Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

kærestebrev

Siden

Sider: 1 2 3 > >>
JK
Forum-indlæg: 360
Område: KBH
Dato: 11/11 2013 12:01

Kære Vegkons

Jeg er single og er derfor henrykt over at få et kærestebrev fra en norsk dame. Dog frygter jeg, at jeg ikke er alene om at være genstand for hendes kærlighed... Eller lever vegetarkontakt endelig op til sit navn? :D

Det er min glede å møte deg.
min e-postadresse er (vivianabashan@yahoo.com) OG
Mitt navn er (Miss Viviana Basan) jeg vil gjerne være din venn
for første vennskap ikke kan være
sett eller touch, men det er følte i hjertet
Jeg vil be deg svare meg via min e-postadresse (vivianabashan@yahoocom)
slik at jeg vil sende deg mitt bilde og all informasjon om meg selv.
venter på raskt svar.
Vennlig hilsen.
Miss viviana.
Kilroy
Forum-indlæg: 2906
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 11/11 2013 12:06

Den slags spam er vi vant til at få indimellem...slet & glem !!
Serenity
Forum-indlæg: 1672
Område: Nordjylland
Dato: 11/11 2013 13:08

Svar hende dog. Måske er hun den eneste ene :D
Laika
Forum-indlæg: 1100
Opskrifter: 8
Område: Sjælland
Dato: 11/11 2013 13:16

Det er små bizart med den slags spam på sådan en side her. Har også fået et par stykker efterhånden.
Marcus
Forum-indlæg: 3073
Opskrifter: 2
Administrator
Dato: 11/11 2013 13:56 | Indlæg redigeret den: 11/11 2013 14:10

Hvornår har du modtaget den?
Jeg har ellers lige tilføjet en slags e-mail-verificering der gerne skulle gøre det sværere for spamrobotter at registrere sig. :/

Er det mon denne bruger?:
http://vegetarkontakt.dk/?vegetar=visprofil&id=6018
dompap
Forum-indlæg: 364
Område: Sydjylland
Dato: 11/11 2013 14:04

Eih, gid det var mig der var så elsket!!! :(
SweetPandemonium
Forum-indlæg: 236
Opskrifter: 7
Dato: 12/11 2013 13:25

Ja hvorfor er der aldrig nogle, der sender mig kærestebreve herinde :(

Haha men jeg synes da også at du skal svare hende! :p
Michael Bach Andersen
Forum-indlæg: 24
Område: Fyn
Dato: 12/11 2013 19:02

Skal jeg sende dig et SweetP.? :D
Misse
Forum-indlæg: 81
Område: Østjylland
Dato: 12/11 2013 23:52

Nååårh :D Et kærestebrev!Det var altså tider når man modtog sådan et i de mindre klasser ;) <3

Jeg syntes ofte at den slags husere på diverse debatsider, jeg har i hvert fald støt på dem før - også primært fra kvinder så jeg ville nok ikke svare.
JK
Dato: 13/11 2013 11:18 | Indlæg redigeret den: 13/11 2013 11:18

Jeg har nu fulgt Serenitys råd og skrevet med Viviana.

Hvor er jeg glad, for at jeg gjorde det!

Hun er en fantastisk pige, der både er sød og ikke mindst har hjertet på rette plads. Dvs. at hun er god mod dyr - den type kvinder er virkelig en mangelvare i Danmark! Hvor har jeg tit siddet på en date med min grøntsagsret, mens damen har skovlet en rød bøf i sig. Føj!. Rigtige kvinder er gode mod dyr! Punktum :)

Hun er ude at rejse i Afrika lige for tiden, men hun hun vil besøge mig til jul. Jeg glæder mig vildt og har allerede begyndt at afprøve forskellige nøde paté opskrifter :):)
Serenity
Dato: 13/11 2013 11:38 | Indlæg redigeret den: 14/11 2013 06:25

Ej hvor fedt. Jeg håber at i bliver lykkelige sammen :)
Misse
Forum-indlæg: 81
Område: Østjylland
Dato: 13/11 2013 20:51 | Indlæg redigeret den: 14/11 2013 19:06

JensD2013
Forum-indlæg: 305
Dato: 13/11 2013 21:46

JK - jeg håber det er en joke, for jeg er slet ikke i tvivl om, at det der kærestebrev er fup. Jaja, hun vil gerne besøge dig. Kan du gætte hvem der skal betale hendes billet? Når du først har sendt miss Viviana en masse penge, så forsvinder hun ud i den blå luft .......

