Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

TAK

Siden

Hasselbalch
Forum-indlæg: 14
Område: Sjælland
Dato: 9/7 2013 08:27

Jeg synes lige jeg fik lyst til, at skrive dette indlæg, for at fortælle alle jer veganere og vegetarer på denne side hvor taknemmelig jeg er for, at der findes et samlingssted som dette.

Jeg er efterhånden ved, at være godt træt af dumme kommentarer omkring min holdning til kød. I øjeblikket går jeg endda med tanken om, at blive veganer - hvilket jeg kan mærke har skuffet mine forældre helt vildt. De forstår det bare ikke, og selvom jeg prøver at sætte dem ind i hvorfor jeg tager de valg som jeg gør, så tror jeg desværre aldrig rigtig, at det siver ind - selvom de virkelig prøver at forstå mig.

Derfor kan jeg kun sige TAK for denne side! Tak for alt den støtte jeg kan finde her, når resten af verden vender mig ryggen. TAK! <3
Kilroy
Forum-indlæg: 2906
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 9/7 2013 17:56

Godt du er her så :)
Sørg nu for at komme ud og lege med os IRL også, det er ekstremt livgivende, opløftende og glædeligt !!!!
Jeg har fået en hel ny familie af vidunderlige venner og bekendte herinde gennem :D:D:D
Leg, grin, dans og hyg med os !!!!!!
Lene N
Forum-indlæg: 1233
Opskrifter: 4
Område: Sjælland
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 9/7 2013 20:00

Velkommen Hasselbalch, ja, dejligt du er her!
Menadian
Forum-indlæg: 769
Opskrifter: 7
Område: Østjylland
Moderator
Dato: 10/7 2013 15:27

Puha... den er vi mange, der har været igennem du den med forældre og dumme kommentarer :)!
Jeg er glad for at høre at du holder af vores side og det vi har sammen!
Og Per har som altid ret fra hjertet af - du skal være velkommen til alt du kan finde!
JLN
Forum-indlæg: 4
Område: KBH
Dato: 10/7 2013 15:58

Hej Hasselbalch: Du er kommet det rette sted, jeg er selv ny, og finder siden ok.
Menadian har ganske ret i hvad han skriver om Kilroy/Per. Han er en rigtig god
hyggefætter med hjertet det rette sted. Du kan møde ham på chatten, for han er der
ret ofte. Han lader sig ikke skræmme af uheldige poster, men fortsætter i den
positive ånd
Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Område: Århus
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 11/7 2013 00:22

Dejligt at høre! Selv tak <3 ...og yeah, du skal ud at lege skal du!