Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

kærestebrev

Siden

Sider: << < 1 2 3 > >>
lucifer
Forum-indlæg: 1609
Område: Sjælland
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 14/11 2013 16:05

jk

hvad er det for en vin
Serenity
Forum-indlæg: 1672
Område: Nordjylland
Dato: 14/11 2013 16:08

Jeg er 100 % seriøs. Han har måske fundet kærligheden, og det forsøger du at ødelægge. Det kan du altså ikke være bekendt :(
Aros
Forum-indlæg: 848
Opskrifter: 2
Område: Århus
Dato: 14/11 2013 16:42

Jeg må tilslutte mig JensD2013, er 100% enig i hvad han skriver. Men det må da være en joke fra JK´s side. Der kan umuligt eksistere mennesker der er så ekstremt naive.

Jeg har også fået flere lignende breve hvor der stod stort set det samme som i det brev. Det var blot et andet navn der blev brugt. De blev enten bare ignoreret og slettet, eller fik svaret "Fuck off con artist".

Ulrik Smed
Forum-indlæg: 1539
Område: Århus
Dato: 14/11 2013 17:06

Her er en besked jeg lige har fundet i min indbakke, fra den 8-7-2012.

"Det er min fornøjelse at møde dig.
min email-adresse er (viviana_bunga@yahoo.com) OG
Mit navn er (Miss Viviana Bunga) Jeg vil gerne være din
ven for første venskab kan ikke ses eller berøring, men
Det føles i hjertet jeg vil kunne lide dig svare mig
via min email adresse (viviana_bunga@yahoocom), så
at jeg vil sende dig mit billede og alle oplysninger
om mig selv.
venter for dit hurtige svar.
Med venlig hilsen.
Miss Viviana."

Den ligner ret kraftigt...
Serenity
Dato: 14/11 2013 17:20

Må man nu ikke kunne lide mere end et menneske?
Misse
Forum-indlæg: 81
Område: Østjylland
Dato: 14/11 2013 19:07

Nej Serenity! ;)
JensD2013
Forum-indlæg: 305
Dato: 14/11 2013 19:33 | Indlæg redigeret den: 14/11 2013 20:15

Serenity - jeg er ret overbevidst om, at du er ironisk. Jeg er bare ikke sikker på, at JK forstår det og jeg er bange for, at det skal få nogle uheldige konsekvenser. Hvis det sker, så har du jo et medansvar og det ville altså være lidt kedeligt.

JK - jeg har lige diskuteret denne tråd med en håndfuld venner og bekendte. Der er sådan nogenlunde bred enighed om at du er ironisk. Jeg havde samme indtryk, da jeg så dit første indlæg. Men jeg skiftede holdning, da jeg så hvad du efterfølgende skrev og det gjorde mig meget bekymret.

Jeg håber selvfølgelig, at disse venner og bekendte har ret. Men hvis de har ret, så betyder det selvfølgelig også, at du har misbrugt min bekymring for dig og dit liv, og udnyttet denne bekymring til at gøre mig en lille smule til grin ..... Jeg synes, at det er lidt svært at finde en grimasse der kan passe!

Det er selvfølgelig ærgerligt, at jeg ikke selv kan gennemskue det. Men det er nok fordi, at jeg ikke selv benytter den slags humor, hvor hensigten er at gøre andre til grin. Slet ikke når der ligefrem er tale om mennesker som er bekymret for mig og kun ønsker mig det bedste i hele verden.

Men sådan er vi selvfølgelig alle sammen forskellige!
Effie
Forum-indlæg: 66
Dato: 14/11 2013 20:04

Uh jeg bliver ligesom Jens også noget bekymret. Og jeg kender ikke JK så jeg ved ikke om han er ironisk eller oprigtig, men jeg er bange for det sidste.

JK: Ordlyden og fremgangsmåden minder så meget om en scam, jeg har selv fået en del lignende på min arbejdsmail som åbenbart ikke har noget særligt spamfilter. Jeg er bange for at Viviana snart kommer i problemer i Afrika og derfor beder om penge som "hun" lover snart at betale tilbage. Pas nu på, dem der sidder og skriver breve til mænd og kvinder er efterhånden så dygtige til at formulere sig og finde på troværdige historier at det er svært at gennemskue når man først er involveret. En ting er penge som det er skide ærgeligt at miste, men det er næsten endnu værre at involvere sig følelsesmæssigt i et menneske som så viser sig ikke at eksistere.