Men som jeg også skrev indledningsvis: jeg håber det er en joke, når du skriver, at I har aftalt at hun skal besøge dig.
KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1595
Dato: 13/11 2013 22:05

Hvor svært kan det være?

Jeg synes der er nogen brugere der meget ofte præsenterer sig selv som værende single. Så lav dog en profilsøgning og sig hej til et par af sidens øvrige singler på udkig. Eller duk op til en fællesspisning.
Jeg har svært ved at se hvilke features man ellers kunne ønske sig? Systemet er til rådighed hvis folk ellers turde bruge det, i stedet for blot at markere sig selv som "på udkig" og så afvente at andre tager initiativet.
JK
Dato: 14/11 2013 10:28 | Indlæg redigeret den: 14/11 2013 10:30

Jens,

Viviana har ikke bedt om penge. Vi skriver dagligt sammen på messenger. Hvis det endelig var, at hun ville have et tilskud til en flybillet, så vil det ikke være et problem. Jeg har brugt så mange penge efterhånden på at invitere kødspisende kvinder ud, og det er ikke nogen fornøjelse!
Efter de har skovlet deres kød ned og drukket en halv flaske vin, og de sender mig det dér ”nu kan du godt kysse mig” blik, og jeg så gør det, så får jeg den værste smag af død i munden. Føj!

Nej, kødspisende kvinder duer ikke til noget. Giv mig en rigtig kvinde – en vegetarkvinde!
Victor
Forum-indlæg: 134
Dato: 14/11 2013 11:16

Sørg for at få et bevis for at Vivian virkelig er en sød vegetarkvinde, og ikke en eller anden snydepels. Bed hende om et sende et billede af sig selv hvor hun holder et stykke papir hvor hun har skrevet et forudaftalt kodeord, f. eks. dit navn, samt dato.
Men ja held og lykke
JensD2013
Dato: 14/11 2013 13:09

JK - jeg er bange for, at du ikke har forstået mit sidste indlæg.

Selv om du betaler Vivianas flybillet 10 gange, så kommer hun ikke, for hun findes jo ikke i virkeligheden. Du sidder formodentlig og skriver sammen med en mand i Nigeria. Det er et helt almindelig fupnummer!

Jeg håber, at du vil følge Victors meget kloge råd!
Fib-Spurven
Forum-indlæg: 608
Opskrifter: 2
Dato: 14/11 2013 14:35

JK - hvis du ser tilbage i trådene herinde, vil du finde en tråd, som fortæller, at rigtig mange af os, både han- og hunkøn, for nogle måneder siden fik et "kærestebrev" fra Viviana fuldstændig mage til dit.

Find din vegetarkvinde på en anden måde, for dette er ren svindel med det ene formål at narre penge fra dig.

Serenity
Dato: 14/11 2013 14:49 | Indlæg redigeret den: 14/11 2013 14:50

Lad nu være med at være sådan nogle lyseslukkere. Måske har han fundet den eneste ene og i gør bare alt for at ødelægge det. Sådan noget svineri! Hvis han bliver bedt om at betale hendes flybillet er det sikkert bare fordi hun har brugt alle pengene på at rejse rundt i Afrika og ikke har råd til at købe flere flybilletter.
JensD2013
Dato: 14/11 2013 15:48

Serenity - jeg har altså enormt svært ved at gennemskue, om du er ironisk eller om du virkelig tror på dette fupnummer? Jeg har en stærk formodning om, at du er ironisk - men jeg er bange for, at det bliver en dyr fornøjelse for JK!
Sider: 1 2 3 > >>