Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Chat - har brug for notifikation ved ny besked

Siden

Victor
Forum-indlæg: 134
Område: KBH
Dato: 27/11 2013 18:34

Nu har jeg hængt ud på chatten i en uges tid, og den er godt nok død. Det ville hjælpe gevaldigt hvis der kom en lyd eller et blink når nogen skrev noget, for som det er nu skal man selv tjekke konstant om der er nogen.
Det burde ikke være så svært at kode, og så kan man altid have chatten åben i en tab, og så få besked når der bliver skrevet.
Michael Bach Andersen
Forum-indlæg: 24
Område: Fyn
Dato: 27/11 2013 22:39

Ja, har tænkt det samme... Kunne være et fedt medie og chatte med andre på :-) Indimellem mangler man det lidt her synes jeg, istedet for at sende privatbeskeder
Michael Bach Andersen
Forum-indlæg: 24
Område: Fyn
Dato: 27/11 2013 22:40

Hvad med ligesom på facebook, hvor man kan se hvem der er online? Man kan jo selvfølgelig også have en fælles chat
Marcus
Forum-indlæg: 3073
Opskrifter: 2
Område: KBH
Administrator
Dato: 20/12 2013 14:10

@Victor: Jeg synes det er en rigtig god idé med notifikation, og har også en del andre ting jeg godt kunne tænke mig at ændre på chatten, men jeg ved dog ikke om jeg får tid til det lige foreløbig. Men måske Benjamin får.

@Michael: Der ER jo en fælleschat allerede, og dér kan man godt se, hvem der er online, hvis man holder musen over chatten når der er nogen derinde. Men der er dog ingen privatchat, som også kunne være en fin idé, ja.