Hvis du vælger at fortsætte korrespondancen så hold en kritisk distance til du har set hende i levende live. Og please send ikke penge.

Serenity
Dato: 14/11 2013 21:34 | Indlæg redigeret den: 14/11 2013 21:35

Er der helt seriøst nogen, som har haft svært ved at se, at JK er ironisk? Jeg har virkelig svært ved at forestille mig, at nogen på denne side har været bare en lille smule i tvivl. Hvordan kan man være i tvivl om noget så åbenlyst? Jeg er næsten sikker på, at i er ironiske :D
JensD2013
Forum-indlæg: 305
Dato: 15/11 2013 01:15

Jeg synes Effie udtrykker det utrolig præcist: " ... jeg kender ikke JK så ..... "

Hver eneste dag er der naive og godtroende mennesker som bliver narret - jeg forstår det ikke, men det forhindrer jo ikke andre mennesker i at blive snydt. Da jeg ikke kender JK, så kan jeg jo ikke vide, hvor godtroende han er og det er selvfølgelig derfor jeg bliver bekymret.

Og jeg er jo ikke den eneste. Vi er jo efterhånden 5-6 stykker, som alle har givet udtryk for, at denne tråd gjorde os bekymret. Jeg mener det er ret tydeligt at se, at vi IKKE har været ironiske. Vi har været helt oprigtigt bekymrede.
JK
Forum-indlæg: 360
Område: KBH
Dato: 15/11 2013 06:55 | Indlæg redigeret den: 15/11 2013 06:56

Jeg har haft de mest fantastiske samtaler med Viviana. Vi har snakket om, hvordan kødspiserne fører krig mod dyrene, ja mod hele planeten! Vi var virkelig på bølgelængde.

Her sidste gang vi chattede, så var det dog som om, hun havde skiftet personlighed, og da jeg spurgte hende, hvad hun havde spist til frokost, så skrev hun ”ris med rejer”. Hvis der er noget jeg simpelthen ikke kan klare, så er det pescetarer, der siger, at de er vegetarer! Vegetarer spiser ikke fisk eller andre havdyr, hvor svært kan det være?!

Så det er slut mellem Viviana og mig. Slut, slut, slut!

Åh Gud så giv mig dog en vegetarkvinde! Så dårlig kan min karma da heller ikke være. :(
Victor
Forum-indlæg: 134
Dato: 15/11 2013 08:05

Et eller andet siger mig at denne her tråd slet ikke har været seriøs fra starten af..
Serenity
Dato: 15/11 2013 10:01

Et eller andet sig mig at enhver med bare en halv hjerne kan se at tråden ikke er seriøs. Jeg er også overbevist om at Jens og Effie tager pis på os.

Misse
Hvorfor ikke?
lucifer
Dato: 15/11 2013 14:09

jeg var ellers ret seriøs, jeg ville godt vide hvad det var for en vin der får pigerne til at kysse.
Serenity
Dato: 15/11 2013 15:18 | Indlæg redigeret den: 15/11 2013 15:19

En hvilken som helst vin hvis de får nok :D
Effie
Dato: 15/11 2013 15:33 | Indlæg redigeret den: 15/11 2013 15:38

Jeg er meget glad for at det ikke var seriøst, det virkede heller ikke sådan, men da joken fortsatte blev jeg oprigtigt i tvivl. Igennem mit arbejde har jeg lige fået kendskab til en sød (men meget konkrettænkende og ikke særlig stærk til det relationelle) mand der lige er kommet grueligt galt med et skam der næsten var mindre tydelig end den her - hence my worry...
Effie
Dato: 15/11 2013 15:35

Og jeg var skam seriøs, og jeg er ret sikker på at min hjerne er hel; I know cause, my mommy had me tested!!!
Serenity
Dato: 15/11 2013 15:37 | Indlæg redigeret den: 15/11 2013 15:37

Effie
God humor! :D
JK
Forum-indlæg: 360
Dato: 15/11 2013 17:29

Jeg må hellere for god ordens skyld fortælle, at denne tråd er en spøg. :)

Jeg håber ikke, at der er nogen, der føler sig stødt over min lille joke.

Lucifer:

Forstår du nu? :D
lucifer
Dato: 15/11 2013 18:01

:)
Sider: << < 1 2 3 > >>