Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Om det at tælle

Siden

Anna M
Forum-indlæg: 8
Område: Lolland / Falster
Dato: 25/6 2013 16:07 | Indlæg redigeret den: 25/6 2013 16:09

Har i skrivende stund lavet tre indlæg.

Undrer mig over der står "Indlæg i alt: 2"

Ikke at det er noget i skal sætte himmel og jord i bevægelse for hvis det er fejl. Men undrer mig blot.

Ellers tak for en flot side med lækkert debatforum med mange forskellige spændende emner.

I kører en høj standard i forhold til hvad jeg har været vant til andre steder fra.

:)

Okay, tælleren har ombestemt sig. Den kunne ikke lide tallet tre som den sprang over.
dompap
Forum-indlæg: 364
Område: Sydjylland
Dato: 25/6 2013 16:51

Vi har en officiel politik her på sitet om at vi underlader at benytte tallet (4-1). Det står for træ-enigheden ko-gris-kylling og sympoliserer kødspiseri, som vi stærkt afstår fra.

:p :p

... jeg ved ikke hvad der sker, jeg har også lagt mærke til den er lidt mystisk, den tæller der. Måske ved Marcus eller Benjamin det. :-)
Marcus
Forum-indlæg: 3073
Opskrifter: 2
Område: KBH
Administrator
Dato: 25/6 2013 19:12 | Indlæg redigeret den: 25/6 2013 19:14

Ja, det er en fejl der er opstået ifm. en stor intern omstrukturering af koden, jeg/vi ikke lige har gidet at undersøge hvorfor opstår, da det ikke rigtig har nogen betydningsfulde konsekvenser. Egentlig synes jeg generelt at antal indlæg er irrelevant, så jeg personligt bare ville fjerne det helt, tror jeg, men njah, skal nok lige se på det tæller-problem på et tidspunkt og få det rettet. :)

Ellers tak for en flot side med lækkert debatforum med mange forskellige spændende emner.

I kører en høj standard i forhold til hvad jeg har været vant til andre steder fra.

Er glad for det bliver værdsat! Det er suverænt mest Benjamins fortjeneste, men jeg har da hjulpet lidt.
Tak fordi du vil være med herinde! :-)