget som alle er i stand til (og meget velkommen til).

Omend dit indlæg udemærket beskriver hvad der foregår i dele af tråden, strider det mod trådens oprindelige formål der netop var debat og udvælgelse af moderatorer på baggrund heraf. Prøv at genlæs overskrift og oplæg;

Hvem synes I skal være moderator?

Har indtrykket at vi godt kunne bruge lidt flere moderatorer her på forumet.
Men, hvem skulle det så være? ;)
Debat begynd:
JensD2013
Dato: 10/4 2013 20:42

KTB - jeg tænkte det samme! !ja
Earthling
Forum-indlæg: 1079
Dato: 11/4 2013 22:49 | Indlæg redigeret den: 11/4 2013 23:00

"HAHAHA - Tak for dagens griner med dit forslag til en troende i moderatorteamet. Fanme en herlig grineren måde at tage pis på Earthling."

Somebody here recognizes this remark. I find absolutely disgusting. And extremely hurtful.

And then people wonder why I talk about discrimination and ask for better representation on VK. I think it comes under "Opfordring til chikane, hærværk eller anden destruktiv adfærd", even if it is a PM.

I´m off VK. I just can´t take people this anymore.

Anyone who wants to contact me can find at m.forrestal@hotmail.com or on Facebook.
Serenity
Forum-indlæg: 1672
Område: Nordjylland
Dato: 11/4 2013 23:00 | Indlæg redigeret den: 11/4 2013 23:02

Jeg synes også det ville være godt med en religiøs på moderatorteamet. det ville skabe lidt balance. Jeg så gerne at det bliver en pastafarianer :D
Nogle har troet, at jeg forsøgte at gøre grin med Earthling, men det var ikke hensigten. Den første del af er ment alvorligt. Sidste del var bare skrevet for sjov, og jeg regnede ikke med at det ville såre nogen.
Sider: << < 2 3 4 5 6 7 8 > >>